Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Як сучасні можливості змінюють дидактичні матеріали навчально процесу?
Як відбувається фотосинтез?
Сучасна система освіти багатьох країн активно використовує сучасні цифрові можливості. На уроках, які базуються на особистісно-орієнтованому навчанні, неможливо обійтися без комп’ютерів, екранів, смартфонів тощо. 3D анімація є невід'ємною складовою освітнього процесу. Початківці можуть тільки використовувати вже створені матеріали, тоді як середня і старша школа вже можуть створювати власні шедеври із 3D анімації.
Для збереження нашої планети потрібно висаджувати дерева!
We are already experiencing impacts from climate change as a result
of global warming, including deadly heat waves, extreme weather events,
and threats to life on earth.
Planting trees is the one of the most effective ways to combat climate change.
В монографії «Екстрене дистанційне навчання в Україні» узагальнено
досвід реалізації дистанційного навчання в умовах карантину в Україні.
У колективній монографії викладено теоретико-методологічні
погляди на нагальну для всієї системи освіти України проблему реалізації
навчального процесу в умовах карантину, викликаного пандемієюCOVID-19.Навчальні заклади України всіх рівнів змушені були за короткий термін
перейти на дистанційний навчальний процес, до якого не всі виявилися
готовими.При розгляді прикладів
реалізації навчального процесу з’ясувалося, що процес планування освіти та її
практична реалізація в умовах кризи вимагають не лише творчого підходу, але й
прийняття серйозних організаційних заходів і не лише на рівні самих навчальних
закладів.Науково-методичний і
науково-практичний аналіз ситуації, запропонований науково-педагогічною
спільнотою охоплює широке коло питань, проблем і пропозицій, які ґрунтуються на
власному педагогічному досвіді. Видання призначене для науково-педагогічних
працівників, викладачів-практиків, аспірантів, магістрів й усіх тих,кому не
байдужі питання сучасної освітньої системи України.
У путівнику
представлено можливості й особливості впровадження дистанційного та змішаного
навчання в закладах загальної середньої освіти. Висвітлено нормативно-правове
забезпечення, моделі використання дистанційних технологій. Визначено цифрові
інструменти для забезпечення дистанційного й змішаного навчання та створення
електронних освітніх ресурсів, надано поради керівникам освітніх закладів,
вчителям.Для вчителів, керівників закладів освіти, методистів та викладачів
обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.
У посібнику представлено досвід організації та впровадження дистанційного навчання на рівні Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних управлінь та методичних центрів, закладів загальної середньої освіти м. Києва. Висвітлено нормативно-правове забезпечення дистанційного навчання та шляхи його подальшого розвитку, подано методичні рекомендації до впровадження дистанційного навчання в дошкільній, середній освіті. Представлено результати соціологічного дослідження вивчення стану дистанційного навчання у місті Київ. Визначено цифрові інструменти для забезпечення дистанційного та змішаного навчання та створення електронних освітніх ресурсів, надано поради учням, вчителям, батькам.
Для вчителів, керівників закладів освіти, учнів, батьків, методистів та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
What are potential solutions for climate change and/or specific environmental issues?
What you can do
We
can win the biggest battles in the smallest moments. Whether it's
making changes in your lifestyle or calling on world leaders to come
together and act to protect nature, we all have a role to play in the
fight for wildlife, people and our planet.
https://www.wwf.org.uk/what-can-i-do
What are potential solutions for climate change and/or specific environmental issues?
Call to actions:
Take a look at videos from schools in at least 3 other continents/countries.
Submit 1 video and a few images
Submit your causes to our Longest list of Solutions
Climate change is a real and serious issue. In this animated infographic we dive into the science behind human accelerated climate change, how it is affecting our planet, why we need to act on this issue, and how you as an individual can contribute to the solution.
Зовнішнє оцінювання з математики передбачатиме виконання або тесту
рівня стандарту, результати якого використовуватимуться для державної
підсумкової атестації, або тесту поглибленого рівня, результати якого
використовуватимуться при вступі до закладів вищої освіти.
Зошит із завданнями з математики рівня стандарту міститиме 28
завдань, а час на роботу з ним становитиме 150 хвилин. Сертифікаційна
робота з математики поглибленого рівня передбачатиме 34 завдання, а на
її виконання буде відведено 210 хвилин.
Тести з фізики принципових змін не зазнали.
Тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році будуть укладатися за програмами, що затверджені Міністерством освіти і науки.
У 2021 році основна сесія ЗНО розпочнеться 21 травня і триватиме до 15 червня.
Реєстрація для участі у пробному ЗНО-2021 триватиме протягом 05‒19 січня 2021 року.
Зареєструватися можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.
З
огляду на епідеміологічні загрози у 2021 році кожний учасник / кожна
учасниця зможе вибрати лише один предмет для проходження пробного ЗНО.
Тестування з усіх навчальних предметів (українська мова, українська мова
і література, історія України, математика, біологія, географія, фізика,
хімія, англійська, іспанська, німецька та французька мов) відбудуться 10 квітня 2021 року.
Результати пробного ЗНО-2021 для осіб, які введуть свої відповіді на
спеціальному сервісі, буде оприлюднено на їхніх інформаційних сторінках
16 квітня 2021 року.
OSIRIS-REx NASA успішно зібрав фрагменти орбітального астероїда
20 жовтня 2020 вдень NASA увійшло в історію, коли його космічний апарат OSIRIS-REx успішно «помітив» астероїд 101955 Бенну
і при цьому зібрав невеликий зразок реголіту з поверхні небесного тіла.
Це перший випадок, коли місії NASA вдалося перехопити, взаємодіяти з
астероїдом і зібрати зразки з нього.
Місію OSIRIS-REx вартістю 800 мільйонів
доларів очолює Данте Лауретта, професор планетології і космохімії в
лабораторії Місяця і планет університету Арізони, і її мета – поглибити
наше розуміння як сформувалася рання Сонячна система.
Місію OSIRIS-REx вартістю 800 мільйонів
доларів очолює Данте Лауретта, професор планетології і космохімії в
лабораторії Місяця і планет університету Арізони, і її мета – поглибити
наше розуміння як сформувалася рання Сонячна система.
OSIRIS-REx вилетів з мису Канаверал,
штат Флорида, у вересні 2016 року. Він прибув на Бенну у 2018 році і
останні два роки проводив зйомку і вивчення астероїда розміром з
хмарочос. Ці дослідження показали, що органічний вуглецевий матеріал
широко поширений по поверхні Бенну, особливо в районі Солов’я, де
зупинився OSIRIS.
«Велика кількість вуглецевого матеріалу –
це головний науковий тріумф місії. Зараз ми з оптимізмом сподіваємося,
що зберемо і повернемо зразок з органічним матеріалом», – пояснив
Лауретта.
Команда також виявила карбонатні
мінерали під час дослідження, припускаючи, що Бенну колись був частиною
ще більшого астероїда з гідротермальної системою, де рідка вода
взаємодіяла з породою. Більш того, реголіт, знайдений в районі Солов’я,
схоже, колись піддавався впливу космічного середовища, а це означає, що
приблизно 2 унції зібраних зразків будуть особливо недоторканими і
чистими від біологічних забруднювачів.
Для збору цих зразків використовувався
ніколи не випробуваний раніше метод, який отримав назву Touch-and-Go
(TAG). Щоб переконатися, що у нього достатньо великий зразок, OSIRIS
спочатку сфотографує колекторну головку, щоб підтвердити наявність
реголіту, а потім витягне руку TAG і обернеться навколо своєї осі, як
центрифуга, для вимірювання маси каменю і пилу. Звідси OSIRIS-Rex
відірветься від астероїда, повторно розгорне свої сонячні панелі, а
також антену з високим коефіцієнтом посилення для передачі вихідних
зображень і даних операції, і почне майже трирічний шлях назад на Землю.
Очікується, що він приземлиться на полігоні Юти у 2023 році.
«Після понад десятирічного планування
команда дуже задоволена успіхом сьогоднішньої спроби відбору проб», –
сказав Лауретта під час прес-конференції після маневру. «Не дивлячись на
те, що у нас попереду певна робота, щоб визначити результат події –
успішний контакт, запуск TAGSAM і відрив від Бенну – головні досягнення
для команди. Я з нетерпінням чекаю можливості проаналізувати дані, щоб
визначити масу зібраної проби».
Лекція "Діелектричні метаповерхні та метафотоніка на базі резонансів Мі"
Доповідач — Юрій Кившар, випускник кафедри теоретичної фізики ім. І.М. Ліфшиця, фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна, кандидат фіз.-мат. наук, керівник центру нелінійної фізики інженерно-фізичного факультету Австралійського національного університету, а також міжнародного науково-дослідницького центру нанофотоніки та матеріалів ІТМО.
Лекція пройде онлайн, приєднатися до неї можна за посиланням
(https://youtu.be/fmzAN-U1_sg).
Мова заходу — російська.
Під час лекції ви дізнаєтеся:
❔Як раніше застосовували метаматеріали? ❔Які виникли нові переваги діелектричних резонансних наноструктур? ❔Які з'явилися нові досягнення у сфері повністю діелектричної Мі-резонансної метафотонікі?