Доповнена реальність на уроках

 Будова Сонячної системи. Запуск ракети

 

Додаток для Android: за посиланням.

Ключове зображення:


Ви готові до космічної місії за допомогою мобільного пристрою?  

Цей мобільний додаток із доповненою реальністю. Додаток охоплює інженерні та космічні інтерактивні завдання доповненої реальності для дітей початкового рівня 7-11 років.   Продукт спрямований на розвиток та підвищення рівня зацікавленості та допитливості до STEM, створить базу для розвитку навичок 21 століття та зосередження уваги на персоналізованому навчанні за допомогою кінетичних, аудіальних та візуальних навчальних підходів.  

Що потрібно?  

1. Встановіть програму на свій мобільний пристрій. 

 2. Користуйтеся зображенням, яке надає CleverBooks  

3. Розпочніть свою космічну місію!

 

 Приєднуйтесь:

"Сучасні освітні технології"

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Фізика ЗНО

 Механічні коливання і хвилі

 


Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks






Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»

Кураторська година 

"Боротьба з насильством в Україні"


 

Магнітне поле. Електромагніт.

Полюси електромагніту. Задачі

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

 

 Орієнтацію полюсів електромагніту можна знайти із правила правої руки (свердлика) (відео).




Напрямок сили струму від + до -.

Положення полюсів у електромагніту визначається по тому ж самому правилу, як і у соленоїда: якщо дивитися на полюс, і струм тече навколо нього і збігається із напрямком руху годинникової стрілки, то це - полюс південний, якщо проти руху годинникової стрілки, то це - полюс північний.


 

 Задачі:

1. Намалюйте приблизну картину силових ліній магнітного поля провідника зі струмом, згорнутого у вигляді вісімки.


 

 2. Через соленоїд (котушка з одношаровим намотуванням дроту) пропускають струм. Визначте полюси котушки.


 Відповідь: А - південний; В - північний.

3. Визначте напрям струму в котушці і знаки полюсів у джерела струму, якщо на верхньому кінці котушки знаходиться північний магнітний полюс.


 Відповідь: А - "-", В -"+"

4. Намотка котушки А зроблена по ходу годинникової стрілки, а котушки В - проти годинникової стрілки. Чи однакові полюси мають ліві кінці електромагнітів?

Відповідь: так, південні полюси.

5. Як потрібно намотати ізольований провід на залізний циліндр і як треба з'єднати його з гальванічним елементом, щоб на кінцях циліндра утворилися однойменні полюси?

Відповідь:


 6. Які полюси утворюються на кінцях електромагніту, зображеного на рис?


 Відповідь: два однакових полюса - південні.

7. Визначте напрям струму, якщо положення полюсів у підковоподібних магнітів при пропущенні струму таке, як зазначено на рис. 


 Відповідь: В - "+", А - "-"; C - "+", D - "-"; 

8. Установіть відповідність між рисунками.

1 - Б

2 - А

3 - Г

4 - Д

 

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!



Цікава математика. Шестикутник.


Знайти дві сторони шестикутника, що має однакові кути, якщо чотири сторони дорівнюють: 5, 3, 6, 7 од.

Італія 2001 рік (олімпіада з математики)


Відповідь: 1 і 8 од.

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

Закони збереження енергії і імпульсу

 Фізичні іграшки. "Колиска Ньютона"

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

 

"Колиска Ньютона" - механічна модель, створена Ісааком Ньютоном для демонстрації перетворення енергії різних видів один в одне: кінетичної в потенціальну і навпаки.


 

Цю популярну іграшку-сувенір, придуману англійським актором Саймоном Пребблу в 1967 році, сьогодні часто зустрічаємо на письмових столах в кабінетах і офісах, можна помістити і в музей фізики.

Якщо відхилити першу кульку й відпустити, то її енергія і імпульс передадуться без зміни через три середніх кульки останній, яка придбає ту ж швидкість і підніметься на ту ж висоту. Вона у свою чергу передасть свій імпульс і енергію по ланцюжку знову першій кульці.

Крайні маятники будуть коливатися, а середні кульки будуть покоїтися.

Якщо б не було втрат механічної енергії внаслідок роботи сил тертя та пружності, то коливання тривали б вічно, але вони загасають, тому в реальних механічних системах завжди діють дисипативні сили.

Цікавим є те, що першу кульку передає імпульс останній не безпосередньо, а через середні кульки, які залишаються нерухомими.

Картина нагадує поширення пружної хвилі в твердому тілі, тобто передачу пружних збурень та енергії пружної деформації без перенесення речовини (наприклад, звук).

Питання: чи буде передаватися імпульс, якщо залишити дві крайніх кульки, а середні замінити підвішеним металевим стрижнем. А якщо стрижень закріпити жорстко?

Розглянемо простий випадок, коли рухома куля стикається з такою же кулею в стані покою (Колиска Ньютона всього з двох кульок). Зіткнення пружне і центральне (саме таке спостерігається в ідеальній "Колисці Ньютона").

 

Щоб знайти швидкість куль після пружного зіткнення, треба записати рівняння закону збереження імпульсу для такої системи і рівняння закону збереження енергії і вирішити отриману систему рівнянь.

Результат відомий: рухома куля зупиняється, а та, що була у стані покою, набуває швидкості першої.

У "Колисці Ньютона" перша кульку передає імпульс другій кульці і зупиняється.

Ми не бачимо, як друга кулька отримує імпульс від першої, не "бачимо" її швидкість. Але, якщо придивитися: кулька ледь помітно "здригається", тобто вона рухається з отриманою швидкістю, але на маленькому шляху "через тісноту».

Але вона встигає на цьому короткому шляху віддати імпульс третій кульці і зупинитися. Те ж з третьою кулькою і т. д.

Остання кулька не має перед собою, кому передати свій імпульс, тому вільно рухається, піднімаючись на висоту h, потім повертається, і все повторюється у зворотному напрямку.

Найбільша "Колиска Ньютона" в світі знаходиться в м.Каламазу (штат Мічиган, США). У ній 16 боулінг-куль, масою 6,8 кг кожна, підвішених на нитках довжиною 6,1 м на висоті 1 м від підлоги.

 "Колиску Ньютона" можна виготовити самим. Кульки треба підвішувати на двох під кутом одна до одної нитках, щоб площина коливань кульок зберігалася постійною, і удари були центральними.

Як зробити самостійно "Колиску Ньютона".


 

 Фізики жартують:



Джерело: Острів знань
 

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

 

Пружні і непружні зіткнення. Симуляції.

 Інтерактивні симуляції: пружне і непружне зіткнення

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

 Більше фізичних симуляції на YouTube каналі: Симуляції

Інтерактивна модель  візків, що  демонструє пружні і непружні зіткнення  (iFrame).  

Можна змінювати маси та швидкості взаємодіючих візків, тип зіткнення (абсолютно пружний, абсолютно непружний).

У верхньому лівому куті є невеличка гаряча точка.  Натискання гарячої точки відкриває Interactive у повноекранному режимі. Використовуйте клавішу Escape на клавіатурі (або подібний спосіб), щоб вийти з повноекранного режиму.

Відео:


 

 

Симуляція за посиланням (онлайн-ресурс).

Phet симуляція "Зіткнення".



В чому перевага симуляцій:

Учні спостерігають аналогію, що допомагає їм зрозуміти незнайоме явище.

Симуляції мають унікальні особливості, які недоступні більшості засобів навчання
(інтерактивні елементи, анімацію, динамічний зворотній зв'язок).

Роблять процес навчання сучасним.


Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Реактивний рух.

 Ракета "Зеніт". Будова ракети


Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

 Україна входить до елітної дев’ятки країн, що мають замкнутий технологічний цикл створення і виробництва авіатехніки

Гордістю колективу стала ракета-носій "Зеніт", для якої характерна точність виведення на орбіту, що перевершує точність зарубіжних носіїв, висока надійність, рівень автоматизації робіт на стартовому комплексі, екологічна чистота. Вантажопідйомність "Зеніту" становить 13740 кг. Не дивно, що до цього носія виявляють велику зацікавленість зарубіжні фірми.

Школа М. К. Янгеля виплекала яскраве сузір’я видатних вчених-конструкторів, спеціалістів світового рівня, талановитих керівників галузі, державних діячів. Серед них Л. Кучма, О. Негода, С. Конюхов, Ю. Семенов, В. Уткін, В. Ковтуненко, В. Прісняков та багато інших.


 

Ракета-носій «Зеніт-3SL» - це ракета-носій, пуски якої здійснювали із плавучої платформи з акваторії Тихого океану. Ракету-носій «Зеніт-3SL» експлуатують у складі ракетно-космічного комплексу «Морський старт» (Sea Launch), який використовує компанія Sea Launch для надання пускових послуг.

Передстартова підготовка повністю автоматизована, що забезпечує можливість запуску РН з морської стартової платформи за схемою «безлюдний старт» і найвищу безпеку персоналу.

Унікальна система утримання РН «Зеніт» на пусковому пристрої забезпечила можливість пуску ракети з морської платформи, в умовах хвилювання океану.

Ракета-носій «Зеніт-3SL» працює на екологічно безпечних компонентах палива – рідкому кисні й гасі РГ-1. Перший її пуск відбувся 28 березня 1999 р. Усього було здійснено більше 30 успішних стартів.

 До складу ракети-носія «Зеніт-3SL» входять: двохступенева ракета-носій «Зеніт-2S», розроблена і виготовлена Державним конструкторським бюро «Південне» і виробничим об’єднанням «Південмаш». «Зеніт-2S» є сучасним засобом виведення, що вирізняється простотою експлуатації і повною автоматизацією процесу підготовки і пуску; розгінний блок DM-SL (третій ступінь), створений корпорацією «Енергія», характеризується високою підтвердженою надійністю; блок корисного навантаження, розроблений фірмою «Боїнг».


 Будова ракети. 3D анімація.



Як працює ракета?

Розміри ракет. 



http://bastion-karpenko.ru/zenit-rn/ 

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!