Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Тема: Умови рівноваги тіл Учні/вихованці
середнього віку (5-8 клас)
Центром тяжіння твердого тіла називається точка, до якої прикладена
рівнодійна сила однорідного поля тяжіння. Ця точка не обов’язково
знаходиться в тілі. Наприклад, для кільця центр тяжіння розташований за
межами твердого тіла.
Рівновага - це стан, в якому сили, що діють на тіло, взаємно компенсуються. В умовах земного тяжіння центр мас тіла збігається із його центром тяжіння.
Вивчення умов рівноваги тіл необхідно для розуміння рівноваги тіл при вирішенні конструкторських завдань, при розрахунку стійкості споруд і в багатьох інших випадках.
Все живе на Землі прагне до рівноваги. Знання умов рівноваги дуже важливо для людини. Знаючи і застосовуючи правила збереження рівноваги, людина створює для себе безпечні умови життєдіяльності.
Завдання: дослідити рівновагу тіл, що мають точку опори, самостійно виготовити іграшки, що мають положення стійкої рівноваги, зняти відео і поділитися власним дослідженням. STEMимо разом! Практичні поради виготовлення балансуючих іграшок.
Активність була запропонована до Дня Гідності і Свободи:
Активність "Балансуюче серце" була запропонована до Дня Святого Валентина:
Активність "Голуб миру" була запропонована до Міжнародного дня миру:
Пташка-балансир здатна утримувати рівновагу на будь-якій горизонтальній поверхні. Для цього необхідно встановити кінчик дзьоба пташки, наприклад, на палець дитини, кут стола або книги... і навіть на кінчик носа!
На наочному прикладі дитина зрозуміє, що таке рівновага і з'ясує умови рівноваги тіл.
Заняття було розроблено і впроваджено у клубі “Наука навколо нас”. Для того, щоб ознайомитися із заняттями, натисніть на сторінці "Project log".
Інструкція до виготовлення "балансуючої пташки":
друкуємо шаблон
вирізаємо;
голову птаха склеюємо;
із середини птаха кріпимо зубочистку, щоб крила птаха дивились у протилежні боки;
на кожне крило кріпимо 10 коп за допомогою скотчу;