Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Безкоштовний ресурс для впровадження технології доповненої реальності в освіті на уроках астрономії. Мобільний додаток із технологією доповненої реальності дозволяє отримати на екрані гаджету 3D модель Сонячної системи та 3D моделі усіх планет Сонячної системи.
В умовах глобалізації та інформаційного суспільства якісна освіта стає
доступною. Ця платформа створена для того щоб, надати можливість
українським дітям і молоді незалежно від місця проживання здобути
українську освіту. Держава надає можливість здобути освіту екстернатом, а
ми - вивчити українську мову і літературу та історію України,
підготуватися до Державної підсумкової атестації та ЗНО з цих предметів.
2. Електронна освітня платформа «МійКлас» пропонує широкий спектр матеріалів — завдання, теорія та тести у шкільних предметах. Кожне завдання має кроки розв'язання, таким чином учень може самостійно вивчати предмет і вчитися на своїх помилках.
4. Інформатика дистанційно (початкова, середня, старша школа).
У дистанційних курсах сайтуІнформатика - ДистОсвіта ви знайдете:
навчальні матеріали: презентації, статті, уроки, посилання та відео-ролики відповідно до теми заняття; саме такими мають бути сучасні електронні підручники
інтерактивні завдання, вправи та тренажери - ними можна скористатись як для класної, так і самостійної чи домашньої роботи
практичні роботи із можливістю перевірки та коментування вчителем; переважна більшість практичних робіт містить різнорівневі та творчі завдання
онлайн тестування з миттєвою перевіркою; тести містять запитання різних типів та мультимедійні об'єкти, вимагаючи не механічного відтворення, а креативного застосування знань
7. ТОП школа
"На каналі викладаються авторські відеоуроки з математики, інформатики, фізики та астрономії з 2 по 11 клас.
З повагою, Олександр Борисович"
Друга
група присвячена фізиці (книги, ЗНО, завдання, цікава фізика, доповнена
реальність на уроках фізики, задачі, тести, фізика в картинках і багато
іншого)
З
16 березня 2020 року телеканалом ТРК “Київ” 2 години ефірного часу буде
відведено для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних
предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х
класів. Слідкуйте за програмою.
Blogger сервіс для ведення блогів, за допомогою якого будь-який користувач
може завести свій блог, не вдаючись до програмування і не турбуючись
про встановлення та налаштування програмного забезпечення.
Google Class безкоштовний веб-сервіс створений Google для навчальних закладів з
метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань
безпаперовим шляхом.
Для створення тестів, завдань тощо можна використовувати платформи:
Курс «Технології дистанційної освіти» (ТДО)– це курс підвищення
кваліфікації для викладачів шкіл, технікумів, ВНЗ у будь-якому місці
земної кулі. Цей курс потрібен тому викладачеві, котрий розуміє сучасний
темп життя – і свій, і учня, і студента. Існують різні платформи
для створення дистанційного курсу, віртуальної інтерактивної роботи з
учнем/студентом, організації навчального процесу. У 2012 році
Каразінський університет обрав найпопулярнішу у світі платформу
дистанційного навчання Moodle
і успішно адаптував її відповідно до стандартів навчального процесу.
Курс сертифіковано в обсязі 120 академічних годин, він є повноцінною
формою підвищення кваліфікації, що відповідає вимогам Міністерства
освіти і науки України.
В процесі навчання слухачам курсів надається:
власний робочий кабінет в програмному середовищі дистанційного навчання Moodle;
500 МБ дискового простору на сервері Центру електронного навчання інституту;
доступ до дистанційного курсу у ролі створювача курсу;
навчальний дистанційний курс «Технології дистанційного навчання»;
консультації в режимах: електронна пошта; чат; відеолекція; телефон, індивідуальна консультація з викладачем.
Програма «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання»
створена для тих, хто вже вміє створювати дистанційні курси на базі
LMS Moodle та проходив курси «Технології дистанційного навчання у
закладах вищої та фахової передвищої освіти».
Для Вас ми пропонуємо нову програму «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» (програма)
1. Отримання знань
Цей освітній Інтернет-ресурс створено Лабораторією інформаційних та комунікаційних технологій, що працює у фізико-математичній гімназії №17 м. Вінниці, та Вінницьким міським центром дистанційної освіти школярів. Сайт є складовою інформаційно-освітнього середовища, в яке автори проекту мріють "занурити" весь навчально-виховний процес у фізико-математичній гімназії №17 м.
Система надає можливість доступу без реєстрації. Ви можете зайти до системи та працювати з навчальними матеріалами. Статистика проходження навчальних курсів у цьому випадку не зберігається. Деякі курси чи окремі матеріали не доступні незареєстрованим чи неавторизованим користувачам. Тому все-таки варто зареєструватись та заходити до системи, ввівши логін та пароль.
GetAClassекономитьчасучителя.Наочніроликиз фізикиіматематикизперевірочнимизавданнямиіконспектами.Велика кількістьконтрольнихзавдань. Якісно зроблено відеоролики. Безліч експериментів, що пояснюють фізичні явища.
9. EdEra "Механіка"
Цей курс дуже вдало поєднує теоретичний фундамент та практичну частину. Ви навчитесь використовувати отримані навички не тільки для розв'язання шкільних задач, а і для побудови власних проектів на основі фізичних законів. Курс дає можливість опанувати матеріал по темі механіка для успішного складання ЗНО.
10. «ЗНО фізика»
Курс «ЗНО фізика» покликаний допомогти всім охочим вступникам поглибити та закріпити набуті знання зі шкільного курсу фізики.
Якщо вам потрібна фізика для вступу на омріяний факультет, то курс з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) від Центру електронного навчання ХНУ імені В.Н. Каразіна допоможе здійснити мрію.
Курс підготовки допоможе:
отримати ґрунтовні знання з фізики шкільного рівня;
пройти тести завдань, що були на ЗНО минулих років;
ознайомитися з порадами, мобільними додатками і додатковими інтернет-ресурсами для успішного складання ЗНО з фізики;
отримати консультації провідних викладачів фізичного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна;
знайти однодумців та зав’язати знайомства з ними на форумах курсу;
Сервіс LearningApps має зрозумілий інтерфейс користувача, для роботи потрібна реєстрація. Є україномовна версія сайту, для цього необхідно обрати відповідний прапорець у правому верхньому куті. Для роботи на сайті треба зареєструватись, створити свій аккаунт та розпочати творчий процес. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати чи створювати в оперативному режимі. Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів).
9 клас
СШ №75 зайняв (науковий керівник Валійов
Б. М.)
Бєлова
Анна Олександрівна,1 місце
11 клас
Харківського ліцею № 89
посіла абсолютне перше місце в секції "Експериментальна фізика"
(науковий керівник Лимарь В.І., ст.
викладач кафедри оптики)
Герасимова
Владислава Андріївна
учениця 9 класу
Харківського ліцею № 89 представила на конкурс 2 роботи. Владислава посіла 2 місце в
секції "Експериментальна
фізика"
(науковий керівник Пахомова І.М., доц. кафедри фізики
кристалів) т
а стала абсолютним переможцем в секції "Астрономія та астрофізика». (ст. викл. кафедри астрономії
та космічної інформатики Слюсарєв І.Г.)
Владислава виборола право представляти
Харківську область в Києві!
В секції "Теоретична фізика"
серед призерів та переможців також були учні, науковими керівниками яких були
студенти першого курсу магістратури кафедри теоретичної фізики:
1 місце - Гамов Олексій Андрійович, учень 8 класу АГ № 45
(науковий керівник студент групи Ф057 Мазанов
Максим Володимирович) 2 місце- Кашуба Михайло Євгенович, учень 11 класу Великобабчанського
навчально-виховного комплексу Чугуївської районної ради Харківської області
(науковий керівник - студентка гр. Ф057 Манченко
Лілія Дмитрівна)
Абсолютне 1 місце - Дженжерова Катерина Сергіївна учениця 11 класу
Харківського ліцею № 89 (науковий керівник доцент кафедри теоретичної фізики Єзерська О.В.)
Бєлова Анна, Дженжерова Катерина і Владислава Герасимова, вибороли право
представляти Харківську область на Всеукраїнському
етапі конкурсу-захисту МАН у Києві.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Декан, виконуючий обов’язки завідувача кафедри фізики низьких
температур, доктор фізико-математичних наук, професор кафедри фізики
низьких температур Руслан Вовк
Основний напрямок наукової діяльності Руслана Вовка – проблеми еволюції анізотропних систем квазічастинкових збуджень в квантових рідинах, високотемпературна надпровідність. У своїй науковій роботі постійно співпрацює з науковими колективами таких провідних світових наукових центрів як Імперіал коледж (Лондон, Великобританія), університет м. Ексетер (Великобританія), Інститут ім. Макса Планка (Дрезден, Німеччина), Інститут фізики твердого тіла «Демокрітос» (Афіни, Греція), Інститут Дон Альфонсо ІІІ (Португалія), університет Нью-Брансвік (Канада), з якими має низку спільних публікацій.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.