Доповнена реальність на уроках географії та англійської мови

Сучасні уроки англійської і географії із технологією доповненої реальності
 




Географія
Тема: "Найкращі мости світу"

Авторка Нівіна Н.П. Презентація "Найкращі мости світу"


Англійська мова
Тема: "Сучасний Лондон"

Авторка Пришляк Я.Я. Сучасний Лондон--- розробка уроку.


Подібні уроки можна зробити більш цікавими завдяки технологіям доповненої реальності.
Усі ресурси у вільному доступі.
Мобільний додаток завантажити за посиланням.
Ключові картинки завантажити за посиланням.

Результат:
 Зробіть власну фотографію:


Заняття було проведено в рамках роботи STEM-AR клубу "Наука навколо нас" на кафедрі фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна. Детальніше із роботою клубу можна ознайомитись за посиланням: https://educationpakhomova.blogspot.com/p/penguin-club.html



Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Анатомія. 3D - моделі.

3D моделі окремих органів


Технології доповненої реальності на уроках біології. Безкоштовні ресурси.


Кожен із нас знає, що всередині нашого тіла містяться внутрішні органи, кожен із яких має своє призначення і разом з подібними за функціями органами утворює відповідну систему. Але як вони виглядають? Це демонструє відповідні 3D моделі!

Звантажити додаток за посиланням.
Роздрукувати зображення за посиланням.




Анатомія, яка захоплює: 16 вражаючих гіфок про тіло людини

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Доповнена реальність на уроках біології

Доповнена реальність на уроках біології


Безкоштовний ресурс для впровадження технології доповненої реальності в освіті.
Завантажити за посиланням.
Роздрукувати картки за посиланням.

Алгоритм:
  • завантажте мобільний додаток
  • роздрукуйте ключові картинки
  • розфарбуйте картинки
  • увімкніть додаток і камеру гаджета спрямуйте на розфарбовану картинку
  • доторкнетесь до екрану
  • отримайте 3D розфарбовану модель 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

Балабанов Антон

 Пишаємося випускниками кафедри фізики кристалів


Вітаємо випускника кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Балабанова Антона із перемогою конкурсу на отримання стипендії президента.




Найактивніша група студентів кафедри фізики кристалів:


Усім нам подальших успіхів!


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Переваги і проблеми перевернутого навчання


Переваги і проблеми перевернутого навчання

Переваги перевернутого класу
    • на урок діти приходять підготовленими;
    • в учнів є можливість вивчати відеоматеріали в тому темпі, який їм підходить; 
    • в учнів є можливість зупинятися на найбільш складних для сприйняття місцях; 
    • підвищується мотивація учнів; 
    • вчителю легше контролювати прогрес учнів; 
    • з’являються розширені засоби діагностики.
Проблеми перевернутого класу
    • як бути з дітьми, у яких немає комп’ютера або виходу в Інтернет? 
    • як зробити відеоконтент, який з великою ймовірністю привертав би увагу учнів? 
    • як організувати навчання в рамках моделі перевернутого класу, щоб воно відповідало вимогам до рівня знань, умінь і навичок учнів, пропонованим шкільними програмами?

    Виконайте практичну тренувальну вправу.
Практичне завдання у LearningApps. Потрібно зробити сортування переваг і проблем перевернутого навчання.


Moodle (eLearning)


MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment – модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) – це відкрита система управління навчанням, орієнтована на організацію взаємодії між викладачем та студентами, і яка також використовується для організації дистанційних курсів. Середовище MOODLE розроблено на PHP з використанням SQL-бази, має модульну архітектуру, що дозволяє легко розгалужувати можливості.
MOODLE відноситься до автоматизованих інформаційних систем класу LMS (Learning Management System) – систем управління навчанням. Ця система управління навчанням використовується більш ніж у 30 000 навчальних закладів багатьох країн світу для організації дистанційного навчання, її перекладено майже на 80 мов, у тому числі і на українську.
Система Moodle активно використовується у ХНУ імені В.Н. Каразіна для підтримки навчального процесу очної і заочної форм навчання студентів.
Можна познайомитися із роботою Moodle і створити власні дистанційні курси. Для цього потрібно пройти навчання на курсах.

Курс «Технології дистанційної освіти» (ТДО) – це курс підвищення кваліфікації для викладачів шкіл, технікумів, ВНЗ у будь-якому місці земної кулі. Цей курс потрібен тому викладачеві, котрий розуміє сучасний темп життя – і свій, і учня, і студента. Існують різні платформи для створення дистанційного курсу, віртуальної інтерактивної роботи з учнем/студентом, організації навчального процесу. У 2012 році Каразінський університет обрав найпопулярнішу у світі платформу дистанційного навчання Moodle і успішно адаптував її відповідно до стандартів навчального процесу. Курс сертифіковано в обсязі 120 академічних годин, він є повноцінною формою підвищення кваліфікації, що відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України.

Курс «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» створений для тих, хто вже вміє створювати дистанційні курси на базі LMS Moodle та проходив курс «Технології дистанційного навчання у закладах вищої та фахової передвищої освіти».
Для Вас ми пропонуємо нову програму «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» (програма).


Посібники:
Розроблення дистанційних курсів у Moodle
Использование программной системы Moodle длясоздания электронныхучебно-методических материалов
Инструкция по использованию виртуальной обучающей среды «Moodle»
Статті:
Система онлайн-освіти "Математика.укр" та інтерактивні веб-технології анімаційних візуалізацій навчального матеріалу
Інтерактивні ігри у Moodle ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ LEARNINGAPPS У ЯКОСТІ КОНТРОЛЬОВАНОГО ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ В ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСАХ MOODLE Импорт тестов MyTestXPro из других форматов Формули і Moodle
ИГРОВЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ В ВИРТУАЛЬНОЙ СРЕДЕ MOODLE
11 фишек системы Moodle, о которых Вы не знали
Как интегрировать плагин вебинара в Moodle: пошаговая инструкция 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Обладнання для STEM-лабораторій


 Проєкт для обладнання STEM-лабораторій


STEM-обладнання спрямоване надати можливість учням будь-якого віку здійснювати проєктну та дослідницьку діяльність, розвивати критичне мислення та з легкістю засвоювати науково-технічні знання.
Стем-обладнання охоплює природничі науки, технічну творчість, математику та технології. Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент, що поєднується з інноваційними технологіями, які використовують навіть у вивченні творчих та мистецьких дисциплін.

Стем-кабінет
 
Оформлення Стем-кабінету у школі дозволяє створити певну лабораторію - осучаснений формат не лише кабінета природничо математичної освіти чи модернізованого кабінету фізики. Це ціла діяльність, яка впроваджена у навчальний процес школи, адже майбутнє освіти в міжпредметній інтеграції зі збереженням класичного поділу на дисципліни.

Використання засобів STEM-освіти дає можливість учням здійснювати проектну та дослідницьку діяльність, засвоювати науково-технічні знання, розвивати навички критичного мислення.
Міністерством освіти і науки розроблений новий Типовий перелік навчально-методичного забезпечення, засобів навчання та обладнання для шкільних навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. Проект документа винесений для громадського обговорення.

Проєкт 

Навчальна лабораторія – це предметний кабінет де проводяться лабораторні роботи та практичні заняття (експериментальні дослідження, науково-творчі роботи чи відтворення певних умов або процесів). В навчальному кабінеті мають бути представлені основні засоби навчання в достатній кількості, як демонстраційні так і лабораторно-дослідні.

Саме для цього розроблені методичні рекомендації, вимоги та нормування із забезпечення закладів освіти. Нижче ми візьмемо за орієнтир Типовий перелік згідно наказу 704 з чітким описом проекту наповнення для кожного класу та вимогами до навчальної лабораторії.

Варіанти СТЕМ-обладнання

Джерело:
https://dixi.education/training-laboratory/
http://osvita.ua/school/69432/
https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/stem

CoSpaces доповнена реальність

Створи власну доповнену реальність

CoSpaces це інструмент адаптований до будь-якого предмету і класу, дозволяє дітям створювати свої власні 3D-творіння вже у початковій школі, анімувати їх за допомогою коду і досліджувати їх у віртуальній реальності!
Сайт.
Мобільний додаток.

CoSpaces дозволяє керувати тривимірними об'єктами, створювати програми (VR-ігри і анімаційні фільми) генеруючі анімацію в віртуальних світах на основі використання умов, циклів, функцій / методів, обробки масивів даних, списків і об'єктів.
За допомогою CoSpaces у дітей розвиваються навички навчання 21-го століття і цифрова грамотність, підвищується креативність і це сприяє співробітництву в класі.
CoSpaces використовується в багатьох предметних областях від STEM і кодування до соціальних наук, мов, мистецтва і творчих просторів.
1. Реєстрація



Дистанційний курс "Create Your Own Augmented Reality Application"
Перші кроки для створення власної доповненої реальності у CoSpaces (російською мовою).


Проєкт у CoSpaces. (Детальні кроки для створення 3D сцени).


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Chromville

 Доповнена реальність на уроках НУШ
Безкоштовний сервіс для використання технологій доповненої реальності на інтегрованих уроках "Я у світі" і англійської мови. У вільному доступі мобільний додаток + 15 ключових зображень після реєстрації.


Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B

Презентація ресурсу:


Головна сторінка ресурсу за посиланням: https://chromville.com/
Мобільні додатки:
Play market
App Store

Як  використовувати:
1. завантажити мобільний додаток
2. роздрукувати розмальовки
3. навести камеру на ключове зображення

Для завантаження ключових зображень, потрібно зареєструватись і можна завантажити безкоштовно.

15 сторінок робочих аркушів.

Тіло.
Рослини.


Кругообіг води в природі.



Сортування сміття.


Сонячна система.
та інші.

Технології доповненої реальності на уроках: практичний досвід роботи вчителів.
Стаття (текст)
Презентація (відео).

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

AR GeoGebra

  GeoGebra і доповнена реальність

Додаток GeoGebra із функцією доповненої реальності  дає змогу побачити та дослідити 3D-математику в реальному житті.


Також можна просканувати оточуючи предмети, отримати модель, а вже далі досліджувати її. Всі побудовані моделі можна обійти зо всіх сторін, навіть заглянути у середину, зробити скріншоти внутрішніх структур.

 


Практикум з опанування пакету динамічної математики GeoGebra
Гризун Л.Е., Пікалова В.В, Русіна І.Д., Цибулька В.А. 
Практикуму створено з метою практичного опанування компонентів та вбудованих інструментів GeoGebra шляхом виконання покрокових побудов і навчальних досліджень. Слід також зауважити, що навчання проводиться на прикладах та моделях, які можна віднести до об’єктів математичного мистецтва, що дозволило авторам представити GeoGebra як потужній інструмент реалізації STEAM-освіти. 

Приклади:


Риба.

Додаток Play market.
App store.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Поступайте навчатись до фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.