Бібліотека

 І.С. Аман, О.В. Литвиненко "Інтернет сервіси в освітньому просторі."

 


У методичному посібнику розглядаються питання ефективного застосування  інтернет-ресурсів у навчальному процесі  як складової дистанційного навчання, наголошено про вплив на зміст і методику викладання предмету, висвітлено форми та методи використання різноманітних мультимедійних технологій як інноваційного методу при вивченні дисципліни, зазначено важливість порталів та освітніх сайтів. Видання рекомендовано для педагогічних працівників та фахівців у галузі інформаційних технологій в освіті.
 

Зміст:

Карти знань
Сервіс Mindomo
Інтернет-сервіс Popplet
Сервіс Play Buzz
Використання інфографіки
Основні типи візуалізації даних
Сервіс Pictochart
Pearltrees – організатор ваших ідей


Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

ЗНО з фізики: особливості тесту 2021 року

 ЗНО фізика 2021

 Дата проведення:

07.06.2021

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2021 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю структурованого і неструктурованого типу.

Загальна кількість завдань тесту з фізики – 38, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з фізики.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 64.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 20 завдань цієї форми (№1-20), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Тест містить 4 завдання цієї форми (№21-24), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

Структуроване завдання. Воно складається з основи та двох частин і передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання у бланку відповідей А.

Тест містить 4 завдання такої форми (№25-28), що оцінюються в 0, 1 або 2 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Неструктуроване завдання. Воно складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 10 завдань такого типу (№29-38), що оцінюються в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказана правильна відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано.

Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться.

Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту з фізики не використовуються. У тестових зошитах із фізики будуть подані таблиця префіксів до одиниць SI і таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів.

Зміст тесту ЗНО з фізики визначений відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.

Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків: “Механіка”, “Молекулярна фізика та термодинаміка”, “Електродинаміка”, “Коливання і хвилі. Оптика”, “Елементи теорії відносності. Квантова фізика”, які, в свою чергу, розподілено за розділами і темами.

Метою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики є оцінити наступні уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання:

  • встановлювати зв’язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;
  • застосовувати основні закони, правила, поняття та принципи, що вивчаються в курсі фізики середньої загальноосвітньої школи;
  • визначати загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів;
  • використовувати теоретичні знання для розв'язування задач різного типу (якісних, розрахункових, графічних, експериментальних, комбінованих тощо);
  • складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів;
  • пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору;
  • аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки;
  • правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин.

Корисні ресурси:

Сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Характеристики атестаційних робіт ЗНО 2021 року


Безкоштовні ресурси для підготовки до ЗНО з фізики
Підготовка до ЗНО з фізики

 #ЗНО #фізика

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.

https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатись на фізичному факультеті ХНУ імені Каразіна 
(контакт: inpakhomova@ukr.net)

ЗНО Фізика. Рівномірний рух.

 


 
Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

 


Резонанс

Резонансна взаємодія математичних маятників однакової довжини. Прояви резонансу

 



Демонстрація. Перетворення енергії при коливаннях математичного маятника

 

Вопрос 42. Физический и математический маятники. Периоды их колебаний.  Приведенная длина физического маятника. 

Період коливань математичного маятника

Різке зростання амплітуди вимушених коливань при співпадінні частоти зміни зовнішньої сили, яка діє на систему, з частотою її вільних коливань ν = ν0, називається резонансом.

Resonance in a Pendulum on Make a GIF


  

З явищем резонансу ми зустрічаємось часто і в побуті, і в техніці. Дія цього явища може бути і корисною, і шкідливою.

Прикладами проявів руйнівної дії резонансу є руйнування підвісних мостів через річку Луару у Франції наприкінці XIX ст., на початку ХХ ст. через річку Фонтанка в Росії . У першому випадку солдати крокували по мосту в ногу, у другому — гарцювали кінні гренадери. Здобутком історії стала катастрофа руйнування мосту "Galloping Gertie". 

 

 FREQUENCY ANALYSIS OF A ROTATING SHAFT : Skill-Lync

Руйнування келиха під впливом звуку, теж є прояв резонансу.


Для послаблення шкідливої дії резонансу в техніці використовують демпфери, гумові та повстяні прокладки.

Але резонанс може бути не тільки шкідливим. Приклади корисних проявів резонансу: підсилення звуку музичними інструментами (корпус гітари, міхи баяна), настроювання радіоприймача на частоту потрібної радіостанції. Щоб виїхати з калюжі чи піску, водій періодично вмикає зчеплення, ніби розгойдуючи автомобіль (при певній частоті, амплітуда збільшується) і автомобіль продовжує рух.

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

Фізика у картинках

 Час

1 секунда це багато чи мало?

Що може статися за 0.001 секунди?


Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks


Цікаво буде дізнатися, який найменший проміжок часу, що може бути виміряний засобами сучасної науки. Ще на початку XX століття він складав одну 10 000-у частку секунди; зараз же фізик у своїй лабораторії може виміряти одну 100 000 000 000-у частку секунди. Цей проміжок приблизно в стільки ж разів менше цілої секунди, у скільки разів секунда менше 3000 років! 

Цінуємо час!

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Автоколивання

Маятниковий годинник


Маятник в годиннику є головною регулюючою силою. Його коливання забезпечують постійний перехід кінетичної і потенціальної енергії одна в іншу, що є запорукою рівномірності ходу годинникового механізму.


У 1583 р. 19-річний Г. Галілей, перебуваючи в Пізанському соборі, помітив, що період коливань лампадки залишається незмінним, коли амплітуда коливань зменшується. Він виміряв частоту коливань лампадки, порівнявши їх частотою свого пульсу. Згодом він дослідив, що період коливань маятника пропорційний кореню квадратному з його довжини і не залежить від його ваги. Про це він повідомив у своїй книзі "Бесіди і математичні доведення, що стосуються двох нових галузей науки" (1638 р.). Можна припустити, що Галілей неодноразово міркував над тим, як застосувати маятник для створення точного годинника, але до розробки механізму приступив лише у віці більше 70-ти років, – уже після того як осліп. За вказівками Галілея розробку годинника продовжили його син Вінченцо і учень Вівіані, але невідомо, чи вдалося їм виготовити годинник – залишилися лише креслення, на основі яких згодом виготовили модель годинника.


 

Перші механічні годинники – баштові – були споруджені в XIV столітті. До XVI століття вони мали лише одну стрілку – годинну. Їхній механізм рухали гирі, що опускалися, а хід регулювався шпиндельним механізмом. Цей механізм включав коронну шестерню, яка оберталась навколо горизонтальної осі, вертикально розташований шпиндель (стрижень з двома лопатками, розташованими приблизно під кутом 90 градусів) і приєднаний до шпинделя горизонтальний балансир – стрижень з розміщеними на ньому вантажами, які можна було переміщувати, щоб регулювати хід годинника. Коли шестерня оберталась, лопатки отримували поштовхи від зубців, в одну чи другу сторону, внаслідок чого балансир здійснював коливання, якими визначався хід годинника. 

Основні складові частини маятникового годинника:

  • коронна шестерня (храпове колесо),
  • шпиндель + балансир (анкер),
  • коливальна система

Pin on watchmaker tools & equipment

Період коливань залежав від моменту інерції системи шпиндель-балансир, сили поштовхів і тертя. Ці фактори важко було стабілізувати. Зокрема, момент інерції балансира внаслідок його теплового розширення або стиснення змінювався навіть протягом доби. Через це шпиндельні годинники мали низьку точність – не вище ніж півгодини на добу, і їх підводили за сонцем.

 Прикладом автоколивань можна вважати маятниковий годинник.


Автоколивання – це коливання, що не згасають і спричинені сталим зовнішнім впливом на систему, що сама регулює власну частоту.

У будь-якій автоколивальній системі виокремлюють основні елементи: 

1 – джерело енергії; 

2 – передавальний пристрій зі зворотнім зв’язком – 3, який регулює надходження енергії від джерела у коливальну систему – 4.



Джерелом енергії такої системи є гиря 1, передавальним пристроєм – храпове колесо 2 та анкер 3, коливальною системою – маятник 4.
 

 


Джерела

Символ механічного світу. З історії маятникових годинників

Добра фізика 


Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Фізика ЗНО

 Електромагнітні коливання

 
Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

 

 







Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!


Принцип Бернуллі

Цікаві експерименти, що демонструють принцип Бернуллі


Принцип Бернуллі: в струмені води або повітря тиск великий, якщо швидкість потоку мала, і тиск малий, якщо швидкість  - велика.


 

 

Експеримент:

Що станеться з двома повітряними кульками, якщо подути між ними? 

Відштовхнутися вони або притягнуться? 

Для цього нам будуть потрібні: 

• дві повітряні кульки однакового розміру; 

• мотузочки; 

• паличка (ми використовували лінійку); 

 Що робимо: 

• надуємо кульки однакового розміру; • 

підвісимо їх на мотузочки так, щоб між ними була невелика відстань; 

• подуємо між кульками; 

• вони притягнулися! 


 

Чому ж це так відбувається? 

Вся справа  в принципі Бернуллі, який говорить, чим вище швидкість потоку, тим менше в ньому тиск. У підсумку, в тому місці, куди ми дулі, тиск - менше і кульки наближаються одна до одної.

 

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

 



EON-XR

 EON-XR платформа із технологіями доповненої і віртуальної реальності


Платформа: https://eonreality.com/company

EON Reality є світовим лідером у галузі доповненої та віртуальної реальності в навчальних та галузевих навчальних рішеннях. 

 EON Reality створив найбільшу навчальну бібліотеку AR / VR із понад 8000 додатками та 40 мільйонами користувачів у всьому світі, маючи понад 20 локацій у всьому світі.

EON-XR - це додаток, що містить технології доповненої AR та віртуальної  VR реальності з функціями для дистанційного навчання та тренувань у практичному, захоплюючому середовищі. 

Уроки та тренінги можна проводити в режимах AR або VR як самостійно, так і в групах, що надає незліченні можливості для студентів, викладачів, роботодавців та службовців. 

Завдяки EON-XR користувачі можуть швидко створювати привабливий вміст на своїх телефонах, планшетах, комп’ютерах та гарнітурах, використовуючи розширену бібліотеку EON Reality, що складається з понад 1 мільйона цифрових активів, а також імпортувати або купувати активи з інших джерел.

Мобільний додаток для Android за посиланням.



 

EON Creator AVR - це величезний, невикористаний потенціальний ресурс, що дозволяє кардинально змінити спосіб навчання та урізноманітнити змішане та онлайн-навчання. Додаток простий, зрозумілий та простий у використанні в різноманітних освітніх програмах та навчальних сценаріях. Є багато варіантів для створення унікальних уроків та інтерактивного досвіду доповненої та віртуальної реальності для кращого навчання та залучення учнів.

Простий у виконанні покроковий посібник для всіх, хто хоче розпочати роботу з платформою AVR, щоб покращити своє дистанційне вивчення AR та VR.


 Приєднуйтесь: "Сучасні освітні технології"

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/