Фізика ДПА (9-клас частина 3)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант 5-6-7


Варіант 05 ДПА-2014

Варіант 06 ДПА-2014


Варіант 07 ДПА-2014


Повні розв'язки завдань за посиланням.
 
 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.

Підтримка освітньго процесу на час карантину

Ресурси, які допоможуть організувати освітній процес під час карантину

Віртуальна школа «Ранок» 
До завершення карантину проводяться безкоштовні онлайн-уроки для учнів та віртуальні педради для вчителів у Віртуальній школі «Ранок».



Під час роботи школи надається вільний доступ до навчальних платформ Моzaik та Erudito, безкоштовний доступ до навчальних фільмів TwigEducation та ПлюсПлюс, будете мати можливість працювати з кращими вчителями України.

Платформа "На урок"

Пропонується робота із онлайн-тестам.
Організація дистанційної роботи під час карантину.
 

Щоденник
Абсолютно безкоштовно учні можуть під час карантину користуватися послугами освітньої мережі «Щоденник.ua
Функції 
Доступність 
Як приєднатися?

«ЗНО фізика»



Курс «ЗНО фізика» покликаний допомогти всім охочим вступникам поглибити та закріпити набуті знання зі шкільного курсу фізики.
Якщо вам потрібна фізика для вступу на омріяний факультет, то курс з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) від Центру електронного навчання ХНУ імені В.Н. Каразіна допоможе здійснити мрію.
Курс підготовки допоможе:
  • отримати ґрунтовні знання з фізики шкільного рівня;
  • пройти тести завдань, що були на ЗНО минулих років;
  • ознайомитися з порадами, мобільними додатками і додатковими інтернет-ресурсами для успішного складання ЗНО з фізики;
  • отримати консультації провідних викладачів фізичного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна;
  • знайти однодумців та зав’язати знайомства з ними на форумах курсу;
  • впевнено скласти ЗНО з фізики;
  • розпочати навчання на омріяному факультеті.

 Група у фейсбуці.


Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B
   
Додатково:
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Матеріали для дистанційного навчання

Підтримка навчального процесу в умовах карантину



Сайт "Готові домашні завдання, підручники, презентації та матеріали з літератури"


Пропонує:

Шкільні підручники 


Готові шкільні презентації


Творчі завдання з української мови, світової та української літератур
  • аналізи творів,
  • повні тексти,
  • стислі перекази,
  • шкільні твори

Готові домашні завдання для всіх класів та шкільних предметів


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Тома Голуб

Як працює дуальна освіта на кафедрі фізики кристалів? Практичний досвід 2020

 "Всем доброго времени суток. Меня зовут Тамара Голуб, я студентка кафедры физики кристаллов второго года магистратуры. На данный момент я живу в Германии и прохожу практику в IFW Дрездена в лаборатории, которая занимается  синтезом и изучением магнитных свойств двухразмерных кристаллов. 
До этого три года я имела честь проходить практику в ИСМА НАН Украины, где меня научили синтезу щелочно-галогенидных и оксидных кристаллов методами Бриджмена-Стокбаргера и Чохральского. Под руководством Галенина Е.П. я научилась очень многому, но самое главное: "Плохие результаты - тоже результаты. Настоящий ученый должен уметь их грамотно преподать". 



В свою очередь моя родная кафедра (КФК) дала мне неоценимый багаж знаний. Хочу сказать огромное спасибо нашим преподавателям, потому что наши пары довольно часто были веселыми и интересными.
Так же хочу подчеркнуть, что учиться действительно нужно, если вы собираетесь в дальнейшем связать свою жизнь с наукой. Я понимаю, что сейчас нам многое позволено, что мы разрешаем себе списывать, прогуливать и прочее, но вскоре об этом можно сильно пожалеть, как впрочем со мной и случилось. Находясь в другой стране, в лаборатории более высокого уровня, (к сожалению) чем в Украине понимаешь, как много знаний тебе недостает. Мне даже знания по квантовой механике пригодились, хотя я всегда всем твердила "Это же абсурд! Мне это даже негде применить!".
 Попала в Дрезденский институт я с помощью программы UKRATOP и поехала в Германию, чтобы проводить эксперименты и писать по ним свой диплом. 
Как я уже говорила, лаборатории в Германии существенно отличаются от лабораторий в Украине. Более высокое качество оборудование, доступ к разным установкам и разным методам роста, измерений и прочее. А самое главное - это отношение! Тут тебя действительно воспринимают как серьезного, перспективного молодого ученого и со временем ты и сам так начинаешь ро себя думать. 
Стажировка в другой стране - это действительно огромная возможность получить новые знания, опыт работы и, чего уж греха таить, попутешествовать и наполнить свою жизнь новыми незабываемыми эмоциями. Но для этого пришлось 5 лет проучиться в университете в Украине и много-много работать. 
Поэтому хочу пожелать всем удачи и желания покорять новые вершины!"
Дякуємо за змістовну розповідь. Зі свого боку можу написати про перший день знайомства із чарівною і наполегливою студенткою Томою Голуб. У 2017 році (тоді ще студентка 3 курсу фізичного факультету)  Тома Голуб прийшла на кафедру фізики кристалів із міцним бажанням навчатися на кафедрі фізики кристалів, мати можливість проходити практики на базі інституту НТК Монокристал і робити свої перші кроки у науці. Вже с перших хвилин спілкування, я бачила чіткий план у цієї тендітної дівчинки. Потім Тома вивчала німецьку мову на курсах, залишалась на зміни в інституті для отримання наукових результатів, писала тези та статті, приймала участь у конференціях, наукових школах і семінарах. На наших очах проходило народження і становлення науковця.
Щиро дякуємо Томі  за цей лист!
Бажаємо успіхів і здійснення мрій!
Ми велика родина, і я пишаюся тим, що належу до цієї потужної спільноти.

Підтримайте Україну!
Поставте лайк під відео:
https://bit.ly/3dlTH4B
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!

Я дослідник (STEM-освіта)

STEM-освіта в Україні



В рамках проєкту “Я - Дослідник” на 2019-2020 навч.рр кафедра фізики кристалів ХНУ імені В.Н. Каразіна прийняла участь у зимовій WEB STEM школі 2020.

З 4 по 8 лютого було проведено  понад 40 виступів (програма).

6 лютого 2020 Пахомова Ірина Миколаївна доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету Харківського національного університету ім В.Н. Каразіна презентувала доповідь "Технології доповненої реальності в освітньому процесі"


Більше 1700 переглядів і понад 50 схвальних відгуків, неймовірно позитивно налаштована аудиторія професіоналів, нові знайомства і нові проєкти. Приємно бути частиною доброго і корисного!

Новий досвід створення власних відео:


Отримання сертифікатів:


Висловлюю щиру подяку усім організаторам зимової Web STEM школи 2020, сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.

Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B

Об'єднуємося і навчаємося!
Разом ми можемо все і навіть більше!
Бажаю усім нам нових зустрічей і нових ідей!
Бережіть себе!

Фізика ДПА (9-клас частина 2)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант 3-4


Збірник завдань ДПА 9 клас



Варіант 03 ДПА-2014


Варіант 04 ДПА-2014



Повні розв'язки завдань за посиланням.
 
 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Фізика ДПА 9 клас

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант1-2


Збірник завдань ДПА 9 клас

Повні розв'язки завдань за посиланням.



Варіант 01 ДПА-2014


Варіант 02 ДПА-2014

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Центр технологій дистанційного навчання

Ресурси для онлайн-зустрічі 

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks


 

Організація дистанційного заняття з Hangouts Meet
Лілія Варченко-Троцекно




Приєднання до онлайн зустрічі з Webex 
Лілія Варченко-Троценко




Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Онлайн-дошки



Онлайн-дошка - це чисте поле, де викладач та студенти можуть вести записи, працювати з графікою, розміщувати ілюстрації, ділитися гіперпосиланнями, створювати проєкти.

Учні можуть самі
  • створити кластери або опорні конспекти,
  • представляти користувачеві інформацію в наочному вигляді,
  • компактно описувати закономірності, притаманні початкового набору даних,
  • збирати інформацію до проєкту.


Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B


Twiddla – це онлайн-дошка, яка дозволяє працювати з текстом, малюнками, вставляти математичні символи та створювати прості геометричні фігури. Також на дошці можна організувати чат, в тому числі і звуковий. Сервіс безкоштовний та працює з будь-яким браузером.

Twiddla - http://www.twiddla.com/




Cacoo – зручний сервіс для створення спільних схем та діаграм. Схожий на графічний редактор он-лайн, але має розширені функції спільної роботи: спілкування в чаті, редагування малюнку декількома користувачами, додавання коментарів.

Cacoo - https://cacoo.com/



WikiWall - це сервіс, який дозволяє групі користувачів розташовувати на загальній сторінці інформацію та редагувати блоки з текстами, картинками і відео. Почавши роботу з віртуальною інтерактивною дошкою, користувачі отримують у своє розпорядження порожню сторінку, яка в WikiWall називається стінгазети. За замовчуванням сторінка містить розмітку, яку можна при бажанні прибрати.

WikiWall - http://wikiwall.ru/



Padlet: цифрова стіна с вашими документами та мультимедійними файлами.

Padlet - https://padlet.com/

 Popplet призначений для створення та наповнення контентом віртуальної дошки
(простору) з можливістю спільного редагування.

https://popplet.com/


Flowchart.com - це онлайн-дошка. Ви можете взаємодіяти зі своїми колегами в реальному часі
Для початку роботи необхідно зареєструватися. Сервіс підтримує кирилицю.


Glogster

Реєстрація і створення інтерактивного плакату (приклад для уроку англійської мови - початкова школа).



CoSketch -це онлайн-дошка розроблена, щоб дати вам можливість швидко візуалізувати і поділитися своїми ідеями та образами. Ви отримуєте безкоштовну віртуальну дошку разом з набором корисних інструментів для малювання. Кожна дошка має унікальний URL, який може використовуватися спільно з іншими, щоб дозволити їм приєднатися до вас. Можна використовувати чат для спілкування один з одним під час роботи. Є можливість впровадити варіант cosketch в ваш сайт, що дозволяє користувачам миттєво співпрацювати в реальному часі, не покидаючи ваш сайт.

Scrumblr. Цей сервіс потужний інструмент для спільної роботи з інформацією в реальному часі.

Scribblar http://www.scribblar.com


Для чого можна використовувати:
Для організації дистанційного навчання.
Для групової роботи з малюнками.
Для використання в роботі проекту, дослідження.
Для роботи з молодшими школярами.
Для організації дистанційного навчання
Для використання в роботі проекту, дослідження




Джерела:
1. О визуализации информации.О.В.Пескова. [Режим доступа
http://peskova.ru/Papers/InfoViz_opeskova_2012.pdf]
2. Библиотека оценивания Intel [Режим доступа
http://www.intel.ru/content/www/ru/ru/education/k12/assessing-projects.html]
3. https://sites.google.com/site/badanovweb2/
4. ІНТЕРАКТИВНІ ОН-ЛАЙН ДОШКИ, ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ, НАКОПИЧЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДИДАКТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ МАТЕМАТИКИ

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Google Форми

Дистанційне навчання та Google форми


Google Форми – це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати заходи, складати опитування та анкети, а також збирати іншу інформацію. Форму можна підключити до електронної таблиці Google, і тоді відповіді респондентів будуть автоматично зберігатися в ній. Якщо ця функція не включена, ви можете відкрити меню “Відповіді” і переглянути короткий зміст.


Розглянемо можливості тестового контролю та збору інформації шляхом анкетування за допомогою електронних форм для збору, узагальнення та аналізу інформації на прикладі Google Форм.

Створюємо реєстраційну форму в Google Диск.




Тестування за допомогою Форм Google


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/