Любимо і поважаємо вчителів

Доброго дня, шановне товариство.


Тематикою блогу  є корисні ресурси, посилання, платформи. Тобто кожний пост мав практичну значущість. Але не сьогодні...

Ми бажаємо мати висококваліфікованих вчителів, які мають високий рівень цифрової компетентності, але де навчатися вчителям? Де центри допомоги вчителям, педагогічним працівникам в умовах карантину, де гаряча лінія дзвінків? Де онлайн-няня для дітей вчителя? 
Де безлімітний Інтернет для вчителя? Де одна платформа, які містить усі необхідні матеріали для проведення дистанційної форми навчання з усіх предметів згідно із програмою?

Сьогодні я хочу підтримати кожного вчителя, викладача, працівника освіти, який робить свою роботу. Самостійно шукає шляхи реалізації дистанційної освіти в умовах карантину. Реєструється на онлайн-курси для підвищення власної цифрової компетентності і опанування нових методів навчання.
Готується до уроків у новому форматі, вигадує нові форми домашніх завдань, Опановує методику запису відео-уроків, або проводить онлайн-уроки у Zoom. Вигадує штативи для запису відео-уроків, проводить запис відео і розташовує власноруч на новоствореному YouTube каналі. (Потрібно набагато більше часу для підготовки проведення заняття у дистанційному режимі).

Пропонує учням приймати участь у конкурсах (#ідеяSTEM_spring2020).
Конкурси для учнів.
Освітні конкурси на 2020 рік.
Конкурс оповідань.

Підписує своїх учнів у новостворені Google класи або повністю форматує простір Google диску (окремі класи, уроки, домашні завдання), вносить контакти у нові групи Vaiber, Facebook та Telegram.

Робить підбірку якісних відео на YouTube каналах.
Створює тести у naurok, Classtime, Kahoot.
Залучає онлайн-дошки Padlet та інші для проєктів та командної роботи.
Вигадує нові формати практичних завдань у LearningApps, сервісах для створення інтелект-карт або хмар слів тощо.
Робить аналіз усіх можливих безкоштовних ресурсів із своїх предметів (щось дійсно є і відповідає програмі, чогось немає зовсім).

Поряд з цим вчитель відчуває великий стрес і намагається приховати це.
Навпаки, вчитель підтримує своїх учнів: пишіть привітання, ділиться гарними позитивними ілюстраціями, робить мотивуючі відео.

Додатково...ніхто не відміняв режиму карантину для родини вчителя (педагогічного працівника) і власних дітей...
Є родини де Інтернет має ліміт, де один персональний комп'ютер для усіх членів родини.

Джерело ілюстрації. 

Тож... Дякуємо усім і кожному, хто мобілізувався і знайшов сили для продовження освітнього процесу у дистанційній формі. Я впевнена, що таких вчителів дуже багато!

Ми пишаємося усіма, хто робить свою роботу.
Підтримаємо один одного!
Подаруємо посмішку і добре слово!
Поділимося власними ідеями!
Тримаємося, навчаємося і навчаємо!
Ми сильні!
Гарного дня!
Бережіть себе!



Корисні посилання:
Google Classroom
Музей Галілео - віртуальний тур 
 Підготовка до ДПА 9 клас Фізика (2014) варіант8
Математика (YouTube)
YouTube канали для педагогічних працівників
Ресурси для реалізації навчального процесу під час карантину 
Підтримка освітнього процесу на час карантину  
Матеріали для дистанційного навчання
 Ресурси для онлайн-зустрічі
Підтримка навчального процесу в умовах карантину
Ресурси, які допоможуть організувати освітній процес під час карантину
 
Онлайн-дошки  
Дистанційне навчання та Google форми
 Допомога вчителю (ресурси дистанційного навчання)
Уроки з Історії України (дистанційна форма)
Як організувати дистанційне навчання під час карантину?
Створення тестів у ПЗ Moodle

 Як створити курс у Moodle
Google та YouTube запустили сервіси, що допоможуть вчителям навчати під час карантину COVID-19

Фізичний практикум 11 клас

Фізичний практикум 11 клас

Лабораторна робота №1. Визначення фокусної відстані розсіювальної лінзи.


Лабораторна робота №2. Визначення температури нитки розжарення лампи.
Додатково задачі.


Лабораторна робота №3. Вимірювання опору провідників мостовим методом.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Конференція 2020

Дистанційне навчання: старт із сьогодення в майбутнє

ПЗ MOODLE ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИКОНАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТУ 2019-2025 НА ФІЗИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ 

Доповідач: Пахомова Ірина Миколаївна

Програма конференції 

Відеодоповідь: 

Презентація.

 



Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Google Classroom

Google Classroom

Google Classroom, як альтернатива Moodle

Google Classroom. Як створити клас та отримати КОД для запрошення учасників?

 

Завдання на спільне редагування в Класі Google Classroom

 

Можливості Google Classroom

 
Як зробити відеочат.
 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

#ідеяSTEM_тиждень_spring2020

Марафон ідей "STEM-тиждень"

Наш клуб "Наука навколо нас" із задоволенням приймає участь у #STEM_тиждень_spring_2020

Тема: Оптична ілюзія. Зображення числа Пі у вертикальній площині.
Учні/вихованці середнього віку (5-9 клас)
Можна зробити оптичне зображення числа Пі у вертикальній площині.  Оптична ілюзія, що побудована за допомогою 2D відео.


Для цього ефекту потрібно увімкнути відео, яке було зроблено нашим клубом.


Приготувати  піраміду. Піраміда була виготовлена із тонкого прозорого пластику (також може бути виготовлена із коробки СD диску).

Розташувати піраміду на екрані мобільного телефону із увімкненим відео (перша фотографія).

Розміри піраміди:

Cертифікат авторів.




Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Музей Галілео - віртуальний тур

Музей Галілео


«І все-таки вона крутиться!»  





Понад чотириста років тому італійський астроном Галілео Галілей (1564—1642) довів правильність твердження Миколи Коперника (1473—1543) про те, що Земля рухається навколо Сонця. За цю ідею інквізитори (церковні вистежувачі) схопили його і на суді під страхом смерті змусили відректися від неї. Та, вийшовши із судової зали, за народними переказами, Галілей вигукнув: «А все-таки вона крутиться!».



Музей, присвячений пам'яті великому бунтарю свого часу - фізику Галілео Галілею. У його кімнатах можна відшукати не тільки предмети, створені або пов'язані з життям вченого, але це так само науковий музей, в якому ви зможете простежити шлях розвитку тих чи інших звичних для нас речей. Це цілий атракціон, який знаходиться в палаці XII століття.





Музей Галілео (раніше Музей історії науки, а потім Інститут та Музей історії науки) у Флоренції розташований на площі Пьяцца-деі-Джудічі, просто за площею Уффіці, у палаці Кастеллані

Віртуальний тур 17 кімнатами музею за посиланням
https://catalogue.museogalileo.it/index/IndexObjectsByRoom.html




Кімната інтерактивних експонатів за посиланням.




Панорама музею за посиланням.



ВИНАХІДНИЦЬКИЙ ГЕНІЙ ГАЛІЛЕЯ

Укладач та комп'ютерний набір Г. В. Прохорова

Редактор Н. О. Стрілець

Дизайн Г. В. Прохорова

Виставку підготовлено у 2021 р.

Віртуальний ресурс присвячений засновнику експериментальної фізики, механіки, астроному, винахіднику Галілео Галілею. Він пристрасно намагався досягти істини, незважаючи на переслідування інквізиції, зазирнув у недосяжні куточки космосу, зробивши небо ближчим до людей.
Автором було зроблена спроба акумулювання в одному ресурсі як біографічні дані, творчий шлях ученого, так і розповідь про старовинні вимірювальні прилади та пристрої авторства Галілея, за допомогою яких було зроблено велику кількість наукових відкриттів в області фізики, хімії і астрономії.
Матеріли проекту можуть зацікавити викладачів, студентів, школярів, а також тих, хто цікавиться історією науки, винаходів, біографіями видатних вчених.


https://vipotl.wixsite.com/galilei


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

AR-3D flags

Вивчаємо прапори із технологією доповненої реальності


Безкоштовний ресурс для впровадження технології доповненої реальності в освіті.
Завантажити за посиланням.
Роздрукувати картки за посиланням.



Алгоритм:
  • завантажте мобільний додаток
  • роздрукуйте ключові картинки
  • розфарбуйте картинки
  • увімкніть додаток і камеру гаджета спрямуйте на розфарбовану картинку
  • доторкнетесь до екрану
  • отримайте 3D розфарбовану модель прапора


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

Фізичний практикум 10 клас

Фізичний практикум 10 клас

Введення у фізичний практикум


Лабораторна робота "Перевірка закону Бойля-Маріотта"


Лабораторна робота "Перевірка закону Гей Люссака"


Лабораторна робота "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини методом відрива крапель"

Лабораторна робота "Визначення модуля пружності (модуля Юнга) гуми"


Лабораторна робота "Визначення ККД електричного нагрівника"

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

#STEM_тиждень_spring

Марафон ідей «STEM-тиждень»

Тема: Умови рівноваги тіл

Учні/вихованці середнього віку (5-8 клас)


Центром тяжіння твердого тіла називається точка, до якої прикладена рівнодійна сила однорідного поля тяжіння. Ця точка не обов’язково знаходиться в тілі. Наприклад, для кільця центр тяжіння розташований за межами твердого тіла. 

Рівновага - це стан, в якому сили, що діють на тіло, взаємно компенсуються. В умовах земного тяжіння центр мас тіла збігається із його центром тяжіння.

Вивчення умов рівноваги тіл необхідно для розуміння рівноваги тіл при вирішенні конструкторських завдань, при розрахунку стійкості споруд і в багатьох інших випадках.

Все живе на Землі прагне до рівноваги. Знання умов рівноваги дуже важливо для людини. Знаючи і застосовуючи правила збереження рівноваги, людина створює для себе безпечні умови життєдіяльності.

Завдання:
дослідити рівновагу тіл, що мають точку опори, самостійно виготовити іграшки, що мають положення стійкої рівноваги, зняти відео і поділитися власним дослідженням.

STEMимо разом!

Практичні поради виготовлення балансуючих іграшок.

Активність була запропонована до Дня Гідності і Свободи:

Активність "Балансуюче серце" була запропонована до Дня Святого Валентина:

Активність "Голуб миру" була запропонована до Міжнародного дня миру:


Пташка-балансир здатна утримувати рівновагу на будь-якій горизонтальній поверхні. Для цього необхідно встановити кінчик дзьоба пташки, наприклад, на палець дитини, кут стола або книги... і навіть на кінчик носа!


На наочному прикладі  дитина зрозуміє, що таке рівновага і з'ясує умови рівноваги тіл.
Заняття було розроблено і впроваджено у клубі “Наука навколо нас”.  Для того, щоб ознайомитися із заняттями, натисніть на сторінці "Project log".

Інструкція до виготовлення "балансуючої пташки":
  • друкуємо шаблон
  • вирізаємо;
  • голову птаха склеюємо;
  • із середини птаха кріпимо зубочистку, щоб крила птаха дивились у протилежні боки;
  • на кожне крило кріпимо 10 коп за допомогою скотчу;
  • закріпляємо хвіст.
Зроби це самостійно: шаблон тут.




Додаткові джерела:
Стійкість рівноваги

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Фізика ДПА (9-клас частина 4)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант8


Варіант 08 ДПА-2014






Повні розв'язки завдань за посиланням.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.