Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Я, Пахомова Ірина, доцент кафедри фізик кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.
Запрошую взяти участь у вебінарах проєкту "Проактивний педагог". Проєкт створено на базі кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.
Ідея проєкту "Проактивний педагог":
надати можливість поділитися власним досвідом вчителям у STEM-орієнтованому підході в начанні;
познайомити суспільство із проактивними педагогами; ;
надати інформацію щодо співпраці фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна із вчителями фізики та астрономії;
створити простір для обміну ідеями і пошуку партнерів для реалізації спільних проєктів;
Науково-популярний вебінар: Як бачить Термінатор. Ч.1. Геометричний підхід. Комп'ютерний зір
Були б раді бачити у ролі спікера кожного, хто бажає поділитися власним досвідом у роботі із новими ресурсами, технологіями, підходами і прагне змін на краще у системі освіти.
Запрошуємо заповнити гугл-форму, якщо бажаєте бути або спікером (посилання)
Розроблено авторську програму
науково-навчальних інтерактивних занять за сучасним STEAM-підходом і
технологіями доповненої реальності!
Наші заняття призначені для справжнього навчання дітей
науково-дослідним методом, в процесі якого вони висловлюють власну гіпотезу та
перевіряють її експериментально. Діти люблять науку, тому що це інструмент,
який дозволяє їм досліджувати навколишній світ і дізнаватися, як все працює.
Якщо книги можуть розповісти історії про магічні світи, то наукові експерименти
дозволять дітям побачити, наскільки магічним є реальний світ, і як розуміти
властивості цього світу!
Першу частину заняття намагаємося спілкуватися англійською
мовою.
Протягом року ми беремо участь у міжнародних конкурсах, проєктах, де потрібно
спілкуватися англійською із школярами інших країн.
Кисла Ірина Іванівна, вчитель фізики та астрономії Херсонського наукового ліцею Херсонської обласної ради, вчитель вищої категорії, методист. Останнім часом вивчає та впроваджує інтерактивне навчання та формувальне оцінювання на уроках фізики. Розробляє інтерактивні листи, плакати, квести, вікторини, тренажери для своїх учнів, використовуючи різні онлайн платформи та програми.
Зміст вебінару
1.Що можна створити за допомогою Genially?
Презентації,
Інфографіка,
Ігри,
Інтерактивні малюнки,
Відео презентації,
Навчальні матеріали (ресурси)
2. Створення роботи (бродилки) з чистого листа та пояснення панелі інструментів 3. Посилання на навчальний контент: https://bit.ly/3r6PWrH
Ідея проєкту "Проактивний вчитель": надати можливість поділитися власним досвідом вчителям фізики та астрономії. Познайомити суспільство із проактивними вчителями, створити простір для обміну ідеями і пошуку партнерів для реалізації спільних проєктів.
Якщо є бажання приєднатися до проєкту "Проактивний вчитель", заповнюйте форму: https://bit.ly/3HUTx2K
Бережіть себе і родину!
Дякую за увагу! Бажаю Вам нових ідей! Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube. Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
OpenBoard - онлайн-дошка із інструментами для інтерактивних завдань
OpenBoard - одна з найвідоміших і найважливіших інтерактивних дощок, власне, це одна із найкращих рекомендацій для всіх, хто бажає отримати доступ до подібних технологій. Цей інструмент підходить для вчителів усіх предметів та вихователів.
OpenBoard може бути використана як з інтерактивними дошками, так і сенсорним або додатковим екраном. Якщо інтерактивної дошки немає, але є дуже просте проектор, і з цією програмою дуже зручно пояснювати новий матеріал. Можна виділяти на моніторі персонального комп'ютера, а учні це будуть бачити на "екрані" проектора. Дуже зручно.
OpenBoard повністю безкоштовний. Так само програма присутня в різних операційних системах, зокрема Windows, Linux і Mac.
Інтерактивні інструменти англійською мовою, але меню досить інтуїтивне і можна швидко опанувати необхідні опції.
Для вчителів початкової школи є сторінка "Ваги". Корисний онлайн-інструмент для проведення порівняння в межах 500.
Для вчителів географії є інструмент "Інтерактивна мапа світу". При натисканні на площу країни світу, з'являється вікно із назвою країни, столицею і прапором.
“Збереження електричної енергії”, під час реалізації якого школярі здійснюють різні експерименти, орієнтовані на усвідомлення власної залежності від електроенергії, пошук шляхів ефективного регулювання норми споживання енергії тощо.
Середня і старша школа:
“Енергія океану”, в межах якого вони “пробурять” нафтову свердловину, “побудують” плавучу нафтову платформу, вивчатимуть енергетичні ресурси, що знаходяться в океані та інші ресурси (нафту, природний газ тощо).
Для вчителів розроблено комплекти матеріалів різної тематики, наприклад, “Керований атом” (“Harnessed atom”), в яких розкриваються фундаментальні принципи науки про енергетику, актуальна інформація про ядерну енергетику, пропонуються набори експериментальних досліджень, практичних вправ, наприклад, щодо моделювання атомів літію, гідрогену тощо.
Кейс-уроки — це унікальний навчальний матеріал, структурований в особливому форматі. Кейси призначені для поглиблення знань та розвитку сучасних компетенцій.
Кейс-технологія – це сучасна освітня технологія, заснована на аналізі проблемної ситуації. Кейс-технологія поєднує в собі одночасно рольові ігри, проектні методи, і ситуаційний аналіз.
Кейс-урок "Шоколад" містить 11 цікавезних, наочних розгорток (галузей життя людини), де вивчається та застосовується ШОКОЛАД. Розрахований для учнів 5-11 класів. Тривалість: 90 хвилин або позакласний захід.
Дякую за увагу! Бажаю Вам нових ідей! Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube. Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/