Фізичний практикум 10 клас

Фізичний практикум 10 клас

Введення у фізичний практикум


Лабораторна робота "Перевірка закону Бойля-Маріотта"


Лабораторна робота "Перевірка закону Гей Люссака"


Лабораторна робота "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини методом відрива крапель"

Лабораторна робота "Визначення модуля пружності (модуля Юнга) гуми"


Лабораторна робота "Визначення ККД електричного нагрівника"

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

#STEM_тиждень_spring

Марафон ідей «STEM-тиждень»

Тема: Умови рівноваги тіл

Учні/вихованці середнього віку (5-8 клас)


Центром тяжіння твердого тіла називається точка, до якої прикладена рівнодійна сила однорідного поля тяжіння. Ця точка не обов’язково знаходиться в тілі. Наприклад, для кільця центр тяжіння розташований за межами твердого тіла. 

Рівновага - це стан, в якому сили, що діють на тіло, взаємно компенсуються. В умовах земного тяжіння центр мас тіла збігається із його центром тяжіння.

Вивчення умов рівноваги тіл необхідно для розуміння рівноваги тіл при вирішенні конструкторських завдань, при розрахунку стійкості споруд і в багатьох інших випадках.

Все живе на Землі прагне до рівноваги. Знання умов рівноваги дуже важливо для людини. Знаючи і застосовуючи правила збереження рівноваги, людина створює для себе безпечні умови життєдіяльності.

Завдання:
дослідити рівновагу тіл, що мають точку опори, самостійно виготовити іграшки, що мають положення стійкої рівноваги, зняти відео і поділитися власним дослідженням.

STEMимо разом!

Практичні поради виготовлення балансуючих іграшок.

Активність була запропонована до Дня Гідності і Свободи:

Активність "Балансуюче серце" була запропонована до Дня Святого Валентина:

Активність "Голуб миру" була запропонована до Міжнародного дня миру:


Пташка-балансир здатна утримувати рівновагу на будь-якій горизонтальній поверхні. Для цього необхідно встановити кінчик дзьоба пташки, наприклад, на палець дитини, кут стола або книги... і навіть на кінчик носа!


На наочному прикладі  дитина зрозуміє, що таке рівновага і з'ясує умови рівноваги тіл.
Заняття було розроблено і впроваджено у клубі “Наука навколо нас”.  Для того, щоб ознайомитися із заняттями, натисніть на сторінці "Project log".

Інструкція до виготовлення "балансуючої пташки":
  • друкуємо шаблон
  • вирізаємо;
  • голову птаха склеюємо;
  • із середини птаха кріпимо зубочистку, щоб крила птаха дивились у протилежні боки;
  • на кожне крило кріпимо 10 коп за допомогою скотчу;
  • закріпляємо хвіст.
Зроби це самостійно: шаблон тут.




Додаткові джерела:
Стійкість рівноваги

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Фізика ДПА (9-клас частина 4)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант8


Варіант 08 ДПА-2014






Повні розв'язки завдань за посиланням.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.