5 патріотичних мультфільмів (Ukraine)

 Дізнайся більше про Україну: п'ять анімаційних серіалів для юних патріотів




Стаття "5 патріотичних мультфільмів" розповідає про п'ять анімаційних проєктів, що розкривають різні сторони історії та культури України. Серед них "Книга-мандрівка. Україна" – серія мультфільмів, яка знайомить з маловідомими фактами та видатними українцями, такими як Юрій Кнорозов і Варвара Каринська. "Знай наших" показує історичні події через мальовану анімацію, що полегшує сприйняття важливих знань для дітей. "Моя країна — Україна" через пластилінову анімацію знайомить з легендами та фольклором. "Це — наше, і це — твоє" показує досягнення України, а "Я з України" весело розповідає про національну культуру через пісні та казки.

Книга-мандрівка. Україна


Серія мультфільмів змінює уявлення про Україну. У кожному йдеться про wow-події та людей з нашої історії. «Книга-мандрівка. Україна» доводить, що українська історія наповнена не лише сумними подіями, а й безліччю успіхів та відкриттів, про які варто пам’ятати. Це анімаційна екранізація книги «Книга-мандрівка. Україна», де зібрано 1200 сюжетів. Кожна серія присвячена видатним українцям чи місцям, що здобули світову славу, але можливо не такі відомі в нас. Як-от Юрій Кнорозов, який першим розшифрував писемність майя, чи оскароносна дизайнерка костюмів кіно Варвара Каринська.

 


Знай наших


Серія мальованих мультфільмів розповідає про видатних українців та знакові події в нашій історії. Вони зацікавлять вже старших дітей, адже тут персонажі з історії оживають на екрані і дають змогу познайомитися наново з героями, які донедавна були відомі їм тільки з підручників історії чи літератури.

Мультфільми незавуальовано розповідають про Гоголя, бій під Крутами, братів Капранових, Розстріляне відродження, Олену Телігу. Ці знання неодмінно стануть у пригоді школярам. А в такій формі вони сприйматимуться легше, ніж на уроках. Кожен мультфільм зазвичай починається з розповіді автора — ілюстратора та музиканта Юрія Журавля. Як зазначає сам Юрій, його мультфільми спрямовані на творчий, патріотичний, суспільний та особистісний розвиток дитини. А це актуально завжди, навіть під час канікул.




Моя країна — Україна


Мультфільм про казкаря Сашка Лірника, який мав проблеми зі складанням казок, допоки не зустрівся з Котом Воркотом — мандрівником та знавцем України. Кіт доводить Сашкові, що не варто вигадувати казки вдома, а натхнення можна черпати з реальних історій та легенд рідного краю.

Мультсеріал виконаний у техніці пластилінової анімації. На створення кожної трихвилинної серії пішло по 4–5 місяців. У них ідеться про відому або забуту казку, українську історію чи легенду. Серії дають уявлення про цікаві українські міста, села та їхніх мешканців.

Мультфільм підійде для перегляду дітям молодшого та середнього шкільного віку. Зацікавить українським фольклором та навчить, що кожне, на вигляд звичайне, місце часто має надзвичайну історію.



Це — наше, і це — твоє


Мультсеріал «Це — наше, і це — твоє» власного виробництва українського дитячого телеканалу ПЛЮСПЛЮС розповідає про досягнення України, якими можна пишатися: найдовшу у світі українську гіпсову печеру, найбільші запаси солі в Європі, заповідник Асканія-Нова, український літак «Мрія», чорнозем, трембіти та Шлях із варягів у греки.

Наприклад, чи знаєте ви, що вага найдовшого музичного інструмента у світі — 8-метрової карпатської трембіти — всього 1,5 кг? Неймовірно, що цей дивовижний інструмент наші предки змогли створити понад 200 років тому. Або чи знали ви, що саме в нашій країні створена найпопулярніша різдвяна історія? Чи що саме українці спорудили першу масштабну зрошувальну систему?




Я з України


Песик Тото з друзями весело проводять час разом! У цій серіі вони дізнаються багато цікавого про Україну і заспівають улюблену пісню «Ой у лузі червона калина». Нумо разом дивитися! Навчальні відео для дітей допомагають пізнавати світ.


Джерело:  

#ПатріотичніМультфільми #ІсторіяУкраїни #АнімаціяДляДітей #КнигаМандрівкаУкраїна #ЗнайНаших #УкраїнськіГерої #НавчайсяЗМультфільмами #ЦеНаше #ЯзУкраїни

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Корисні публікації:



«DATA-аналітик» абсолютно БЕЗКОШТОВНО

 Дистанційний курс «DATA-аналітик» абсолютно БЕЗКОШТОВНО



Окрім зарплати в доларах та всіх переваг віддаленої роботи, Data аналітик вміє «прогнозувати» майбутнє бізнесу. Саме тому ця айтішна професія буде популярною навіть через 100 років, а спеціалісти потрібними в усьому світі. 


То хто такий цей дата-аналітик? Дізнайтеся на безплатному курсі та оцініть свої шанси працювати в цій сфері.


Головні теми, про які ви дізнаєтесь на КУРСІ:

🔸 Що саме робить Data analyst і скільки заробляє.

🔸 Якими навичками має володіти початківець.

🔸 Скільки потрібно вчитись і що робити потім.

🔸 Яка англійська треба, щоб взяли у компанію.

🔸 Як знайти першу роботу в ІТ без досвіду.


Якщо мрієте про нову професію, реєструйтесь на БЕЗКОШТОВНИЙ КУРС «Професія: Data analyst» і навчайтесь. 


🙌🏼Це та година вільного часу, яка може змінити життя.


📱 ПРОЙТИ КУРС: https://eduhub.in.ua/modules/bazoviy-modul-142


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

ChatGPT: Штучний інтелект у навчанні та викладанні

Інструменти штучного інтелекту. ChatGPT: Штучний інтелект у навчанні та викладанні


Сучасні технології продовжують змінювати освітню сферу, і одним із найцікавіших інструментів є ChatGPT – потужний помічник на основі штучного інтелекту, що допомагає вчителям та викладачам організовувати свою роботу, підвищуючи продуктивність.

📌 У відео розповідається про кілька ключових способів використання ChatGPT у навчальному процесі:

  1. Швидке створення навчальних матеріалів: Від планів уроків до тестів – ChatGPT допомагає автоматизувати рутинні завдання, звільняючи більше часу для індивідуальної роботи з учнями.

  2. Допомога з дослідженнями: Інструмент може генерувати ідеї для проєктів, створювати короткі реферати та допомагати вчителям із збором та узагальненням інформації.

  3. Розвиток критичного мислення учнів: Учні можуть взаємодіяти з ChatGPT, ставлячи запитання і отримуючи відповіді на складні теми, що робить навчання інтерактивнішим.

  4. Персоналізовані рекомендації: Вчителі можуть використовувати ChatGPT для створення індивідуальних рекомендацій для учнів, що допоможе враховувати їхні сильні та слабкі сторони.

Цей інструмент значно спрощує навчальний процес та може стати незамінним помічником у підготовці та проведенні занять. Інтерактивність і швидкість роботи ChatGPT дозволяють вчителям і учням бути більш гнучкими у навчанні та отримувати максимально корисну інформацію за короткий час.

🌍 Використовуйте можливості штучного інтелекту в освіті вже сьогодні, і ви побачите, як ChatGPT може покращити навчання та зробити його більш ефективним!

#ChatGPT #штучнийінтелект #освіта #технології #інновації #навчання

У відео розповідається про використання штучного інтелекту, зокрема ChatGPT, в навчальних процесах. Показано, як цей інструмент може допомогти вчителям організувати свою роботу та підвищити продуктивність. Також наведені приклади практичного застосування ChatGPT в різних аспектах освіти.



Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!


Посилання на онлайн-ресурс:

https://openai.com/

Запрошую взяти участь у діалогах на тему "Досліджуємо штучний інтелект".  
Мета:
  • створити майданчик, щоб була можливість ділитися практичними навичками у галузі використання штучного інтелекту в освіті усім, хто зацікавлений. 
Були б раді бачити кожного, хто бажає поділитися власним досвідом у роботі із новими ресурсами і почути думки колег у роботі зі штучним інтелектом.

Усе на безоплатній основі. 
Дякую, що ви зі мною. 

Запрошуємо приєднатися до групи у телеграм https://t.me/+ipAeJ1NQ9HwzZmZi, якщо бажаєте бути відвідувачем таких онлайн-зустрічей.

Дякую за увагу.
Гарного дня!
Бережіть себе і родину.

З повагою,
Пахомова Ірина.


Підготовка до нового 2024-2025 навчального року

Нормативний путівник для закладів загальної середньої освіти у новому 2024-2025 н. р.



Підбірка «Нормативний путівник для закладів загальної середньої освіти у новому 2024-2025 навчальному році» є комплексним довідковим переліком документів для керівників, педагогів та органів управління освітою. Вона містить ключові нормативні документи та рекомендації, які регулюють освітній процес в умовах воєнного стану, забезпечення безпеки, укриттів та модернізації освітнього простору.

Підбірка включає рекомендації щодо облаштування укриттів, затверджені постанови про фінансування «Нової української школи», зміни до освітніх програм, а також методичні матеріали для розвитку STEM-освіти, інклюзії та психологічної підтримки учнів. Окремо висвітлено питання організації освітнього процесу для внутрішньо переміщених осіб, надання медичних послуг учням, а також інтеграції сучасних технологій в навчання.


Рекомендації Міністерства освіти і науки України «Укриття для закладів освіти «Моя Фортеця»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 липня 2024 року № 754-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2024 році»

Постанова Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 року № 915 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. № 6 і від 27 грудня 2017 р. №1088»   (Застосовується з 01.09.2024 р.).

Наказ Міністерства освіти і науки України від 14 серпня 2024 року №1138 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" (гриф надано модельним навчальним програмам для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти)

Лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" від 12 серпня 2024 року №21/08-1242 "Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 09 серпня 2024 року № 1120  "Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти" 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 серпня 2024 року № 1112 "Про затвердження Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні" (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2024 року за № 1222/42567)

Лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" від 08 серпня 2024 року № 21/08-1233 "Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»

Перелік навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2024/2025 навчальному році:

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 року № 1093 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання". Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024

Наказ Міністерства освіти і науки України від 30 липня 2024 року № 1072 «Про затвердження концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти»

Лист Державної служби якості освіти України від 25 липня 2024 року № 01/01-23/1515 щодо рекомендацій про організацію сучасного освітнього середовища, облаштування укриттів для учасників освітнього процесу та з питань функціонування шкільних музеїв

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2024 року № 841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»

Лист Міністерства освіти і науки України від 22 липня 2024 року №1/13007-24 "Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах"

Методичні рекомендації державної установи «Український інститут розвитку освіти» щодо облаштування харчоблоків у закладах загальної середньої освіти

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 року № 632-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2024 рік»

Постанова Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 року № 796 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2024 році»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 червня 2024 року № 836 "Про внесення змін у методичні рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні"

Лист Міністерства освіти і науки України від 10 червня 2024 року №1/10245-24 "Про стабілізацію роботи  об’єднаної енергетичної системи України"

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 червня 2024 року № 527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки»

Лист Міністерства освіти і науки України від 5 червня 2024 року № 1/9979-24 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2024/2025 року»

Лист Міністерства освіти і науки України від 5 червня 2024 року № 1/9930-24 "Про надання роз’яснень щодо формування 1-х класів з 01.09.2024 ​та розподілу освітньої субвенції"

Лист Директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України від  3 червня 2024 року №1.1/9807-24 "Про особливості розподілу обов'язків між керівником закладу загальної середньої освіти та його заступниками"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 квітня 2024 року № 504 «Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 29 березня 2024 року № 422 «Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" підручникам для осіб з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 5 лютого 2024 року № 124 «Про надання грифа “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” підручникам для 7 класу закладів загальної середньої освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2024 року № 1/546-24 "Про затвердження Організаційно-методичних вказівок з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях на 2024–2025 роки"

Рекомендації Уповноваженого із захисту державної мови щодо норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та Кодексу України про адміністративні правопорушення, які стосуються обов’язкового застосування державної мови у діяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власностi

Лист Міністерства освіти і науки України від 27 жовтня 2023 року № 1/16742-23 "Про застосування державної мови у сфері освіти"

Лист Міністерства освіти і науки України від 3 серпня 2023 року № 1/11479-23 «Про методичні рекомендації» «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»

Рекомендації МОН України щодо організації програм з надолуження освітніх втрат

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 25 серпня 2023 року № 1351 “Про організацію медичних оглядів дітей та інших осіб для зарахування їх до закладів освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21 серпня 2023 року  № 1022 «Про забезпечення навчання учнів, які виїхали з України внаслідок повномасштабного вторгнення Російської Федерації і здобувають освіту в закладах освіти країни перебування та України»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 15 травня 2023 року №563 "Про затвердження методичних рекомендаціц щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні"

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07 квітня 2023 року № 301-р "Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти"

Положення про атестацію педагогічних працівників (Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України 9 вересня 2022 року № 805)

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі»

Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності (Лист Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2022 року № 1/7707-22)

Алгоритм дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів управління освітою, керівників закладів освіти щодо забезпечення укриття учасників освітнього процесу у фонді захисних споруд цивільного захисту 

Пам’ятка засновника (керівника) закладу освіти щодо організації створення фонду захисних споруд цивільного захисту та організації укриття у ньому здобувачів освіти та персоналу

Рекомендації щодо організації укриття в об'єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів) закладів освіти (лист ДСНС від 14 червня 2022 року № 03-1870/162-2)

Лист Міністерства освіти і науки України від 15 червня 2022 року № 1/6435-22 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"

Лист Міністерства освіти і науки України від 10 червня 2022 року № 1/6267-22 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»

Наказ Міністерства освіти і науки України  від 13 травня 2022 року № 438 «Про деякі питання зарахування до закладів  загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні» 

Лист Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2022 року № 1/4202-22 «Щодо зарахування до 1-го класу закладів загальної середньої освіти» 

Лист Міністерства освіти і науки України від 4 квітня 2022 року № 1/3872-22 "Про методичні рекомендації "Перша психологічна допомога. Алгоритм дій"

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 року № 289)

Лист Міністерства освіти і науки України від 29 березня 2022 року № 1/3737-22 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"

Абетка для директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти 

Рекомендації Державної служби якості освіти України спільно з експертами ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe) «Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки»

Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 року № 1062 "Про затвердження Положення про ліцей"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 30 липня 2021 року № 868 "Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення"

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 року № 813)

Методичні рекомендації Державної установи «Український інститут розвитку освіти»щодо формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників

Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 року № 813 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів заеладів загальної середньої освіти"

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку"

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 січня 2021 року № 31 "Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України  від 30 листопада 2020 року № 1480 "Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 року за № 941/35224) (Із змінами). Цим наказом затверджено Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 25 вересня 2020 року № 2205 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти"

Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі) (Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 4 червня 2020 року №22.1/10-1154)

Наказ Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 № 755 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо створення, змісту та завантаження е-портфоліо"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 грудня 2018 року № 1369 "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2017 року № 369 "Про затвердження Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ Міністерства освіти і науки України 12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160) "Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року № 762 "Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 2 липня 2009 року № 496 "Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України"

Наказ Міністерства освіти і наууки України та Міністерства охорони здоров'я України від 20 липня 2009 року № 518/674 "Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 2 серпня 2005 року № 458 “Про затвердження Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 9 вересня 2000 року 434 "Про затвердження Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 14 травня 1999 року № 139 "Про затвердження Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу Міністерства освіти України"

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

«РодовідУчитель – 2024»

 Всеукраїнський освітньо-методологічний відбір «РодовідУчитель – 2024»


Кращий досвід упровадження в освітній процес технологій особистісного розвитку здобувачів загальної середньої освіти шукатимуть у межах Всеукраїнського освітньо-методологічного відбору «РодовідУчитель – 2024».

Захід організовує Громадська організація «РОДОВІДсвіт» за інформаційної підтримки Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Учасниками відбору «РодовідУчитель» на добровільних засадах можуть стати педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти. Реєстрація триватиме з 08 серпня до 14 вересня 2024 року за покликанням https://forms.gle/YA1Bsqx2eo5GHHsN6

Відбір відбуватиметься в два етапи:

– відбірковий – з 16 по 24 вересня 2024 року оцінюватиметься змістова частина аплікаційних форм, заповнених учасниками, та визначатимуться фіналісти;

– фінальний – з 25 по 30 вересня 2024 року учасники фінального етапу подаватимуть свої роздуми на тему: «РОДОВІДсистема освіти передбачає перехід від предметної класно-урочної системи до інноваційної особистністно-розвивальної системи».

Результати фінального етапу будуть оприлюдненні 14 жовтня 2024 року на сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Переможці відбору будуть нагороджені дипломами та стануть учасниками тренінгу з упровадження особистісно-розвивальної системи в освітній процес за авторською системою Валерія Киричука.

Лист ІМЗО від 05.08.2024 № 21/08-1188

Джерело: imzo.gov.ua

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova



ChatTube (інструменти штучного інтелекту)

 

"Проактивний педагог": інструменти штучного інтелекту (ChatTube)


🎓📚 Шановні педагоги!

Раді поділитися з вами неймовірною новиною! 📢

🔍 ChatTube – це інноваційний інструмент, що дозволяє спілкуватися з відео YouTube за допомогою штучного інтелекту. Тепер ви можете ставити запитання щодо будь-якого відео та отримувати зрозумілі підсумки у текстовому форматі.

💡 Як це може допомогти у навчанні?

  1. Ефективне використання часу: Швидко отримуйте основну інформацію з довгих відео.
  2. Полегшення підготовки уроків: Отримуйте чіткі конспекти та важливі моменти з освітніх відео.

🎥 Наприклад, якщо ви переглядаєте науково-популярне відео, просто задайте ChatTube запитання, як-от "Які основні причини глобального потепління?" і отримайте детальну відповідь, яка допоможе вам краще пояснити тему учням.

Не пропустіть шанс зробити своє навчання більш інтерактивним та сучасним! 📈

Залишайтеся на хвилі інновацій разом з ChatTube! 🌟

#освіта #технології #ChatTube #YouTube #штучнийінтелект #навчання


ChatTube дозволяє спілкуватися  з відео YouTube за допомогою штучного інтелекту – ставимо запитання і отримуємо підсумки відео у текстовому форматі.

Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!


Посилання на онлайн-ресурс:

https://chattube.io/


Запрошую взяти участь у діалогах на тему "Досліджуємо штучний інтелект".  
Мета:
  • створити майданчик, щоб була можливість ділитися практичними навичками у галузі використання штучного інтелекту в освіті усім, хто зацікавлений. 
Були б раді бачити кожного, хто бажає поділитися власним досвідом у роботі із новими ресурсами і почути думки колег у роботі зі штучним інтелектом.

Усе на безоплатній основі. 
Дякую, що ви зі мною. 

Запрошуємо приєднатися до групи у телеграм https://t.me/+ipAeJ1NQ9HwzZmZi, якщо бажаєте бути відвідувачем таких онлайн-зустрічей.

Дякую за увагу.
Гарного дня!
Бережіть себе і родину.

З повагою,
Пахомова Ірина.