Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
The 12th European Science on Stage festival will take place from 24-27
March 2022 in Prague, Czech Republic. At the largest European
educational fair for STEM teachers around 450 teachers from over 30 countries come together to exchange best
practice teaching concepts. They present their most innovative ideas
from teachers for teachers in a fair, in workshops, and performances.
Проєкт кафедри фізики кристалів "Augmented reality in education" став переможцем у Всеукраїнському конкурсі і буде представлено на Міжнародному фестивалі у м. Прага 24-27 березня 2022 року.
Дякуємо за підтримку!
Технології доповненої реальності активно впроваджуються провідними педагогами на міжнародній арені.
Earth day is a secular holiday
dedicated to bringing awareness to the state of the planet with the goal
of inspiring the world to unite under the common cause of protecting
and restoring our planet.
Щоб роздрукувати сторінки, відвідайте веб-сторінку http://www.quivervision.com.
Для завантаження нового вмісту, пов’язаного з додатком Quiver, потрібне підключення до Інтернету.
Збережіть та роздрукуйте свої сторінки безпосередньо з програми Quiver
або з комп’ютера та розфарбуйте їх улюбленими кольорами.
Відкрийте додаток Quiver,
натисніть кнопку "Відтворити", а потім скануйте зображення камерою і дивіться, як
розмальовки стрибають зі сторінки, як магія!
Завершено голосування у конкурсу StarT Luma 2021. В рамках профорієнтаційної діяльності STEM-AR клуб "Наука навколо нас" брав участь у номінації найкраща педагогічна практика. За результатами голосування ми посіли друге місце.
У цьому році до конкурсу StarT Luma долучилися понад 1000 навчальних спільнот з 35 країн світу.
Імерсивні технології (англ. Immersive — занурювати) — технології повного або часткового занурення у віртуальний світ або різні види змішання реальної і віртуальної реальності.
Учнів та вчителів запрошують протестувати безплатний додаток “BookVAR”, що дає змогу відтворювати 80 експериментів зі шкільної програми з фізики для 8 та 9 класів.
Надати додатку дозволи використовувати функції пристрою (камера, мікрофон тощо);
Запустити додаток, зареєструватись, отримати від системи код та активувати його;
Натиснути на картинку підручника з бажаною програмою, зачекати
підключення до сервера. Щоб отримати індивідуальний код для роботи з
підручником, необхідно звернутися за контактними даними в додатку;
З переліку експериментів обрати потрібний, відкрити відповідний
підручник на сторінці, що зазначена в переліку правіше від назви.
Навести камеру пристрою на сторінку в підручнику. Обрати варіант
експерименту “З поясненням” чи “Без пояснення”. Пройти експеримент;
Після завершення експерименту можна пройти тестове завдання на
розуміння теми, відтворити його знову або перейти до перегляду нового.
Також можна завантажити відеоінструкцію за посиланням.
Пропозиції та ідеї для вдосконалення додатка можна надсилати на електронну адресу anton-agency@ukr.net.
Додаток “BookVAR” розробили фахівці КНП “Освітня агенція міста Києва”.
З'єднання конденсаторів. Симуляція (Phet). Тести, задачі, інтерактивні вправи
Конденсатор складається з двох заряджених провідників, розділених шаром діелектрика. Так, наприклад, дві плоскі металеві пластини, розміщені паралельно одна одній і розділені шаром діелектрика, утворюють плоский конденсатор.
Електроємність плоского конденсатора прямо пропорційна площі обкладок і обернено пропорційна відстані між обкладками:
Паралельне з'єднання конденсаторів
Послідовне з'єднання конденсаторів
Енергія зарядженого конденсатора:
Лабораторія конденсаторів (Phet)
Тести
1.
2.
3.
4.
Задачі
1. Визначте загальну електроємність конденсаторів, з’єднаних так, як показано на схемі. Ємність кожного окремого конденсатора дорівнює 1 мкФ.
2. Конденсатор, ємність якого дорівнює 6 мкФ, підключено до джерела з напругою 100 В. Яку роботу слід виконати, щоб збільшити втричі віддаль між пластинами й одночасно зменшити їхню площу перекриття удвічі?
Відповідь: 0, 025 Дж
3. Електрон влітає у повітряний конденсатор паралельно до його пластин зі швидкістю v0. Довжина пластинок конденсатора - l, відстані між його пластинками - d, напруга між обкладками - U. Визначте зміщення електрона та його швидкість після вильоту з конденсатора.
Відповідь:
4. Пилинка, маса якої дорівнює 10нг, зависла між пластинами плоского конденсатора, відстань між якими 0,5 см, а напруга - 154 В. Після опромінення ультрафіолетом пилинка втратила частину заряду. Щоб повернути стан рівноваги, на пластини дали напругу 162 В. Скільки електронів утратила пилинка.
Відповідь: 1000 електронів
5. У скільки разів зміниться ємність плоского конденсатора, якщо помістити його у металеву коробку. Відстань від пластин конденсатора до металевої коробки дорівнює відстані між пластинами конденсатора d.