Борис Гриньов


Фізика, мистецтво і лірика.

Завідувач кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Гриньов Борис Вікторович організував у далекому 2001 році можливість тісної співпраці кафедри фізики кристалів і Інституту сцинтиляційних матеріалів НАН України.
Власний сайт Бориса Гриньова за посиланням.

 

Співпраця з Інститутом відкриває нові обрії для студентів кафедри: проходження практик у лабораторіях інституту, виконання експериментів на сучасному обладнанні, опанування нових методик і зростання, як молодого науковця. Результатом такої співпраці є захищені дисертації і підписані контракти у різних країнах світу: Італія, Німеччина, Франція тощо.

Захист магістерських робіт 2020

Наукова діяльність.
З 2003 року під керівництвом Б.В.Гриньова винайдена низка нових сцинтиляційних матеріалів, які можуть знайти своє застосування при проведенні нових експериментів з фізики високих енергій.
Розроблена унікальна технологія вирощування, завдяки якій отримані оптично однорідні монокристали  з рекордними параметрами світловиходу (12-16 ф/МеВ) для електромагнітних колориметрів нового покоління, що використовуються у суперколайдері LHC, CERN (Швейцарія).
Борис Гриньов входить до 30 найбільш цитованих вчених України.



 Scopus

Мистецтво.
Невтомна енергія Бориса Гриньова спрямована на безліч проєктів у науці, але є і декілька ліричних проєктів у талановитого науковця і керівника.
Багато життєвих сил віднімає колекціонування українського мистецтва другої половини XX  - першої третини XXI століть.
«Нашу колекцію ми будуємо як дім, цеглина за цеглиною створюємо цілісний комплекс, що міг би відобразити конкретні напрямки, періоди і художні течії в мистецтві країни. Від шістдесятників крізь дев'яності і до сьогодні ми прагнемо показати, як поступово виникають та змінюють одна одну епохи». Борис Гриньов

Лірика.
Ліричні збірки Бориса Гриньова:

"Разговор"

"Чарівник"
"В поисках красоты"


На YouTube каналі Борис Гриньов можна познайомитися із проєктами "Відчуй простір", "Все трапляється", "Летіти до тебе".

Багатогранність, невтомна енергія, працьовитість та підкорення нових обріїв виділяють Бориса Гриньова серед пересічних громадян України.

Борис Гриньов:

ЗА ОБРІЙ
Постійно бажання
За обрій зайти,
Щось невідоме
Для себе знайти.
В пошуках цих
І проводяться дні,
Буває - складні,
А бувають чудні.
28.03.2020.

Спостерігаючи за життєвим шляхом Бориса Гриньова, отримуєш багато нових ідей. І розумієш, що все можливо "Превращаются толстые глыбы в простые озера воды".

 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

 

Математика (YouTube)

Математика дистанційно


YouTube канали

Топ Школа
Математика 4 клас
Математика 5 клас
Математика 6 клас
Алгебра 7 клас
Геометрія 7 клас 
Алгебра 8 клас 
Геометрія 8 клас
Алгебра 9 клас
Геометрія 9 клас

Команда Learnayzer


 Олексій Дикаленко


 Математика


Ирина Кононенко



Навчальні матеріали для дистанційного навчання

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!  

YouTube канали для викладачів

YouTube канали для педагогічних працівників


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Усі назви каналів - це активні посилання, приєднуйтесь.


Центр технологій дистанційного навчання


Центр технологій дистанційного навчання є структурним підрозділом НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Мета діяльності Центру: забезпечення співробітників Університету ресурсами для цифровізації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного та змішаного навчання; надання викладачам Університету інформаційної, організаційної та технічної підтримки щодо створення сучасних навчальних відеоматеріалів (відеолекцій, вебінарів, скрінкастів, відеоінструкцій, онлайн-конференцій); моніторинг та адаптація світового досвіду використання інструментів e-learning.




E-Learning Open Karazin




Проєкт Якість_освіти


Мета даного ресурсу — надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями. У рамках даного проєкту постійно доповнюються відео майстер-класів, презентацій, міні-лекцій авторів українських підручників, на яких кожен авторський колектив має змогу донести до вчителя авторську концепцію та власне бачення методики використання підручника в навчальному процесі.


MARAFON OSNOVA





Вчительські родзинки




Канал присвячено сучасним новим технологіям в освіті: (STEAM - освіта), технології доповненої реальності в освіті, інтерактивні завдання, інноваційні інструменти сучасного педагога.

Рубрики:

Вебінари для педагогів: перейти за посиланням




Фізичні експерименти: перейти за посиланням




Онлайн-інструменти: перейти за посиланням




Симуляції: перейти за посиланням




Доповнена реальність в освіті: перейти за посиланням




Віртуальна реальність в освіті: перейти за посиланням




Практичний досвід роботи у клубі "Наука навколо нас": перейти за посиланням




Дистанційне навчання: перейти за посиланням
Кафедра фізики кристалів: перейти за посиланням
Дислокаційна теорія міцності і пластичності: перейти за посиланням




Нова українська школа



Дякую за увагу!
Бережіть себе.
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!