Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Використання ресурсу "Canva" в діяльності вчителя (практичний досвід)
Запрошуємо на вебінар "Використання ресурсу "Canva" в діяльності вчителя"
12 грудня 2022 р. 17-00 за київським часом (онлайн: Zoom)
Для отримання посилання на вебінар заповніть, будь ласка, гугл-форму: тут.
Після реєстрації у день проведення вебінару вам буде надіслано посилання на вебінар.
Ідея проєкту "Проактивний педагог":
надати можливість поділитися власним досвідом вчителям. Познайомити суспільство із проактивними вчителями, створити простір для обміну ідеями і пошуку партнерів для реалізації спільних проєктів.
Спікер
Ільчук Ганна Юріївна, вчитель початкових класів та адміністратор групи "Шкільні родзинки" +15000 учасників. Вивчає та впроваджує на своїй уроках прийоми критичного мислення, формувального оцінювання, опановує онлайн-ресурси, що допомагають створювати власні дидактичні матеріали і дидактичні ігри.
Приклади таких розробок:
Пряма мова:
"Чи подобається Вашим дітям складати речення та визначати частини мови?
Моїм сподобалось, коли ми використали гру "Склади речення"
Ділюсь
* Роздрукуйте аркуші;
* Використовуйте кубик для настільної гри або роздрукуйте шаблон кубика (додаю);
* Розділіть учнів на групи та роздайте один аркуш та кубик на групу дітей;
* Завдання - кожна дитина по черзі кидає кубик та читає/записує слово. Спочатку - прикметник, потім іменник та дієслово. Отримуємо кумедне речення
Ви можете його проаналізувати, виправити, визначити частини слова, частини мови або те, що буде необхідно."
Класичний і дуже важливий метод рефлексії в кінці уроку можна трохи урізноманітнити. Наприклад, роздати дітям картки, щоб вони розповіли одне одному про свої враження (робота в парах), дати можливість дитині обрати цікаву їй картку, доповнити звичні запитання новими.
Учні навчатимуться аналізувати свою діяльність та правильно формулювати власну думку.
А ще, це чудовий засіб урізноманітнити декор класу, залежно від пори року.
Картки можна роздрукувати, заламінувати та щодня користуватись.
Успіхів
Анна Ільчук
Тож, якщо вам сподобалось, як пані Анна креативно підходить до кожного уроку, то запрошуємо приєднатись до вебінару.
Зміст вебінару
1. Що таке Canva.
2. Як можна самостійно створити дидактичні матеріли.
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах
загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році
STEM - освіта 5-6 клас
Бутурліна Оксана Вассилівна, к.філос.н. завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проектами
комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради,
buturlina71@gmail.com
Артєм’єва Оксана Євгенівна, вчитель природознавства та хімії комунального закладу освіти «Спеціалізована середня
школа № 67 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради.
oksanaart71@gmail.com
Міжгалузевий інтегрований курс «STEM», 5 клас (відео)
STEM. 5 клас. Тема 4. Я в закладі освіти Школа на картах Google
Interacty - онлайн-ресурс для створення навчального інтерактивного контенту
Interacty це ресурс, що дозволяє створювати інтерактивний вміст для навчання: ігри, вікторини та конкурси за допомогою простих шаблонів, щоб підвищити зацікавленість, мотивувати більше дітей до навчання і заохотити аудиторію до активної участі. Interacty надає вам засоби для більш тісної взаємодії з учнями, студентами.
Тут ви можете створювати інтерактивні модулі для навчання та ділитися ними з колегами та студентами. Ви можете створювати проекти з нуля або використовувати шаблони та змінювати їх!
Як поділитися своїми проектами зі студентами?
Студентам не потрібно створювати обліковий запис на Interacty. Ви можете скопіювати загальнодоступне посилання на проект і поділитися з ними або надати їм QR-код. Ви можете запросити студентів, якщо хочете, щоб вони допомогли вам створити проекти!
Як створити організацію та класи?
За замовчуванням у вас уже є одна організація. Сміливо запрошуйте колег, перейменовуйте. Ще немає Класів, але вони скоро з’являться.
Що таке проект Interacty?
Кожен проект може складатися з одного або кількох різних блоків: тексти, зображення, вікторини, ігри тощо. Наприклад, цей проект містить: 1 вікторину, 1 інтерактивне зображення, 1 відео та кілька текстових блоків.
Шаблони - це готові проекти. Ви можете використовувати їх БЕЗКОШТОВНО без змін! Або клонуйте та змініть потрібний вміст – натисніть «Редагувати» поруч із шаблоном. Так, це ваш перший проект, і ви можете поділитися ним зі студентами!
Вчитель пропонує учням по черзі висловитися, про те, які асоціації в них викликає зображення на картці і яким чином це пов'язано із Г. Сковородою. Цим самим учні зможуть «увійти» в тему, згадати те, що вони чули і знають про Сковороду.
Перегляд дидактичної гри "Асоціації: Григорій Сковорода"
Учені ще досі сперечаються, що означає наш тризуб. Одним він нагадує сокола, що витає в небі, інші бачать у ньому якір, ще інші – символ триєдиного світу. Українці – наші сучасники, бачать у тризубі зашифроване слово ВОЛЯ (покажіть це слово на тризубі).
А що бачиш у нашому гербі ти?
Шаблон:
5. Листівки - розмальовки до Дня ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ
(можна використовувати, як книжечка-розмальовка)
Розмальовки розвивають творчі здібності, дрібну моторику рук, сприяють швидкому засвоєнню різних кольорів та їх відтінків.
6. Дидактична гра "Що потрібно захисникам та захисницям України
Формувати знання дітей про професію захисника, вміння класифікувати предмети, які потрібні та, які не принесуть користі при захисті нашої Батьківщини. Пояснити свій вибір. Розвивати логічне мислення. Виховувати бережливе ставлення до свого життя та повагу до професії захисника.