UNESCO ChatGPT and Artificial Intelligence in higher education: Quick start guide

Застосування ChatGPT у викладанні та навчанні


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

На сайті Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) опубліковано Керівництво «ChatGPT і штучний інтелект: короткий посібник».

Уроки та навчання з допомогою ChatGPT




Для тих, хто бажає досліджувати цю технологію, ChatGPT може стати корисним інструментом для навчання та індивідуалізації навчання. Викладачі вищої освіти можуть використовувати ChatGPT для планування своїх занять, пошуку навчальних матеріалів, написання текстів тощо. Для студентів ChatGPT відкриває можливість отримати більш індивідуальну підтримку, що допомагає краще розуміти теорії та концепції. Ця форма підтримки може бути особливо корисною в університетських навчальних закладах, де великі групи студентів є нормою, і викладачам може бути мало можливостей працювати зі студентами на індивідуальній основі.

Поширення ChatGPT та інших інструментів штучного інтелекту відбувається набагато швидше і в більшому масштабі, ніж попередні технологічні зрушення, такі як перехід до електронних калькуляторів чи комп'ютерів. Ці інструменти демонструють значні зміни в тому, яка кількість інформації може бути доступна та як ми можемо її організувати.

Викликом для вищої освіти є переосмислення процесів викладання, навчання та оцінювання з урахуванням таких інструментів, як ChatGPT, а також управління занепокоєннями, які пов'язані з їх використанням. Плагіат, наприклад, не є новою проблемою для вищої освіти, але новим є те, що ChatGPT може уникнути традиційних перевірок, які раніше виявляли його.

ChatGPT and Artificial Intelligence in higher education: Quick start guide 






Корисні посилання


Preliminary study on the Ethics of Artificial Intelligence




#цифроваграмотність #критичнемислення #вищаосвіта #інноваціївосвіті #трансдисциплінарнікурси #штучнийінтелект #ChatGPT 

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Celownik Test

 Давальний відмінок: Celownik (komu? czemu?)



Celownik (komu? czemu?)


Celownik oznacza cel naszej czynności. Давальний відмінок означає ціль (призначення, мету) нашої дії
Pytanie komu? – odnosi się do rzeczowników osobowych.
Komu się przyglądasz? Mamie, bratu, dziecku.
Pytanie: czemu? – odnosi się do pozostałych rzeczowników.
Czemu się przygłądasz? Ptakom, kwiatu, drzewom, fotelom.
Celownik może być użyty w pytaniach zaczynających się od zaimków (займенників):jakiemu? Jakiej?jakim? lub: której, którym?
Jakiej pani podziękować? Jakim dzieciom dałeś piłkę?
Najpopularniejsze czasowniki łączące się z celownikiem:
Найчастіше вживані дієслова, які сполучаються з іменниками у давальному відмінку:
dawać/ dać,(давати,дати)
dziękować/ podziękować,(дякувати, подякувати)
mówić/ powiedzieć,(говорити, сказати)
obiecywać/ obiecać,(обіцяти, пообіцяти)
oddawać/ oddać,(віддавати, віддати)
podobać się/ spodobać się,(подобатися, сподобатися)
pomagać/ pomóc,(допомагати, допомогти)
pożyczać/ pożyczyć,(позичати, позичити)
przyglądać się/ przyjrzeć się,(приглядатися, придивитися)
skarżyć się/ poskarżyć się,(скаржитися, поскаржитися)
sprzedawać/ sprzedać,(продавати, продати)
ufać/ zaufać, (довіряти, довірити)
wierzyć/ uwierzyć,(вірити, повірити)

Test - Seria pytań wielokrotnego wyboru. Wybierz poprawną odpowiedź, aby kontynuować.


Мій результат з першого разу:

Дякую  Вікторії Сергійчук
Група для вивчання польської мови: 


Liczba pojedyncza

Liczba mnoga

Mianownik
(kto?co?)

Celownik
(komu? czemu?)

Mianownik
(kto?co?)

Celownik
(komu? czemu?)
Rodzaj męski

kolega

koledze

koledzy

kolegom

chłopiec

chłopcu

chłopcy

chłopcom

nauczyciel

nauczycielowi

nauczyciele

nauczycielom

wychowawca

wychowawcy

wychowawcy

wychowawcom

Polak

Polakowi

Polacy

Polakom

pomnik

pomnikowi

pomniki

pomnikom

poeta

poecie

poeci

poetom

mężczyzna

mężczyźnie

mężczyźni

mężczyznom

brat

bratu

bracia

braciom

Końcówkę –u mają tylko niektóre rzeczowniki przeważnie jednosylabowe (односкладові)




Liczba pojedyncza

Liczba mnoga

Mianownik
(kto?co?)

Celownik
(komu? czemu?)

Mianownik
(kto?co?)

Celownik
(komu? czemu?)
Rodzaj żeński

ciocia

cioci

ciocie

ciociom

pani

pani

panie

paniom

siostra

siostrze

siostry

siostrom

babcia

babci

babcie

babciom

świnka

śwince

świnki

świnkom

papuga

papudze

papugi

papugom

ulica

ulicy

ulice

ulicom

Końcówkę- e mają rzeczowniki po spółgłoskach (приголосних) twardych,
-i –po spółgłoskach miękkich
-y po c, dz, cz, dż, sz, ż, rz


W rzeczownikach z końcówką –e w celowniku spółgłoska zostaje zmiększona gloską -i ( lampa-lampie,koza-kozie, buda-budzie). Nie dotyczy to spółgłosek k i g

Liczba pojedyncza

Liczba mnoga

Mianownik
(kto?co?)

Celownik
(komu? czemu?)

Mianownik
(kto?co?)

Celownik
(komu? czemu?)
Rodzaj nijaki

czoło

czołu

czoła

czołom

ucho

uchu

uszy

uszom

pole

polu

pola

polom

jezioro

jezioru

jeziora

jeziorom

oko

oku

oczy

oczom

zwierzę

zwierzęciu

zwierzęta

zwierzętom

kurczę

kurczęciu

kurczęta

kurczętom

Końcówkę- u w liczbie pojedynczej  mają wszystkie rzeczowniki rodzaju nijakiego



Wszystkie rzeczowniki w celowniku w liczbie mnogiej mają końcówkę – om.
Wykorzystano:
Magdalena Tytuła, Marta Łosiak "Polski bez błędów. Poradnik językowy dla każdego"

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!


STEAM-освіта в умовах євроінтеграції

Збірник І Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"






Бережіть себе і родину! Все буде Україна!