Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Безкоштовні курси для розвитку цифрової грамотності.
Перегляньте безкоштовні навчальні матеріали для розвитку вашого бізнесу чи кар’єри. Ви можете вибрати окремі модулі або пройти весь курс. Деякі курси можуть бути використані на заняттях по профорієнтаційній діяльності, зустрічах по успішному працевлаштуванню, підтримці власного блогу (сайту) або при підготовці до участі у вебінарах.
Ідеї стають потужним інструментом, якщо правильно ними ділитися. У цьому
безкоштовному курсі ви навчитеся простих методів, завдяки яким зможете
ефективно подавати свої ідеї. Зокрема, ви дізнаєтеся, як привернути
увагу аудиторії за допомогою розкадрувань, асоціативних карт, зображень
та історій. Ви навчитеся створювати ефективні, цікаві й дотепні
презентації.
Всього 19 курсів.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Програма StarT - це фінська ініціатива, започаткована та організована LUMA Center Finland. Національним офісом StarT в Україні є Освітній 3D Хаб.
Кожного року визначається 3 кращих національних проектів та 3 кращих освітніх практик для міжнародного конкурсу StarT.
Національний фестиваль StarT - у лютому 2020!
Маргарита Калюжна
Інформація про деталі участі у конкурсі
Якщо ви шукаєте ідеї та шляхи реалізації STEM-освіти, то приєднуйтесь до спільноти однодумців. Організатори «STEM-школи – 2020»: відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут
модернізації змісту освіти», ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»,
видавництво «Видавничий дім «Освіта».
Реєстрація за посиланням.
Наш виступ відбувся 6 лютого.
Тема: STEM-освіта і технології доповненої реальності
Будемо раді прочитати відгуки або побачити фотографії, які ілюструють роботу авторських мобільних додатків на Ваших заняттях.
Відкриті до спілкування і обміну ідеями!
Детальніше про про роботу STEM-клубу "Наука навколо нас" за посиланням.
Сторінка фотозвітів занять за посиланням. (Для перегляду фотографій потрібно натиснути "Project log")
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Авторитетний портал QS World University Rankings опублікував
рейтинг з 1000 кращих університетів світу. До списку увійшли 6 українських
вишів.
Найавторитетнішим українським університетом вже багато років
лишається Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.
До списку 1000 найкращих університетів у світі потрапили два
київські виші, два харківські, один львівський та один сумський.
Які місця зайняли українські виші
Харківський
національний університет імені Каразіна – 491;
Київський
національний університет імені Шевченка – 541-550; * (*Діапазон номерів
означає, що сюди увійшли університети з однаковим рейтингом.)
Харківський
політехнічний університет – 651-700;
Київський
політехнічний університет імені Сікорського – 701-750;
Сумський державний
університет – 701-750;
Національний
університет "Львівська політехніка" – 751-800.
За якими критеріями відбувалось оцінювання? Рейтинг сумарно
складається з двох показників: "академічна репутація" та
"репутація роботодавця". Перший здобутий в результаті опитування
науковців з усього світу, а другий – роботодавців.
Довідка.QS World University
Rankings — це глобальне дослідження та рейтинг кращих
закладів вищої освіти світового значення за показниками їхніх досягнень
у галузі освіти й науки. Рейтинг розраховано за методикою
британської консалтингової компанії Quacquarelli Symonds (QS). Входження
Каразінського університету до світового рейтингу QS стало одним
із логічних результатів виконання стратегічної програми розвитку
й фактом визнання його університетом світового класу.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Symbaloo - хмарний додаток, який дозволяє користувачам організовувати та класифікувати веб-посилання у вигляді кнопок.Symbaloo працює з веб-браузера і може бути налаштований як домашня сторінка, що дозволяє користувачам створювати персоналізований віртуальний робочий стіл, доступний з будь-якого пристрою з підключенням до Інтернету (усі корисні закладки в одному місці).
Якщо Ви досі зберігаєте цікаві та корисні посилання в браузері, періодично втрачаючи їх повністю, то пора переходити на наступний рівень зручності і комфорту. Сторінка із закладками завжди доступна з будь-якого комп'ютера онлайн для оперативного використання, що зручно, виключає втрату збережених посилань і дає можливість в прямому сенсі збирати цікаві закладки, створюючи з них тематичні колекції.
Діліться власними профілями, створеними продуктами або просто корисними ресурсами!
Незважаючи на те, що сервіс закладок на англійській мові, зареєструватися і використовувати його зовсім нескладно.
Як працювати із Symbaloo. Відео інструкція англійська мова.
Ви маєте можливість налаштувати усі корисні для вас посилання на одній сторінці. Наприклад моя сторінка "Education".
Ви маєте можливість вбудувати Symbaloo на сторінку сайту, блогу.
Наприклад:
Зручно, швидко, безкоштовно. Можна зберегти будь-яку сторінку, яка Вам цікава.
Закладки з теми доповнена реальність у навчанні
Математичні ігри.
Якщо є питання, буду рада відповісти.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Безкоштовне навчання на дистанційній зимовій сесії
«STEM-школа – 2020»
З 4 по 8 лютого 2020 року педагогічні працівники мають можливість пройти безкоштовне навчання на дистанційній зимовій сесії «STEM-школа – 2020».
Організатори «STEM-школи – 2020»: відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут
модернізації змісту освіти», ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»,
видавництво «Видавничий дім «Освіта».
Для проходження навчання, отримання матеріалів і сертифікату необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://cutt.ly/ErcyMeA
Матеріали (4 лютого):
На сторінці проєкту представлено відео доповіді + додаткові матеріали (презентації, статті, посилання тощо). Переглянути тут.
1. Василашко Ірина Павлівна: STEM-освіта – освітній бренд
2. Лимонова Наталія Борисівна: Впровадження STEM та змішаного навчання за допомогою сучасного інструменту – онлайн-платформи
3. Сізоненко Катерина Володимирівна/Корнієнко Анатолій Анатолійович: Авторські програми від задуму до реалізації
4. Рукіна Єлизавета Олегівна: Формування soft skills через проєктну діяльність та інтеграцію предметів
5. Лізунова Олена Костянтинівна: Реалізація STEM-підходів на уроках польської мови Дяк Наталія Миколаївна: Виховання дослідників
6. Закладна Анжела Леонідівна/Холіна Яна Леонідівна: STEM-уроки, які мотивують пізнавати світ
7. Євтушенко Алла Володимирівна: Реалізація STEM-освіти через проєктну діяльність на уроках географії
8. Петров Сергій Олександрович/Радогуз Сергій Анатолійович: Міждисциплінарний підхід у викладанні природничих дисциплін на прикладі освітнього проєкту «По слідах CHORNOBYL»
Посібник за посиланням тут.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна відзначає
215-річчя. З нагоди урочистої події відбулося відкриття оновленого
та реконструйованого музею астрономії імені Миколи Барабашова за участю
адміністрації університету на чолі з ректором, академіком Вілем Бакіровим.
У музеї можна буде ознайомитися із розвитком астрономічних досліджень
у Каразінському університеті, дізнатися про долі та науковий доробок
видатних астрономів, які вчилися та працювали в університеті. Тут
представлено колекцію старовинних астрономічних та геодезичних
інструментів різних галузей астрономії, фізики, геодезії, сейсмології,
приладобудування та суміжних напрямів.
Загалом у колекції
зберігаються інструменти від початку XIX сторіччя до теперішнього часу,
що дає можливість дослідити становлення й розвиток астрономії в Харкові,
Україні та світі.
Невдовзі у музеї почнуть приймати відвідувачів.
Вхід буде безкоштовним.
Адреса: вул. Сумська, 35
Контакти кафедра астрономії та космічної інформатики:
Телефон: +38 (057) 707-55-37
E-mail: shevchenko@astron.kharkov.ua
Адреса: 61022, Україна, м. Харків, пл. Свободи, 4, кафедра астрономії
Завдання на перевірку нових слів (англійська мова). Завантажити.
Розмальовка із доповненою реальністю. Завантажити.
Як це працює?
Внизу розмальовки надано QR-код сторінки, де можна знайти мобільні додатки для Android та iOS (iPhone).
1. Друкуємо розмальовку.
2. Розмальовуємо.
3. Встановлюємо мобільний додаток.
4. Наводимо камеру гаджету на розмальовку.
STEM - активності
Серце - оригамі
Лук та стріли Купідона.
Балансуюче серце (заняття було проведено у клубі "Наука навколо нас")
Детальніше про роботу клубу "Наука навколо нас" можна ознайомитись за посиланням. Для перегляду фотозвітів натисніть "Project log". Наш YouTube канал. Моя сторінка на fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Завжди відкриті до спілкування і обміну ідеями!
Шановні учасники Турніру юних фізиків, учні-члени МАН !
Запрошуємо
взяти участь у XVI Всеукраїнській студентській науковій конференції
"Фізика та науково-технічний прогрес", яка щорічно проводиться на
базі фізичного факультету. В цьому році вона відбудеться 23-26 березня.
На конференції будуть заслухані
наукові доповіді студентів, запрошених молодих вчених та учнів-членів Малої
академії наук України, учасників Турніру юних фізиків, в яких будуть
висвітлені оригінальні наукові результати.
Реєстрація та прийом тез здійснюється
через електронну реєстраційну форму:
Тези (до 2500 символів з пробілами)
приймаються українською або англійською мовами у вигляді тексту відразу в
реєстраційній формі, цей текст в подальшому буде відформатовано і використано
при створенні збірника тез.
Дедлайн подачі тез : 22 лютого 2020 року.
З
основними напрямками та темами конференції можна буде ознайомитись у
інформаційному листі за посиланням:
4. Після оплати Вас буде зараховано наказом ректора університета на дистанцій ний курс
«Фізика для вчителів» наказом університету (строк навчання 1 місяць).
5. Увага: група формується кожного першого числа місяця.
Група містить 4 слухача.
6. Ви отримаєте доступ до відправлення завдань у
дистанційному курсі.
7. Потрібно протягом 1 місяця виконати завдання
дистанційного курсу.
8. Перевірка завдання проводиться протягом 5 робочих днів.
9. По завершенню курсу Ви отримаєте лист на пошту із google формою. Потрібно
заповнити форму.
10. Сертифікат буде видано зручним для Вас способом, який Ви напишете у google формі.
Відгуки слухачів дистанційного курсу "Фізика для вчителів".
Малиновська Валентина Степанівна
"Було важко зважитися на онлайн курс з фізики, тому що вперше. Адже це щось нове: робота в онлайн режимі протягом кількох тижнів. І я справилася! Дякую за цікавий та корисний курс. Інформація змістовна, подана доступно. Особисто для себе я взяла кілька прийомів і методик, а також дізналася назву тих, котрі сама використовую. Нова дистанційна форма навчання особисто мені надзвичайно сподобалася. Наснаги вам у вашій праці, творчих досягнень!"
Солодовник Анастасія Олександрівна
"Дякую за цікавий та змістовний курс! В умовах карантину можна додати тему "Особливості проведення онлайн-занять з фізики"
Демченко Інна Миколаївна
"Дякую величезне за такий обсяг інформації, на жаль я мало часу тут провела, прохання не закривайте доступ до особистого кабінету та важливих посилань які тут є. Дуже прошу. Ще раз Вам всім дякую! Привозила своїх особисто дітей до вашого Ландау-центру, за нього - окреме дякую."
Гвоздецька Руслана Анатоліївна
"Дякую за чудовий, цікавий і корисний матеріал. Бажаю нових ідей!"
Мацініна Ніна Іванівна
"Дякую за змістовний та цікавий курс. Маю велике бажання продовжити співпрацю."
Що нового?
На базі ХНУ імені В.Н. Каразіна Центру електронного навчання заочного (дистанційного навчання) відкрито дистанційний курс
Сертифікат по закінченню курсу: платний (180 годин).
Обмеження для слухачів курсу, які не мають бажання отримати сертифікат: неможливість відправлення виконаних завдань на перевірку.
Автор: Пахомова Ірина Миколаївна
Про що цей курс? У курсі представлено сучасні освітні технології (доповнена реальність, STEM-освіта, гейміфікація, використання гаджетів в освітньому процесі). Якщо є бажання ознайомитись і опанувати нові прийоми і методи навчання, нові форми і перспективні сучасні технології? Якщо є бажання здивувати дітей Z-покоління? Якщо є бажання бути у когорті проактивних освітян, що впроваджують найсучасніші технології? Тоді цей курс саме для вас!
Теми курсу:
Тема 1. Формувальне оцінювання як підґрунтя для реалізації технології диференційованого навчання. Тема 2. Особистісно-орієнтована технологія. Як організувати індивідуальну освітню траєкторію? Тема 3. Технологія навчання у співпраці. Тема 4. Проблемне навчання. STEM-освіта. Тема 5. Ігрові технології: інтерактивні плакати: гейміфікація, QR-коди, хмари слів, анімовані зображення. Тема 6. Доповнена реальність в освіті. Тема 7. Лабораторія у твоєму смартфоні. Тема 8. Сучасні освітні інструменти для викладачів. Як організувати дистанційне навчання?
Для кого цей курс?
Для педагогічних працівників, вчителів, вихователів, студентів-магістрів.
Вивчаючи даний дистанційний курс, Ви маєте можливість:
самостійно поглибити й закріпити знання про інноваційні методи та інструменти навчання;
сформувати практичні вміння і навички, пов’язані з педагогічною, методичною діяльністю й реалізацію ефективних інноваційних методів навчання;
сформувати здатності викладача працювати в умовах вибору педагогічної позиції, технології, сучасного дидактичного матеріалу, змісту і форм навчання.
Мета курсу – підвищення рівня цифрової компетентності (самостійне вивчення та активне впровадження нових прийомів і методів навчання, навчальних занять нових форм, перспективних технологій); розширення методичного діапазону знань, збагачення їх творчого потенціалу; забезпечення новою інформацією і новими практичними інструментами.
Автор: доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Пахомова Ірина Миколаївна.
Друга
група присвячена фізиці (книги, ЗНО, завдання, цікава фізика, доповнена
реальність на уроках фізики, задачі, тести, фізика в картинках і багато
іншого)