Книги, які надихають творити

Книги, які надихають творити




Книга рятівника  Скафандр от стресса
   Книга-відкриття Если жираф танцует с волком 

STEM-урок із AR

Технології доповненої реальності в освіті.

Мобільний додаток "Skyscrapers AR" було створено у STEM-лабораторії кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені Василя Каразіна.
Автори: 
Мацокін Дмитро Вадимович (доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету),
Пахомова Ірина Миколаївна (доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету).

Плідна взаємодія вчителів Краматорська і STEM-лабораторії кафедри фізики кристалів ХНУ імені Василя Каразіна дозволила презентувати розроблені уроки на всеукраїнському і міжнародному конкурсах, і отримати винагороди.

Колектив учителів Краматорської загальноосвітньої школи № 8 взяв участь у конкурсі проектів від International LUMA StarT Education Award 2019 (Фінляндія) у номінації «Найкраща вчительська практика».
Авторка і координаторка проекту проекту «АR — мандри та дослідження веж» Олена Ковальова, розповіла, що проект був високо оцінений міжнародним журі.
«Головним у проекті було зацікавити дітей. Вони побачили світові вежі за допомогою додатку доповненої реальності — прямо на парті вони підіймалися, крутилися. Після цього ми запропонували вивчити їх на різних предметах, поєднати теорію з практикою, адже саме це складає сутність STEM-підходу», — розповіла Олена Ковальова, координаторка проекту.
Як результат: у міжнародному конкурсі проєктів,  проєкт колективу учителів з Краматорська увійшов до десяти кращих і став єдиним переможцем з України. Пишаємося нашими перемогами.





Другим був всеукраїнський конкурс на кращий STEM-урок.
За словами Олени Шаповалової та Олени Ковальової, на конкурс були зареєстровані 245 заявок. 20 фіналістів запросили до Києва представити свої проекти, і серед них обрали п’ятьох переможців.
Ковальова Олена та Ткаченко Олена. Архітектура – союз науки, техніки, мистецтва або здобуття STEM- професії
Завантажити презентацію уроку.

Відео "Новини."

Приємно отримати слова подяки, а головне - це перемоги наших дітей.
Олена Ковальова:
"Створили міждисциплінарний проект «STEAM-підхід в освіті з використанням доповненої реальності. AR-мандри та дослідження веж». Математика, інформатика, українська та англійська мови, технологія, як ми це все поєднали? А дуже просто, згуртована команда ініціативних, творчих педагогів, заохочувала та надихала дітей 6-го класу за допомогою додатка доповненої реальності «Skyscrapers AR». Додаток містить 3D моделі деяких відомих хмарочосів світу, він був розроблений у STEAM-лабораторії при кафедрі фізики кристалів ХНУ ім. В.Н. Каразіна у Харкові, за що ми дуже вдячні розробникам-професіоналам."
Це свідчить про те, що взаємодія і співпраця приносить певні результати.
Нових ідей і перемог.

Флеш-картки Історія України


Картки-сорбонки «Історія України-дати».



Переваги застосування:

Ø концентрація уваги на певних конкретних елементах програмного матеріалу;
Ø збільшення частоти повторень;
Ø підвищення зацікавленості при наявності елементів гри або змагання;
Ø оптимізація часу при перевірці домашнього завдання та підготовці до контрольної роботи;
Ø здійснення самоконтролю, самоперевірки і взаємоконтролю.

Картки можна зробити самостійно або придбати електронну версію 50 грн (пишіть: inpakhomova@ukr.net)

Кількість карток 19 подвійних аркушів, на кожному аркуші 9 карток, всього 171 картки.  

Варіанти роботи із картками.


1. Роздрукувати із двох сторін картки-сорбонки.
2. Розрізати.
Передбачає наявність карток-сорбонок у кожного учня.

Варіант 1 

Фронтальне опитування

В учнів на столах лежать картки. Учитель на різних етапах уроку називає певну дату, всі учні повинні підняти і показати картку сусіду з відповідною подією (або навпаки, називається подія і потрібно показати дату). Вчитель називає правильну відповідь.

Варіант 2 
Робота у парах.

Даний варіант використовується при роботі в парах постійного або змінного складу. На цю роботу на початку уроку відводиться п'ять-сім хвилин. Учні в парах перевіряють за допомогою карток знання дат один у одного і самі себе оцінюють.

Аналогічну роботу можна проводити біля дошки. До дошки викликаються два учні, на столі у вчителя 2 комплекти карток. Один комплект –учні бачать дати, інший - події. Перший учень бере картку із датою, закріплює на магнітній дошці, другий учень – доповняє першу картку подією. Учні по черзі ставлять один одному запитання. При перевертанні карток, учні перевіряють себе самостійно. (Якщо запис однаковий на двох картках, завдання виконано правильно). Інші учні у класі мають можливість працювати із власними картками. Такий спосіб передбачає самостійну роботу учнів і одночасну перевірку.

Варіант 3 
Групова робота.

Проводячи узагальнюючий урок з вивченого розділу навчального матеріалу, можна на одному з етапів уроку організувати групову роботу з картками-сорбонками.

Клас розбивається на групи по 4-6 учнів. Учні, сидячи групою за партами, розкладають свої картки перед собою.
Учитель дає завдання покласти у центр парти картки з подіями, які трапились у певний проміжок часу.
Учні в групах контролюють один одного. Той, хто виконав завдання неправильно, забирає собі всі картки з центру столу і відкладає їх поруч з собою в сторону.
Якщо всі учні впоралися із завданням, картки залишаються у центрі столу. В кінці роботи визначається кількість карток у кожного учня. Ті, у кого карток виявиться багато, із завданням не впоралися, вчитель їм пропонує потренуватися самостійно. Учні, у яких карток не виявилося, із завданням впоралися і отримують позитивну оцінку.

Варіант 4 

Індивідуальна робота.

Самостійна підготовка до ЗНО. Для успішного тренування дат до ЗНО можуть бути у пригоді картки-сорбонки. Розміщуємо картки на меблях, стінах або горизонтальних поверхнях датою вгору. Два рази на день читаємо дати, наступного дня перевертаємо дату донизу і бачимо подію. Намагаємося згадати дату. Можна написати дату на білому папері, а потім перегорнути сорбонку і перевірити себе порівнюючи написану дату та дату на картці. Правильно вивчені дати розташовуємо в окремому куті стола, стіни тощо.

Картки можна роздрукувати на цупкому картоні і використовувати в індивідуальних або групових формах роботи.
Наприклад:




Гарного дня!
Бережіть себе і родину!