Google Classroom

Google Classroom

Google Classroom, як альтернатива Moodle

Google Classroom. Як створити клас та отримати КОД для запрошення учасників?

 

Завдання на спільне редагування в Класі Google Classroom

 

Можливості Google Classroom

 
Як зробити відеочат.
 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

#ідеяSTEM_тиждень_spring2020

Марафон ідей "STEM-тиждень"

Наш клуб "Наука навколо нас" із задоволенням приймає участь у #STEM_тиждень_spring_2020

Тема: Оптична ілюзія. Зображення числа Пі у вертикальній площині.
Учні/вихованці середнього віку (5-9 клас)
Можна зробити оптичне зображення числа Пі у вертикальній площині.  Оптична ілюзія, що побудована за допомогою 2D відео.


Для цього ефекту потрібно увімкнути відео, яке було зроблено нашим клубом.


Приготувати  піраміду. Піраміда була виготовлена із тонкого прозорого пластику (також може бути виготовлена із коробки СD диску).

Розташувати піраміду на екрані мобільного телефону із увімкненим відео (перша фотографія).

Розміри піраміди:

Cертифікат авторів.




Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Музей Галілео - віртуальний тур

Музей Галілео


«І все-таки вона крутиться!»  





Понад чотириста років тому італійський астроном Галілео Галілей (1564—1642) довів правильність твердження Миколи Коперника (1473—1543) про те, що Земля рухається навколо Сонця. За цю ідею інквізитори (церковні вистежувачі) схопили його і на суді під страхом смерті змусили відректися від неї. Та, вийшовши із судової зали, за народними переказами, Галілей вигукнув: «А все-таки вона крутиться!».



Музей, присвячений пам'яті великому бунтарю свого часу - фізику Галілео Галілею. У його кімнатах можна відшукати не тільки предмети, створені або пов'язані з життям вченого, але це так само науковий музей, в якому ви зможете простежити шлях розвитку тих чи інших звичних для нас речей. Це цілий атракціон, який знаходиться в палаці XII століття.





Музей Галілео (раніше Музей історії науки, а потім Інститут та Музей історії науки) у Флоренції розташований на площі Пьяцца-деі-Джудічі, просто за площею Уффіці, у палаці Кастеллані

Віртуальний тур 17 кімнатами музею за посиланням
https://catalogue.museogalileo.it/index/IndexObjectsByRoom.html




Кімната інтерактивних експонатів за посиланням.




Панорама музею за посиланням.



ВИНАХІДНИЦЬКИЙ ГЕНІЙ ГАЛІЛЕЯ

Укладач та комп'ютерний набір Г. В. Прохорова

Редактор Н. О. Стрілець

Дизайн Г. В. Прохорова

Виставку підготовлено у 2021 р.

Віртуальний ресурс присвячений засновнику експериментальної фізики, механіки, астроному, винахіднику Галілео Галілею. Він пристрасно намагався досягти істини, незважаючи на переслідування інквізиції, зазирнув у недосяжні куточки космосу, зробивши небо ближчим до людей.
Автором було зроблена спроба акумулювання в одному ресурсі як біографічні дані, творчий шлях ученого, так і розповідь про старовинні вимірювальні прилади та пристрої авторства Галілея, за допомогою яких було зроблено велику кількість наукових відкриттів в області фізики, хімії і астрономії.
Матеріли проекту можуть зацікавити викладачів, студентів, школярів, а також тих, хто цікавиться історією науки, винаходів, біографіями видатних вчених.


https://vipotl.wixsite.com/galilei


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

AR-3D flags

Вивчаємо прапори із технологією доповненої реальності


Безкоштовний ресурс для впровадження технології доповненої реальності в освіті.
Завантажити за посиланням.
Роздрукувати картки за посиланням.



Алгоритм:
  • завантажте мобільний додаток
  • роздрукуйте ключові картинки
  • розфарбуйте картинки
  • увімкніть додаток і камеру гаджета спрямуйте на розфарбовану картинку
  • доторкнетесь до екрану
  • отримайте 3D розфарбовану модель прапора


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

Фізичний практикум 10 клас

Фізичний практикум 10 клас

Введення у фізичний практикум


Лабораторна робота "Перевірка закону Бойля-Маріотта"


Лабораторна робота "Перевірка закону Гей Люссака"


Лабораторна робота "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини методом відрива крапель"

Лабораторна робота "Визначення модуля пружності (модуля Юнга) гуми"


Лабораторна робота "Визначення ККД електричного нагрівника"

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

#STEM_тиждень_spring

Марафон ідей «STEM-тиждень»

Тема: Умови рівноваги тіл

Учні/вихованці середнього віку (5-8 клас)


Центром тяжіння твердого тіла називається точка, до якої прикладена рівнодійна сила однорідного поля тяжіння. Ця точка не обов’язково знаходиться в тілі. Наприклад, для кільця центр тяжіння розташований за межами твердого тіла. 

Рівновага - це стан, в якому сили, що діють на тіло, взаємно компенсуються. В умовах земного тяжіння центр мас тіла збігається із його центром тяжіння.

Вивчення умов рівноваги тіл необхідно для розуміння рівноваги тіл при вирішенні конструкторських завдань, при розрахунку стійкості споруд і в багатьох інших випадках.

Все живе на Землі прагне до рівноваги. Знання умов рівноваги дуже важливо для людини. Знаючи і застосовуючи правила збереження рівноваги, людина створює для себе безпечні умови життєдіяльності.

Завдання:
дослідити рівновагу тіл, що мають точку опори, самостійно виготовити іграшки, що мають положення стійкої рівноваги, зняти відео і поділитися власним дослідженням.

STEMимо разом!

Практичні поради виготовлення балансуючих іграшок.

Активність була запропонована до Дня Гідності і Свободи:

Активність "Балансуюче серце" була запропонована до Дня Святого Валентина:

Активність "Голуб миру" була запропонована до Міжнародного дня миру:


Пташка-балансир здатна утримувати рівновагу на будь-якій горизонтальній поверхні. Для цього необхідно встановити кінчик дзьоба пташки, наприклад, на палець дитини, кут стола або книги... і навіть на кінчик носа!


На наочному прикладі  дитина зрозуміє, що таке рівновага і з'ясує умови рівноваги тіл.
Заняття було розроблено і впроваджено у клубі “Наука навколо нас”.  Для того, щоб ознайомитися із заняттями, натисніть на сторінці "Project log".

Інструкція до виготовлення "балансуючої пташки":
  • друкуємо шаблон
  • вирізаємо;
  • голову птаха склеюємо;
  • із середини птаха кріпимо зубочистку, щоб крила птаха дивились у протилежні боки;
  • на кожне крило кріпимо 10 коп за допомогою скотчу;
  • закріпляємо хвіст.
Зроби це самостійно: шаблон тут.




Додаткові джерела:
Стійкість рівноваги

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Фізика ДПА (9-клас частина 4)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант8


Варіант 08 ДПА-2014






Повні розв'язки завдань за посиланням.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.

Борис Гриньов


Фізика, мистецтво і лірика.

Завідувач кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Гриньов Борис Вікторович організував у далекому 2001 році можливість тісної співпраці кафедри фізики кристалів і Інституту сцинтиляційних матеріалів НАН України.
Власний сайт Бориса Гриньова за посиланням.

 

Співпраця з Інститутом відкриває нові обрії для студентів кафедри: проходження практик у лабораторіях інституту, виконання експериментів на сучасному обладнанні, опанування нових методик і зростання, як молодого науковця. Результатом такої співпраці є захищені дисертації і підписані контракти у різних країнах світу: Італія, Німеччина, Франція тощо.

Захист магістерських робіт 2020

Наукова діяльність.
З 2003 року під керівництвом Б.В.Гриньова винайдена низка нових сцинтиляційних матеріалів, які можуть знайти своє застосування при проведенні нових експериментів з фізики високих енергій.
Розроблена унікальна технологія вирощування, завдяки якій отримані оптично однорідні монокристали  з рекордними параметрами світловиходу (12-16 ф/МеВ) для електромагнітних колориметрів нового покоління, що використовуються у суперколайдері LHC, CERN (Швейцарія).
Борис Гриньов входить до 30 найбільш цитованих вчених України.



 Scopus

Мистецтво.
Невтомна енергія Бориса Гриньова спрямована на безліч проєктів у науці, але є і декілька ліричних проєктів у талановитого науковця і керівника.
Багато життєвих сил віднімає колекціонування українського мистецтва другої половини XX  - першої третини XXI століть.
«Нашу колекцію ми будуємо як дім, цеглина за цеглиною створюємо цілісний комплекс, що міг би відобразити конкретні напрямки, періоди і художні течії в мистецтві країни. Від шістдесятників крізь дев'яності і до сьогодні ми прагнемо показати, як поступово виникають та змінюють одна одну епохи». Борис Гриньов

Лірика.
Ліричні збірки Бориса Гриньова:

"Разговор"

"Чарівник"
"В поисках красоты"


На YouTube каналі Борис Гриньов можна познайомитися із проєктами "Відчуй простір", "Все трапляється", "Летіти до тебе".

Багатогранність, невтомна енергія, працьовитість та підкорення нових обріїв виділяють Бориса Гриньова серед пересічних громадян України.

Борис Гриньов:

ЗА ОБРІЙ
Постійно бажання
За обрій зайти,
Щось невідоме
Для себе знайти.
В пошуках цих
І проводяться дні,
Буває - складні,
А бувають чудні.
28.03.2020.

Спостерігаючи за життєвим шляхом Бориса Гриньова, отримуєш багато нових ідей. І розумієш, що все можливо "Превращаются толстые глыбы в простые озера воды".

 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

 

Математика (YouTube)

Математика дистанційно


YouTube канали

Топ Школа
Математика 4 клас
Математика 5 клас
Математика 6 клас
Алгебра 7 клас
Геометрія 7 клас 
Алгебра 8 клас 
Геометрія 8 клас
Алгебра 9 клас
Геометрія 9 клас

Команда Learnayzer


 Олексій Дикаленко


 Математика


Ирина Кононенко



Навчальні матеріали для дистанційного навчання

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!  

YouTube канали для викладачів

YouTube канали для педагогічних працівників


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Усі назви каналів - це активні посилання, приєднуйтесь.


Центр технологій дистанційного навчання


Центр технологій дистанційного навчання є структурним підрозділом НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Мета діяльності Центру: забезпечення співробітників Університету ресурсами для цифровізації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного та змішаного навчання; надання викладачам Університету інформаційної, організаційної та технічної підтримки щодо створення сучасних навчальних відеоматеріалів (відеолекцій, вебінарів, скрінкастів, відеоінструкцій, онлайн-конференцій); моніторинг та адаптація світового досвіду використання інструментів e-learning.




E-Learning Open Karazin




Проєкт Якість_освіти


Мета даного ресурсу — надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями. У рамках даного проєкту постійно доповнюються відео майстер-класів, презентацій, міні-лекцій авторів українських підручників, на яких кожен авторський колектив має змогу донести до вчителя авторську концепцію та власне бачення методики використання підручника в навчальному процесі.


MARAFON OSNOVA





Вчительські родзинки




Канал присвячено сучасним новим технологіям в освіті: (STEAM - освіта), технології доповненої реальності в освіті, інтерактивні завдання, інноваційні інструменти сучасного педагога.

Рубрики:

Вебінари для педагогів: перейти за посиланням




Фізичні експерименти: перейти за посиланням




Онлайн-інструменти: перейти за посиланням




Симуляції: перейти за посиланням




Доповнена реальність в освіті: перейти за посиланням




Віртуальна реальність в освіті: перейти за посиланням




Практичний досвід роботи у клубі "Наука навколо нас": перейти за посиланням




Дистанційне навчання: перейти за посиланням
Кафедра фізики кристалів: перейти за посиланням
Дислокаційна теорія міцності і пластичності: перейти за посиланням




Нова українська школа



Дякую за увагу!
Бережіть себе.
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!