Як написати характеристику учня за допомогою штучного інтелекту

 

Шаблон характеристики учня загальної середньої школи + приклади




Характеристика учня - це документ, який являє собою оцінку соціальних, психологічних та інших особистих якостей, рис характеру школяра.

Характеристика учня складається для нового викладача з метою знаходження індивідуального підходу до нього і налагодження роботи з ним чи для надання в інший навчальний заклад.

Основні вимоги до написання характеристики учня.

Характеристика – це офіційний документ, який дозволяє отримати відомості про психологічний портрет, особисті якості, навчальні досягнення та перспективи розвитку школяра.

Завдяки їй можна швидко проаналізувати індивідуальні особливості дитини та обрати оптимальну модель подальшої взаємодії з нею. Враховуючи серйозне практичне значення, відгук-характеристика на учня має бути чітким, інформативним та структурованим. Виходячи з цього, розроблені основні вимоги до написання такого документу. А саме:

✔ Загальні відомості про учня (особисті дані, інформація про освітні потреби та сім’ю дитини, житлові умови та стан здоров’я).

✔ Опис пізнавальних особливостей школяра (розвиток пам’яті, уваги, мислення й уяви, рівень сприйняття інформації та працездатності).

✔ Характеристика особистих якостей та емоційного стану (характерні риси темпераменту, особливості характеру дитини, сильні та слабкі сторони поведінки, педагогічні аспекти емоційно-вольових якостей та самооцінки).

✔ Розгляд навчальних і професійних інтересів (зацікавленість певними предметами, мотиви навчання, особливості взаємин із учителями, розвиток навчальних та професійних інтересів, вміння брати позитивний приклад).

✔ Розгляд комунікативних навичок (особливості взаємодії з однолітками, іншими школярами та педагогами, вміння співпрацювати з іншими, знаходити порозуміння).

✔ Формування висновків та рекомендацій для інших учителів.

Види характеристик, які може писати вчитель.

Для успішного складання характеристики замало знати її структуру. Потрібно розуміти, який з видів цього документу потрібно підготувати. Адже його призначення може бути досить різноманітним. Для цього вчителю потрібно знати, на які аспекти розвитку учня чи учениці варто звернути додаткову увагу. Тож існує декілька видів характеристик:

✔ Детальна психолого-педагогічна (має розкривати якомога більше аспектів навчання та повсякденного життя дитини).

✔ Для випускника 4 класу (повинна допомогти педагогам скорегувати роботу учня у 5, 6, 7, класах, звернути додаткову увагу на проблемні аспекти навчання).

✔ Для випускника школи (має професійне спрямування, що допоможе учням 9 чи 11 класу зробити правильний вибір для подальшого здобуття освіти).

✔ Для дитини, яка пропускає заняття (ключова мета такого документу – встановити основні причини прогулів, а якщо ситуація має місце у початковій школі – детально розглянути благополучність сім’ї школяра).

✔ Для школяра, який має низьку успішність (психолого-педагогічна характеристика учня має акцентувати увагу на сильних сторонах розвитку дитини, розкрити психологічні аспекти проблем із успішністю).

✔ Для соціальної служби (має допомогти соціальним працівникам оперативно реагувати для вирішення проблеми та покращення ситуації, що надзвичайно важливо насамперед для учнів 1 та 2 класу).

Шаблони, зразки характеристик на учнів:

Шаблон характеристики на учня загальної середньої школи.

Характеристика 

Іванова Петра Івановича,

12.03.20… року народження,

учня ______ класу ЗОШ № ___

Іванов Петро навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) учень. Має навчальні досягнення (високого, достатнього, середнього, низького) рівня. Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано).Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам’ять, (гарно, добре, швидко, повільно) запам’ятовує учбовий матеріал. Виявляє (логічне, образне, конкретне, творче) мислення. Має здібності до вивчення (вказати предмети). На уроках завжди (уважний, активний, байдужий, виконує домашнє завдання, допомагає товаришам). Має добрий загальний розвиток. Багато читає.

До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, дбайливо, недбало). Був обраний (вказати громадянську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, піддається чужому впливу чи ні). Правила поведінки (завжди свідомо виконує, не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки). Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.

Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають та інше). Характеристика видана для подання       

Директор школи ------ (підпис)

Класний керівник ------- (підпис)

Характеристика учня 4 класу випускника початкової школи.

Характеристика

Іванова Петра Івановича, 2005 року народження

учня  4-А класу

навчально –виховного  комплексу №36 м. Дніпродзержинська ,

який мешкає за адресою вул. .Медична, 34-69 .

Іванов Петро навчається  в НВК № 36 з першого класу. Має навчальні досягнення достатнього та середнього рівня. Має довільну зорову та слухову пам’ять. Виявляє логічне та образне мислення. На уроках  не завжди уважний і активний ,іноді не виконує домашні завдання. Має добрий загальний  розвиток. Читає цілими словами, правильно інтонуючи кінець речення, але допускає помилки у вимові слів, повтори, емоційне забарвлення тексту недостатньо виразне. Уміє  будувати зв'язне висловлювання ,спираючись на допоміжні матеріали, при цьому не завжди враховує співвідношення основної та другорядної  інформації .На середньому рівні засвоїв  знання з мови. Орфографічні й пунктуаційні уміння засвоєні недостатньо , допускає помилки на вивчені орфограми, не завжди ставить розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації.

Письмові роботи виконує повільно ,не досить  акуратно і каліграфічно, не дотримується правил письма.

Основний матеріал з математики засвоїв  на середньому рівні. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу за алгоритмами з частковою допомогою вчителя.

На уроках буває незібраним і неорганізованим ,через що не встигає закінчувати завдання. Виявляє активність тільки під час тієї роботи, яка йому подобається. Співпрацює у групі, але рідко висловлює власні ідеї.

Врівноважений, розсудливий.. Правила поведінки не  завжди свідомо виконує .  Підтримує дружні стосунки з багатьма учнями. Відповідально виконує доручення . 

Батьки приділяють увагу вихованню сина. Систематично відвідують батьківські збори .

30 травня 201 ... р.

Класний керівник  -------------------------------------------------  




Приклади характеристик, що створив штучний інтелект:


Варіант 1.


Характеристика

Марійка Вільна, 2010 року народження

Учениця 4-Б класу

Навчально-виховного комплексу №36 м. Дніпродзержинська

Адреса: вул. Медична, 34-69

Марійка навчається в НВК №36 з першого класу і проявляє високий рівень сумлінності та активності у навчанні. Її навчальні досягнення оцінюються як високий та вище середнього рівня. Володіє довільною зоровою та слуховою пам'яттю, виявляє високий рівень логічного та образного мислення.

Марійка відзначається уважністю та активністю на уроках, завжди виконує домашні завдання вчасно. Має розвинену емоційну інтелігенцію, що проявляється в емоційно виразному читанні та висловлюванні. Її уміння будувати зв'язні висловлювання вражає, вона добре враховує співвідношення основної та другорядної інформації.

З мовознавства Марійка виявляє високий рівень засвоєння матеріалу. Вона правильно використовує орфографічні та пунктуаційні норми, ставить розділові знаки відповідно до вивчених правил.

Письмові роботи Марійки виконані швидко, акуратно і каліграфічно. Дотримується правил письма, виявляє творчий підхід до написання текстів.

У математиці вона успішно освоїла основний матеріал на високому рівні, виконуючи завдання самостійно та застосовуючи отримані знання на практиці.

На уроках Марійка проявляє високий рівень організованості та завершує завдання вчасно. Вона активно бере участь у всіх видах роботи, співпрацює з однокласниками, часто висловлює власні ідеї та розвиває творчі здібності.

Марійка є врівноваженою та розсудливою особистістю, свідомо дотримується правил поведінки. Вона підтримує дружні стосунки з усіма учнями та відповідально виконує доручення.

Батьки Марійки виявляють активну увагу до виховання дочки, систематично відвідуючи батьківські збори.

30 травня 201...

Класний керівник -------------------------------------------------


Варіант 2.

Характеристика

Марійка Вільна, 2010 року народження

Учениця 4-Б класу

Навчально-виховного комплексу №36 м. Дніпродзержинська

Адреса: вул. Медична, 34-69

Марійка Вільна є відмінною ученицею, яка проявляє велике сумління та завзятість у навчанні. Вона демонструє високий рівень академічних досягнень, переважаючи над середнім та виявляється активною учасницею навчального процесу.

Марійка вражає своєю здатністю до творчого мислення та написання оповідань. Її твори відзначаються оригінальністю та виразністю мови. Вона прагне розширювати свої літературні здібності, беручи участь у літературних конкурсах. Така ініціатива свідчить про її бажання вдосконалювати свої навички та подолати нові творчі виклики.

Учасник літературного конкурсу, Марійка не лише проявила свої творчі здібності, але й отримала визнання за свої досягнення. Це свідчить про те, що вона не тільки вдалий учень, але й активна та обдарована особистість.

Її сумлінність, талант та бажання вчитися роблять Марійку Вільну прикладною ученицею та творчою особистістю в нашому класі. Батьки Марійки можуть бути пишаються її досягненнями, які вона здобула завдяки своєму працьовитому та цілеспрямованому підходу до навчання.

30 травня 201...

Класний керівник -------------------------------------------------


Платна пропозиція:

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 


urokok.com.uaДжерело (шаблони)

Guidance for generative AI in education and research

Напрямки використання генеративного штучного інтелекту в освіті та наукових дослідженнях




https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386693

https://www.unesco.org/en/articles/guidance-generative-ai-education-and-research

У період запуску ChatGPT освітяни по всьому світу висловлювали свої стурбованості стосовно можливості генерації есе та ймовірності використання його для шахрайства студентів. Проте, останнім часом багато людей та організацій, включаючи провідні університети, стверджують, що "джин вийшов з пляшки", і такі інструменти, як ChatGPT, залишаються і можуть бути корисними в освітніх середовищах. Тим часом, Інтернет заповнений порадами щодо використання GenAI в освіті та дослідженнях, включаючи натхнення нових ідей, генерацію багатогранних прикладів, розробку планів уроків та презентацій, конспектування існуючого матеріалу та стимулювання створення зображень. Проте, вчені та освітяни ще працюють над розумінням, як саме GenAI може впливати на навчання, викладання та наукові дослідження.


Інклюзія та Generative AI


Generative AI (GenAI) має теоретичний потенціал допомагати учням із особливостями, зокрема із проблемами слуху чи зору. Практичні застосування включають створення GenAI-підписів чи заголовків для людей із вадами зору або аудіоописів. Моделі GenAI також можуть перетворювати текст у мовлення та мовлення у текст, щоб дати можливість людям із вадами слуху, зору чи мовлення отримувати доступ до контенту, ставити питання та спілкуватися з однолітками. Проте ця функція поки не отримала широкого застосування. Згідно з опитуванням ЮНЕСКО 2023 року про використання штучного інтелекту в освіті, лише чотири країни (Китай, Йорданія, Малайзія та Катар) повідомили, що їхні урядові агентства схвалили та рекомендували інструменти зі штучним інтелектом для підтримки інклюзивного доступу для учнів із відмінностями (ЮНЕСКО, 2023).

Спостерігається також тенденція до навчання GenAI моделей підтримці учнів у використанні їхніх власних мов, включаючи мови меншин та корінних народів. Наприклад, PaLM 2, нове покоління мовних моделей від Google, навчене на паралельних даних, що охоплюють сотні мов у вигляді пар текстів джерело-ціль. Додавання паралельних багатомовних даних призначено для поліпшення здатності моделі розуміти та генерувати багатомовний текст (Google, 2023).

За допомогою реального перекладу, перефразування та автоматичної корекції, інструменти GenAI можуть допомагати учням, які використовують мови меншин, висловлювати свої ідеї та покращувати співпрацю з товаришами із різних мовних середовищ. Однак це можливо лише з умисним проектуванням.

На завершення, також було запропоновано, що системи GenAI мають потенціал проводити діагностику на основі розмов, виявляючи психологічні чи соціально-емоційні проблеми, а також навчальні труднощі. Проте досі існує мало доказів ефективності або безпеки цього підходу, і будь-які діагнози вимагатимуть інтерпретації кваліфікованими спеціалістами.

Технології GenAI стрімко розвиваються і мають значний вплив на освіту та наукові дослідження, але їхні повні наслідки ще не повністю зрозумілі. Тому їх потенційні віддалені наслідки для освіти та досліджень потребують негайної уваги та глибокого аналізу.

6.1 Невідомі етичні питання

Зростаюча складність інструментів GenAI породжує додаткові етичні питання, які потребують детального розгляду. Окрім того, потрібні глибші та перспективніші аналізи для виявлення та вирішення невідомих етичних питань щонайменше з п'яти поглядів:

Доступ та рівність: Системи GenAI в освіті можуть поглиблювати існуючі розходження в доступі до технологій та освітніх ресурсів, заглиблюючи нерівності.


Людські зв'язки: Системи GenAI в освіті можуть зменшувати взаємодію людина-до-людини та важливі соціально-емоційні аспекти навчання.


Інтелектуальний розвиток людини: Системи GenAI в освіті можуть обмежувати автономію та агентство учнів, надаючи заздалегідь визначені рішення або обмежуючи розмаїття можливих навчальних досвідів.


Психологічний вплив: Системи GenAI, що імітують людські взаємодії, можуть мати невідомі психологічні ефекти на учнів, породжуючи питання щодо їхнього когнітивного розвитку та емоційного благополуччя.


Приховані упередження та дискримінація: Розвиток більш вдосконалених систем GenAI у сфері освіти може породжувати нові упередження та форми дискримінації на основі даних та методів навчання моделей, що може призводити до невідомих та потенційно шкідливих результатів.

6.2 Авторські права та інтелектуальна власність

Поява GenAI стрімко змінює спосіб створення, розповсюдження та споживання наукових, художніх та літературних творів. Несанкціоноване копіювання, розповсюдження чи використання авторських творів без дозволу власника авторських прав порушує їхні виняткові права і може призвести до юридичних наслідків. Зокрема, навчання моделей GenAI може бути звинувачено в порушенні авторських прав. У одному з останніх випадків, пісня, створена за допомогою штучного інтелекту та представлена як спільна робота "Дрейка" та "Вікенда" (Абеля Тесфайе), досягла мільйонів слухачів, але була вилучена через порушення авторських прав (Коскареллі, 2023). Нові регуляторні каркали намічаються для зобов'язання постачальників GenAI визнавати та захищати інтелектуальну власність власників вмісту, який використовується моделлю, але стає все складніше визначити власність та оригінальність великої кількості створених творів.

 Посилання на робочі сервіси зі ШІ:

https://crfm.stanford.edu/2023/03/13/alpaca.html

https://gemini.google.com/

https://writesonic.com/chat

https://yiyan.baidu.com/welcome

https://huggingface.co/chat/

https://www.jasper.ai/

https://open-assistant.io/uk-UA/bye

https://www.alizila.com/alibaba-cloud-debuts-generative-ai-model-for-corporate-users/

https://you.com/

https://www.chatpdf.com/

https://elicit.com/?redirected=true

https://www.perplexity.ai

https://tools.zmo.ai/webchatgpt

https://www.compose.ai/

https://www.teamsmart.ai/

https://wiseone.io/

https://www.craiyon.com/

https://www.fotor.com/ai-image-generator/

https://creator.nightcafe.studio/

https://writesonic.com/photosonic-ai-art-generator

https://elai.io/

https://www.gliacloud.com/en/

https://pictory.ai/

https://www.aiva.ai/

https://boomy.com/

https://soundraw.io/

https://www.voicemod.net/text-to-song

https://www.mathgpt.com/

https://openai.com/policies/terms-of-use

Підтримати проєкт:

Картка: 5355 5712 8132 2123


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 


«Садок вишневий коло хати»

Тарас Шевченко оживає завдяки штучному інтелекту



Вірш Т. Шевченко зі збірника 1939 року з малюнками Л. Джолос. Анімація на основі стародавнього малюнка була розроблена штучним інтелектом нейромережі. Пісню виконує: Тетяна Білоус. 

За допомогою цифрових технологій Національна бібліотека України для дітей дарує нове життя не заслужено забутим книгам, кожна з яких є частинкою нашої славетної культури. Самобутня спадщина України нараховує велику кількість виняткових та неповторних творів, значна частина з яких зберігається у фонді відділу рідкісних та цінних видань бібліотеки

https://chl.kiev.ua/Default.aspx?id=5497.

Садок вишневий коло хати, Хрущі над вишнями гудуть, Плугатарі з плугами йдуть, Співають ідучи дівчата, А матері вечерять ждуть. Сім’я вечеря коло хати, Вечірня зіронька встає. Дочка вечерять подає, А мати хоче научати, Так соловейко не дaє. Поклала мати коло хати Маленьких діточок своїх; Сама заснула коло їх. Затихло все, тілько дівчата Та соловейко не затих. #Шевченко #Садоквишневийколохати #Штучнийінтелект #Нейромережа #Анімація #ТетянаБілоус #НБУдлядітей #Рідкіснітаціннівидання #Українськакультура #Спадщина


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

750 000 переглядів на YouTube-каналі

 



Дорогі подруги та друзі,

З величезною радістю та глибокою вдячністю хочу висловити вам слова подяки за 750 000 переглядів на YouTube-каналі!

Ваша підтримка і відданість — найбільший мотиватор для нас продовжувати створювати вміст та ділитися корисними відомостями.

Кожен перегляд — це не лише цифра, а й вияв підтримки в нашій спільній подорожі. Ви допомагаєте нам рости та розвиватися, і ми безмежно вам вдячні за це. Ми обіцяємо продовжувати працювати над цікавим та корисним вмістом для вас.

Ще раз дякуємо за те, що ви з нами. Разом ми робимо наш канал особливим.

З любов'ю,

Ірина Пахомова

YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova






Канал присвячено сучасним новим технологіям в освіті: інструменти штучного інтелекту, (STEAM - освіта), технології доповненої реальності в освіті, інтерактивні завдання, інноваційні інструменти сучасного педагога.

Рубрики:

Штучний інтелект в освіті: перейти за посиланням


Вебінари для педагогів: перейти за посиланням




Фізичні експерименти: перейти за посиланням




Онлайн-інструменти: перейти за посиланням




Симуляції: перейти за посиланням




Доповнена реальність в освіті: перейти за посиланням




Віртуальна реальність в освіті: перейти за посиланням




Практичний досвід роботи у клубі "Наука навколо нас": перейти за посиланням




Дистанційне навчання: перейти за посиланням
Кафедра фізики кристалів: перейти за посиланням
Дислокаційна теорія міцності і пластичності: перейти за посиланням


Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
Бережіть себе і родину! 
Все буде Україна!