Лекції, заліки, екзамени - дистанційно

Ресурси для реалізації навчального процесу під час карантину

Офлайн-лекції.

GoogleSuite for Education
Для створення єдиного інформаційного середовища навчального закладу використовується пакет хмарних сервісів GoogleSuite for Education (раніше Google Apps for Education).
Інструкція за посиланням. 


Організація дистанційного заняття.


Moodle

Технології дистанційного навчання у ПЗ Moodle на базі ХНУ імені В.Н. Каразіна.
Курс «Технології дистанційної освіти» (ТДО) – це курс підвищення кваліфікації для викладачів шкіл, технікумів, ВНЗ у будь-якому місці земної кулі. Цей курс потрібен тому викладачеві, котрий розуміє сучасний темп життя – і свій, і учня, і студента. Існують різні платформи для створення дистанційного курсу, віртуальної інтерактивної роботи з учнем/студентом, організації навчального процесу. У 2012 році Каразінський університет обрав найпопулярнішу у світі платформу дистанційного навчання Moodle і успішно адаптував її відповідно до стандартів навчального процесу. В процесі навчання слухачам курсів надається:

  • власний робочий кабінет в програмному середовищі дистанційного навчання Moodle;
  • 500 МБ дискового простору на сервері Центру електронного навчання інституту;
  • доступ до дистанційного курсу у ролі створювача курсу;
  • навчальний дистанційний курс «Технології дистанційного навчання»;
  • консультації в режимах: електронна пошта; чат; відеолекція; телефон, індивідуальна консультація з викладачем.
ТДО 2 (просунутий курс)
Програма «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» створена для тих, хто вже вміє створювати дистанційні курси на базі LMS Moodle та проходив курси «Технології дистанційного навчання у закладах вищої та фахової передвищої освіти».
Для Вас ми пропонуємо нову програму «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» (програма)



Онлайн-лекції.

Організація дистанційного заняття з Hangouts Meet
Лілія Варченко-Троцекно




Приєднання до онлайн зустрічі з Webex 
Лілія Варченко-Троценко



BigBlueButton — програмне забезпечення з відкритими вихідними кодами для веб-конференцій, розроблене в першу чергу для дистанційної освіти.
ZOOM

Відеоконференція, онлайн-лекція, онлайн-семінар, зв'язок з обміном повідомленнями і передачею контенту в режимі реального часу.


Як зареєструватися в ZOOM?


Як зайти на заняття і працювати в ZOOM?

ZOOM як встановити і користуватися на смартфоні?

 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!

YouTube + apps (доповнена реальність)

Доповнена реальність на уроках 


Бажаєте впроваджувати технології доповненої реальності і STEM-орієнтований підхід у навчальний процес. У пригоді буде мій канал -  Ірина Пахомова.
Підписуйтесь!
Знаходьте нові ідеї!
Вдосконалюйтесь!
Діліться власними ідеями!


Що таке технології доповненої реальності, як технології доповненої реальності можна впроваджувати в освітній процес (практичний досвід)?


Усі мобільні додатки і ключові зображення безкоштовні.


Доповнена реальність на уроках фізики:




Доповнена реальність на уроках астрономії:



Доповнена реальність на уроках біології:




Доповнена реальність на уроках англійської мови і географії:



Доповнена реальність на уроках хімії:

3D моделі молекул


Хімічні елементи.


Доповнена реальність на уроках географії:

Будова Землі.



Доповнена реальність на уроках математики:


CleverBooks Geometry

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.skyinnovations.cbgeometry


Інноваційний та захоплюючий спосіб вивчення геометрії за допомогою візуалізації та взаємодії. Додаток CleverBooks, який легко запускається на планшеті чи мобільному телефоні (на базі Android чи Apple). За допомогою колекції флеш-карт (ключові зображення потрібно роздрукувати) можна вивчати прості геометричні фігури. У програмі представлені 3D-моделі з доповненою реальністю для основних геометричних фігур. Діти можуть безпосередньо взаємодіяти з фігурами, і це спрямоване на покращення їх просторового мислення.

Ключові зображення:

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 
Бережіть себе!

Фізика. Олімпіадні задачі.

Методика розв'язування олімпіадних задач з фізики


Механіка.
Заслужений вчитель України Микола Васильович Кожухар.

Кінематика


  • Середня швидкість.
  • Тіло кинуто під кутом до горизонту (середня шляхова швидкість, середня швидкість по переміщенню).
  • Метод дзеркальних відображень.
  • Рівнозмінний рух (векторний метод). 
Динаміка
Відео


Задача. Точка рухається по колу так, що модуль її прискорення залишається постійним. Початкова швидкість точки дорівнює нулю. Яку частину кола пройде точка до моменту досягнення максимальної швидкості? (розв'язання російською мовою).



Задачі фізичних олімпіад та їх розв'язки. 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Каразінці у StarT 2020

Фізичний факультет і STEM - освіта


У межах профорієнтаційної роботи на кафедрі фізики кристалів фізичного факультету Каразінського започатковано STEM-AR-клуб для школярів 10–16 років «Наука навколо нас» або "Science ARound us".

Він впроваджує технології доповненої реальності в STEM-орієнтований підхід освітнього процесу. Зокрема на заняттях використовуються авторські мобільні додатки із технологією доповненої реальності. 

 Заняття було проведено в рамках роботи STEM-AR клубу "Наука навколо нас". На занятті учні знайомилися з будовою розвідного мосту. 
Детальніше із роботою клубу можна ознайомитись за посиланням. Для ознайомлення із фотографіями потрібно натиснути "Project log"

Родзинкою заняття було використання авторського мобільного додатку із доповненою реальністю ""Bridges AR.
 


Мобільний додаток завантажити за посиланням.
Ключові картинки завантажити за посиланням.

Результат:


Зробіть власну фотографію:
 



Цього року клуб переміг на всеукраїнському конкурсі “StarT–2020” і зараз бере участь на міжнародному етапі конкурсу.

Щоб пройти далі, необхідно набрати якомога більшу кількість вподобань під відео.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Фізика ДПА (9-клас частина 3)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант 5-6-7


Варіант 05 ДПА-2014

Варіант 06 ДПА-2014


Варіант 07 ДПА-2014


Повні розв'язки завдань за посиланням.
 
 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.

Підтримка освітньго процесу на час карантину

Ресурси, які допоможуть організувати освітній процес під час карантину

Віртуальна школа «Ранок» 
До завершення карантину проводяться безкоштовні онлайн-уроки для учнів та віртуальні педради для вчителів у Віртуальній школі «Ранок».



Під час роботи школи надається вільний доступ до навчальних платформ Моzaik та Erudito, безкоштовний доступ до навчальних фільмів TwigEducation та ПлюсПлюс, будете мати можливість працювати з кращими вчителями України.

Платформа "На урок"

Пропонується робота із онлайн-тестам.
Організація дистанційної роботи під час карантину.
 

Щоденник
Абсолютно безкоштовно учні можуть під час карантину користуватися послугами освітньої мережі «Щоденник.ua
Функції 
Доступність 
Як приєднатися?

«ЗНО фізика»



Курс «ЗНО фізика» покликаний допомогти всім охочим вступникам поглибити та закріпити набуті знання зі шкільного курсу фізики.
Якщо вам потрібна фізика для вступу на омріяний факультет, то курс з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) від Центру електронного навчання ХНУ імені В.Н. Каразіна допоможе здійснити мрію.
Курс підготовки допоможе:
  • отримати ґрунтовні знання з фізики шкільного рівня;
  • пройти тести завдань, що були на ЗНО минулих років;
  • ознайомитися з порадами, мобільними додатками і додатковими інтернет-ресурсами для успішного складання ЗНО з фізики;
  • отримати консультації провідних викладачів фізичного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна;
  • знайти однодумців та зав’язати знайомства з ними на форумах курсу;
  • впевнено скласти ЗНО з фізики;
  • розпочати навчання на омріяному факультеті.

 Група у фейсбуці.


Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B
   
Додатково:
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Матеріали для дистанційного навчання

Підтримка навчального процесу в умовах карантину



Сайт "Готові домашні завдання, підручники, презентації та матеріали з літератури"


Пропонує:

Шкільні підручники 


Готові шкільні презентації


Творчі завдання з української мови, світової та української літератур
  • аналізи творів,
  • повні тексти,
  • стислі перекази,
  • шкільні твори

Готові домашні завдання для всіх класів та шкільних предметів


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Тома Голуб

Як працює дуальна освіта на кафедрі фізики кристалів? Практичний досвід 2020

 "Всем доброго времени суток. Меня зовут Тамара Голуб, я студентка кафедры физики кристаллов второго года магистратуры. На данный момент я живу в Германии и прохожу практику в IFW Дрездена в лаборатории, которая занимается  синтезом и изучением магнитных свойств двухразмерных кристаллов. 
До этого три года я имела честь проходить практику в ИСМА НАН Украины, где меня научили синтезу щелочно-галогенидных и оксидных кристаллов методами Бриджмена-Стокбаргера и Чохральского. Под руководством Галенина Е.П. я научилась очень многому, но самое главное: "Плохие результаты - тоже результаты. Настоящий ученый должен уметь их грамотно преподать". 



В свою очередь моя родная кафедра (КФК) дала мне неоценимый багаж знаний. Хочу сказать огромное спасибо нашим преподавателям, потому что наши пары довольно часто были веселыми и интересными.
Так же хочу подчеркнуть, что учиться действительно нужно, если вы собираетесь в дальнейшем связать свою жизнь с наукой. Я понимаю, что сейчас нам многое позволено, что мы разрешаем себе списывать, прогуливать и прочее, но вскоре об этом можно сильно пожалеть, как впрочем со мной и случилось. Находясь в другой стране, в лаборатории более высокого уровня, (к сожалению) чем в Украине понимаешь, как много знаний тебе недостает. Мне даже знания по квантовой механике пригодились, хотя я всегда всем твердила "Это же абсурд! Мне это даже негде применить!".
 Попала в Дрезденский институт я с помощью программы UKRATOP и поехала в Германию, чтобы проводить эксперименты и писать по ним свой диплом. 
Как я уже говорила, лаборатории в Германии существенно отличаются от лабораторий в Украине. Более высокое качество оборудование, доступ к разным установкам и разным методам роста, измерений и прочее. А самое главное - это отношение! Тут тебя действительно воспринимают как серьезного, перспективного молодого ученого и со временем ты и сам так начинаешь ро себя думать. 
Стажировка в другой стране - это действительно огромная возможность получить новые знания, опыт работы и, чего уж греха таить, попутешествовать и наполнить свою жизнь новыми незабываемыми эмоциями. Но для этого пришлось 5 лет проучиться в университете в Украине и много-много работать. 
Поэтому хочу пожелать всем удачи и желания покорять новые вершины!"
Дякуємо за змістовну розповідь. Зі свого боку можу написати про перший день знайомства із чарівною і наполегливою студенткою Томою Голуб. У 2017 році (тоді ще студентка 3 курсу фізичного факультету)  Тома Голуб прийшла на кафедру фізики кристалів із міцним бажанням навчатися на кафедрі фізики кристалів, мати можливість проходити практики на базі інституту НТК Монокристал і робити свої перші кроки у науці. Вже с перших хвилин спілкування, я бачила чіткий план у цієї тендітної дівчинки. Потім Тома вивчала німецьку мову на курсах, залишалась на зміни в інституті для отримання наукових результатів, писала тези та статті, приймала участь у конференціях, наукових школах і семінарах. На наших очах проходило народження і становлення науковця.
Щиро дякуємо Томі  за цей лист!
Бажаємо успіхів і здійснення мрій!
Ми велика родина, і я пишаюся тим, що належу до цієї потужної спільноти.

Підтримайте Україну!
Поставте лайк під відео:
https://bit.ly/3dlTH4B
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!

Я дослідник (STEM-освіта)

STEM-освіта в Україні



В рамках проєкту “Я - Дослідник” на 2019-2020 навч.рр кафедра фізики кристалів ХНУ імені В.Н. Каразіна прийняла участь у зимовій WEB STEM школі 2020.

З 4 по 8 лютого було проведено  понад 40 виступів (програма).

6 лютого 2020 Пахомова Ірина Миколаївна доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету Харківського національного університету ім В.Н. Каразіна презентувала доповідь "Технології доповненої реальності в освітньому процесі"


Більше 1700 переглядів і понад 50 схвальних відгуків, неймовірно позитивно налаштована аудиторія професіоналів, нові знайомства і нові проєкти. Приємно бути частиною доброго і корисного!

Новий досвід створення власних відео:


Отримання сертифікатів:


Висловлюю щиру подяку усім організаторам зимової Web STEM школи 2020, сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.

Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B

Об'єднуємося і навчаємося!
Разом ми можемо все і навіть більше!
Бажаю усім нам нових зустрічей і нових ідей!
Бережіть себе!

Фізика ДПА (9-клас частина 2)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант 3-4


Збірник завдань ДПА 9 клас



Варіант 03 ДПА-2014


Варіант 04 ДПА-2014



Повні розв'язки завдань за посиланням.
 
 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!