Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Танграм — це головоломка, яка складається з семи гральних кісток —
пласких геометричних фігур, які називають танами, що складаються у
різні форми. Завдання головоломки — створити задану форму з
використанням всіх семи танів, які заборонено накладати один на один.
Заняття було проведено у клубі "Наука навколо нас".
Детальніше про роботу клубу "Наука навколо нас" можна ознайомитись за посиланням. Для перегляду фотозвітів натисніть "Project log". Наш YouTube канал. Моя сторінка на fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Завжди відкриті до спілкування і обміну ідеями!
Дуальна освіта на кафедрі фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна
Що таке дуальна освіта?
Дуальна освіта (від лат.dualis — подвійний) — вид освіти,
при якій поєднується навчання осіб у закладах освіти з навчанням на
робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття
певної кваліфікації.
Чи є дуальна освіта в університетах? В цілому потрібно досліджувати це питання із середини навчального процесу щоб надати обґрунтовану відповідь.
"Теорія і практика - єдині!" - девіз кафедри фізики кристалів.
Завідуючий кафедри фізики кристалів академік НАН України, проф. Гриньов Б.В.
Кафедра має угоди про співробітництво із ІСМА та Інститутом Монокристалів. Студенти вже з 3-го курсу мають можливість поєднувати навчання в університеті і в лабораторіях Інституту НТК Монокристал. Зміст бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт на високому науковому рівні, але найголовніше, що студенти набувають сучасні компетентності на робочих місцях у лабораторіях.
Провідні фахівці Інституту проф. Сорокін О.В. та науковий співробітник Лебединський О. М. читають курси лекцій на кафедрі фізики кристалів.
Олександр Сорокін – автор та співавтор 75-ти фахових статей, із яких
66 – у базі даних Скопус (індекс Хірша 12), та трьох розділів у
збірниках наукових праць.
Результатом такої плідної співпраці є 80 % працевлаштування студентів за освітою в провідні наукові установи в Україні і закордоном.
Факти самі говорять краще, ніж слова. Випуск 2019:
Смеречук Анастасия сторінка на RG
Кофанов Денис сторінка на RG
Тимошенко Арсеній
Балабанов Антін сторінка на RG
Дуальна освіта допомагає:
1. Працевлаштування студентів за спеціальністю.
2. Роботи виконуються на сучасному обладнанні.
3. Дисципліни читаються фахівцями і відповідають сучасним запитам світу.
4. Практика - це не проста формальність, а органічний процес навчання і набуття життєвих компетентностей на робочому місці.
Технології доповненої реальності: українські проєкти
Матеріали до уроків
Ірина Пахомова, Дмитро Мацокін
Проєктна діяльність із доповненою реальністю за темою «Мости». Завантажити.
STEAM – підхід і доповнена реальність у проекті “Хмарочоси світу”. Завантажити.
Мобільний додаток із доповненою реальністю «DaVinciMachinesAR". Завантажити.
Мацокін Д. В., Пахомова І.М. Використання технологій доповненої реальності при викладанні фізики // Проблеми сучасної освіти». Збірник науково-методичних праць, Харків. ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019.–№.–С. 151-159
Мацокін І.Д. Пахомова І.М. Авторські мобільні додатки із доповненою реальністю для освітнього процесу. // Джерело педагогічних інновацій Цифровий простір навчання природничо-математичних дисциплін: науково-методичний журнал. // Випуск №4 (28). – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2019.-
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.