Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Канал TED-Ed – освітній проект, який розробляє уроки для всього світу розробив відеоуроки про елементи таблиці Менделєєва.
У бібліотеці анімацій TED-Ed ви знайдете ретельно підібрані навчальні відео, багато з яких представляють співпрацю між талановитими педагогами та аніматорами, представленими на веб-сайті TED-Ed (ed.ted.com).
Для вчителів хімії і усіх хто цікавиться хімією було створено уроки про кожний хімічний елемент. Відео англійською мовою, але це додатковий стимул попрацювати над вдосконаленням англійської мови і зробити якісний переклад. У відеоуроках представлено досліди, показано деякі елементи (які ми не зустрічаємо у повсякденному житті), приділено увагу архівним документа.
A lesson about every single element on the periodic table
Переходьте за посиланням: http://ed.ted.com/periodic-videos. Натискайте на будь-який елемент таблиці і навчайтеся! Наприклад Au. Чи думали ви про те, що золото є каталізатором при взаємодії кисню із карбоном? Що буде із годинником, якщо намагатися покрити його тонким шаром золота? Відеоурок.
EDpuzzle — безкоштовний сервіс, що дає змогу за лічені хвилини створити
навчальні матеріали на основі відеороликів. Уроки з відеоматеріалами
мають багато переваг, зокрема ігрові елементи під час навчання,
інтерактив, підвищення технологічної грамотності учнів,
комунікативно-діяльнісний та індивідуальний підхід. У сервісі EDpuzzle
можна працювати не лише на персональному комп’ютері, а й на будь-якому
девайсі.
Безкоштовні ресурси для роботи із відео та аудіо файлами за посиланням.
Обмеження: Можна
робити тільки 20 робіт безкоштовно. Далі або плати, або новий акаунт,
або залучати колег по коду, тоді є ще три спроби створити відео. Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Переглянути виставку картин із технологією доповненої реальності можна за посиланням. Компанія Adrien M & Claire B працює в галузі цифрових мистецтв з 2004 року. Її твори - це вистави та виставки, що пов'язують реальність і віртуальність.Специфіка полягає в розробці на замовлення певних ідей.Серед мистецьких та технологічних аспектів увага приділяється людині та її тілу, використовуючи сучасні засоби на службі вічної поезії, розробляючи та використовуючи візуальну мову, засновану на грі та задоволенні.
"Faire corps - Adrien M & Claire B" - це набір занурюючих та інтерактивних робіт, вперше зібраних у ліриці "Gaîté" з 24 січня по 3 травня 2020 року: виставка-досвід, який запрошує нас рухатись, танцювати, спілкуватися.
Дивіться, як мистецтво доповненої та віртуальної реальності ожило в цьому центрі мистецтва міста Лос-Анджелеса під назвою "Everywhere but Nowhere".
Що наразі відомо про вірус – скільки він живе у повітрі та на
поверхні предметів, яка ймовірність заразитися від хворої людини, що
робити, щоб убезпечити себе та близьких?
Наскільки небезпечна коронавірусна інфекція? Вплив віку, статі, хронічних захворювань на тяжкість перебігу хвороби.
Основні симптоми – коли залишатися вдома, а коли – йти до лікаря?
Ускладнення – від чого помирають хворі та як це лікують?
Чим НЕ лікувати коронавірус?
Кому не потрібна маска, а кому вона допоможе?
Чи передається вірус від домашніх тварин, укусів комах та посилок з регіонів зараження?
Основні протоколи дій у разі перебування з хворим на коронавірус.
Та багато іншого.
Додатково:
Новий коронавірус nCoV2019 швидко загрожує стати пандемією. Що таке пандемія, поточний рівень зараження та поради щодо захисту від інфекцій наведено у відео. Який механізм дії MoA, що коронавірус використовує для інфікування та знищення людських клітин? Зараз відповідь ще не знайдена.
Ресурс, який дозволяє порахувати швидкість розповсюдження вірусу.
Картавідстежуєхідепідеміїврежиміреальногочасу. Ресурс буврозробленийдослідникамизУніверситетуДжонаХопкінсавСполученихШтатах.Уньомуперерахованівсіпідтвердженівипадкиповсьому світу,атакожпідозрювані.Оновлюєтьсяврежиміреальногочасу. Перейти за посиланням.
Назва коронавірус походить від латинського слова "корона", оскільки форма вірусу нагадує саме її
Коронавіруси, які раніше спричиняли SARS (тяжкий гострий респіраторний
синдром, ТГРС) - від якого померли 9% інфікованих людей, - і MERS
(близькосхідний респіраторний синдром), який убив близько 35%
інфікованих.
Вважають, що штами, які спричинили SARS, MERS та нинішній спалах, виникли не у людей, а у тварин.
Коли коронавірус раптом стрибає від тварин до людини, наша імунна
система ніколи раніше не стикалася із цим штамом, тож ми можемо бути
дуже вразливими.
Вважають, що найгірший спалах грипу (1918-1919 рр.), від якого загинули
до 50 мільйонів людей, спричинив вірус, який перейшов до людини від
птахів.
Цікава наука: Незважаючи на те, що походження нового коронавірусу ще невідоме, ми знаємо, звідки зазвичай беруться нові віруси. У цій анімації ви отримаєте короткий курс вірусології. Ви дізнаєтесь, чим віруси відрізняються від інших мікробів, і чому більшість вірусів може заразити лише один тип організму-хазяїна, а також як віруси еволюціонують для інфікування нових хазяїнів.
Платформа Освіта.ua і знавець української літератури Артур Пройдаков випустили безкоштовні аудіофайли, які допоможуть підготуватися до ЗНО з української літератури.
Балансуюче серце (заняття було проведено у клубі "Наука навколо нас")
Наш YouTube канал. Будемо раді побачити відгуки!
Підписуйтесь! Експеримент. Спробуйтесильно-сильнорозкрутитисерценапідставці!Чи вийшлосерцюутриматисянапідставці?Рахуйвголос,скількиобертівнавколосвоєїосіробитьсерце.Укоговийшлобільшевсіх?Ахтозумієутриматисерцепрямонакінчикуноса?
Наприкладітакої іграшкинавітьнайменшілюбителінаукизможутьпознайомитисязтакимпоняттямфізики,якцентр тяжіння та дослідити умови рівноваги тіл. Для цього змінить положення дерев'яних паличок із пластиліном і постерігайте за положенням серця.
Детальніше про роботу клубу "Наука навколо нас" можна ознайомитись за посиланням.
Для перегляду фотозвітів натисніть "Project log". Наш YouTube канал. Моя сторінка на fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Завжди відкриті до спілкування і обміну ідеями!
Як модернізувати систему освіти та які технології доповненої реальності
вже використовуються на уроках фізики для того, щоб допомогти дітям набути необхідних сучасних навичок.
Учнів та вчителів запрошують протестувати безплатний додаток “BookVAR”, що дає змогу відтворювати 80 експериментів зі шкільної програми з фізики для 8 та 9 класів.
Electricity AR
навчить дитину визначати ціну поділки аналогових вимірювальних приладів
та самостійно робити вимірювання з використанням технології доповненої
реальності (AR). Пропонується безкоштовний мобільний
додаток для Android із технологією доповненої реальності, який було розроблено на кафедрі
фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.
Додаток e-Pathshala AR (Augmented Reality) є ініціативою NCERT уряду Індії, метою якої є активізація підручників. Мобільний додаток: Завантажити. Зміст наведено у відео.
"Фізика" книга із технологією доповненої реальності.
Мобільні додатки, що можуть бути використані на лабораторних роботах з фізики:
Мобільний додаток: завантажити Physics Lab AR Мобільний додаток: завантажити Physic virtual lab. Ця
програма пропонує 67 експериментів із різних розділів фізики: оптика,
механіка, електрика та магнетизм, термодинаміка, хвилі та квантова
механіка.
У студії ScienceViz можна знайти багато ідей для реалізації власного проєкту. Наприклад: у відео ми можемо побачити взаємодію лазерного випромінювача з трьома об’єктами (призмою, дзеркалом та картоном).
Геоборд розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять.
Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей. В процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія вивчає периметр, площа, знайомиться із дробами.
Додаток
створює система Unity, яку можна завантажити безкоштовно. Якщо на
вашому комп‘ютері встановлено 64-бітну операційну систему, рекомендовано
завантажувати останні версії (2018, 2019,...), до яких вже інтегровано
систему доповненої реальності Vuforia. Якщо на комп‘ютері встановлено
32-бітну (х86) операційну систему, то треба встановити Unity версії 5.6
та додатково встановити пакет Vuforia для цієї системи.
Кроки, що треба зробити для створення додатку.
1.
Створюємо або знаходимо (на платних чи безкоштовних ресурсах) 3D
модель. Модель в результаті має бути у форматі “fbx”. Якщо модель
створена у іншому форматі, її треба конвертувати у fbx. Вимоги до
моделі:
а)
кількість полігонів (трикутників) – мінімально можлива (для швидкої
обробки моделі мобільним пристроєм). Якщо кількість полігонів суттєво
більше 8 – 10 тис., слід перевірити, перш за все, малі криві
“заокруглені” елементи. Як правило, саме вони дають найбільшу кількість
полігонів, які не впливають на результуючий вигляд моделі. Якщо такі
знайдені, слід замінити їх елементами такого ж розміру, але більш
“кутастими”.
б)
розмір текстур для малих елементів (які займатимуть на екрані не більше
чверті площі) слід обирати не більше 512 ´ 512 (для зовсім малих можна
брати 128 ´ 128 або навіть 64 ´ 64). Винятком є випадок, коли та ж саме
текстура накладається на кілька елементів різного розміру. Тоді кращими
розмірами цієї текстури будуть 512 ´ 512 або 1024 ´ 1024.
2.
Обираємо зображення, що буде ключовим (тобто таке, при наведення на яке
камери мобільного пристрою, буде демонструватись 3D модель). Вимоги до
зображення:
а) розмір меншої сторони має бути не менше 320 точок;
б)
зображення має містити контрастні елементи, розподілені по всій площі. У
більшості випадків слід у фоторедакторі дещо підвищити контраст та,
можливо, зробити зображення більш чітким (різким);
в) на зображенні не має бути багато однакових повторюваних елементів;
г)
зображення може бути як кольоровим, так і чорно-білим. У будь-якому
разі алгоритм розпізнавання обробляє лише чорно-біле зображення (канал
яскравості)
3.
Реєструємось у платформі “Vuforia”. Створюємо безкоштовну ліцензію
розробника (developer license) для нового продукту (розповсюдження
додатків з такою ліцензією є легальним лише для некомерційного
продукту). Додаємо наші ключові зображення. Після завантаження кожного
зображення система оцінює його з точки зору стабільності розпізнавання
(див. вимоги до зображення у попередньому пункті) та надає рейтинг. Якщо
рейтинг 4-5 зірок, зображення буде розпізнаватись стабільно. Якщо зірок
менше, слід подумати над зміною або редагуванням зображення. Далі
завантажуємо ці зображення у вигляді пакету Unity.
4.
Запускаємо Unity та створюємо новий проект. Стандартну камеру, що
присутня у будь-якому новому проекті видаляємо, натомість додаємо до
проекту AR камеру від Vuforia (Vuforia – Prefabs – ARCamera). Розмістити
її можна у будь-якому місці. У налаштуваннях камери (вікно “Inspector”)
вказуємо створену на сайті ліцензію (просто копіюємо у відповідне
поле). Підключаємо до проекту пакет із ключовими зображеннями (Assets –
Import package – Custom package). Створюємо нове ключове зображення
(Vuforia – Prefabs – Image target) та прив‘язуємо до нього одне з
підготовлених зображень. Якщо ключове зображення не відображається
(Image target виглядає просто як білий прямокутник), у вікні Project у
розділі Editor – Vuforia – ImageTargetTextures – “Ім‘я бази даних
ключових зображень, створеної на сайті Vuforia” ви побачите усі ключові
зображення. Для кожного з зображень слід у вікні «Інспектор» обрати
Texture shape – “2D”. Завантажуємо підготовлену 3D модель (Assets –
Import new asset), додаємо її до сцени та робимо її «нащадком»
відповідного ImageTarget. Коректність роботи програми зручно перевіряти
при наявності Web-камери (просто натискаємо «play» та наводимо
Web-камеру на роздруковане ключове зображення).
5.
Мобільний додаток можна створити безпосередньо у системі Unity.
Налаштування, специфічні для обраної платформи (iOS чи Android) робимо у
розділі Edit – Project Settings – Player. Завантажити за посиланням.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.