Штучний інтелект для педагогів
- створити майданчик, щоб була можливість ділитися практичними навичками у галузі використання штучного інтелекту в освіті усім, хто зацікавлений.
Урок “Перший крок навколосвітньої подорожі”
Авторка: Лукичова Наталя Сергіївна, вчителька математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Бериславської міської ради Херсонської області.
Предмети: географія, математика, інформатика, історія, ОБЖ, література, технології, громадянська.
Урок “Залізна руда – хліб для мартенів”
Авторка: Староконь Олена Сергіівна, вчителька географії КЗ «Дніпрорудненська гімназія «Софія» ЗОШ I-III ступенів №1 ДМР ВР ЗО».
Предмети: географії, історії, ІКТ, математики.
Тема: Інтегрований урок «Галицько-Волинське князівство»
Автор: Повшук Олександра Петрівна
Про матеріал: План-конспект уроку допоможе провести цікавий інтегрований урок для учнів 7 класу. Авторка розробки поєднала вивчення історії з інформатикою, математикою та географією. Під час проведення уроку учні матимуть змогу проявити себе у різних сферах, такі як робота за комп’ютером, виступ перед аудиторією та вміння висловлювати власну думку. Також передбачено перевірку засвоєння школярами попереднього матеріалу та оцінювання результатів роботи кожного учня.
STEM-лабораторія МАНЛаб – центр реальних і віртуальних навчальних досліджень, спрямований на підтримку та розвиток STEM-освіти в Україні.
Що пропонує STEM-лабораторія МАНЛаб? STEM-лабораторія МАНЛаб пропонує дистанційну й очну фахову методичну і технологічну допомогу в організації STEM-навчання учнівської молоді України.
Які предметні області охоплює STEM-лабораторія МАНЛаб? STEM-лабораторія МАНЛаб спеціалізується на здійсненні досліджень у галузі природничих дисциплін: фізика, хімія, біологія, географія, астрономія, екологія, мінералогія.
Ціль: Ознайомити учнів з механізмами збору та обробки відходів у місті за допомогою інформаційних технологій.
Обладнання: Комп'ютери з доступом до Інтернету, проектор, дошка, маркери.
Кроки:
Введення (15 хвилин):
Пошук та аналіз інформації (30 хвилин):
Презентація та обговорення (30 хвилин):
Створення інформаційного буклету (40 хвилин):
Презентація та обговорення буклетів (15 хвилин):
Підсумок (10 хвилин):
Тема: Вплив глобального потепління на клімат та екосистеми.
Обладнання: Комп'ютери з доступом до Інтернету, проектор, діаграми/графіки та картки для групової роботи.
Мета:
Кроки:
Введення (15 хвилин):
Вивчення впливу (35 хвилин):
Презентація та обговорення (30 хвилин):
Моделювання рішень (30 хвилин):
Презентація проектів (20 хвилин):
Підсумок та аналіз (10 хвилин):