Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Організація STEM за допомогою ШІ

Організація STEM за допомогою ШІ


Організація STEM-освіти за допомогою штучного інтелекту (ШІ) сьогодні є важливою і перспективною тенденцією, що дозволяє персоналізувати навчання, підтримувати науково-дослідний підхід, розвивати творчість і критичне мислення учнів. ШІ використовується у створенні адаптивних навчальних програм, розробці планів-конспектів занять, створенні STEM-орієнтованих проєктів, віртуальних лабораторій, аналізі освітніх даних та автоматизації оцінювання, що сприяє більш ефективному викладанню та навчанню в межах STEM.

Основні аспекти організації STEM із ШІ

  • ШІ додатково індивідуалізувати навчання, адаптуючи темп і стилі викладання під унікальні потреби кожного учня, що покращує результати навчання та остаточне залучення.

  • Віртуальні лабораторії на базі ШІ дають можливість учням проводити інтерактивні експерименти та дослідження в цифровому середовищі, подолати обмеження фізичного класу та ресурсів.

  • Застосування ШІ підтримує постановку проблем, розробку дизайнерських ідей та пропонування рішень, що розвивають дослідницькі навички та творчий підхід.

  • Автоматизовані системи оцінювання та аналітики навчання допомагають учителям краще розуміти прогрес учнів і коригувати навчальні матеріали в режимі реального часу.

  • Використання доповненої та віртуальної реальності доповнює STEM-освіту, виробляючи її більш наочною та глибокою, зокрема у фізико-технічних дисциплінах.


Практична організація

  • Впровадження інтегрованих платформ та інструментів ШІ для створення проектів, моделювання та досліджень із можливістю моніторингу й аналізу результатів.

  • Навчальні курси з основ інженерії штучного інтелекту можуть бути організовані для глибшого розуміння технологій та їх застосування в STEM.

  • Вчителі активно мають шукати приклади використання ШІ для задач пошуку, розробки ідей і створення STEM-продукції, адаптації навчального процесу під реальні потреби школи.

  1. https://naurok.com.ua/post/10-aktualniy-tendenciy-stem-osviti-u-2024-roci
  2. https://www.facerua.com/iak-shi-vplivaie-na-sistiemu-osviti/
  3. https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/download/176/140/232
  4. https://www.vietnam.vn/uk/giao-duc-stem-thoi-ai-tien-loi-nhung-can-trong
  5. https://www.youtube.com/watch?v=00GyHQIpu9w
  6. https://osvita.ua/vnz/reform/94290/
  7. https://cuesc.org.ua/images/informlist/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%20advanced_training_STEM.pdf
  8. https://stemosvita.com.ua/vchyteliam/
  9. https://www.youtube.com/watch?v=esZ8eV7sQfA
  10. https://osvitoria.media/experience/shi-u-shkoli-yaki-ryzyky-ta-perevagy-nese-shtuchnyj-intelekt-dlya-osvity/

Корисні публікації











Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Немає коментарів:

Дописати коментар