Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Оцінювання у 5–7 класах НУШ: як правильно вести журнали та ставити підсумкові бали (Богачик Т.С.)

 Оновлене оцінювання в НУШ: покрокова інструкція для вчителя (5–7 класи)


Як правильно виставляти підсумкові та семестрові оцінки і заповнювати класні журнали НУШ за групами результатів за новими рекомендаціями МОН.

Пропонується короткий огляд основних положень, які допоможуть упорядкувати сторінки класного журналу. Презентація містить зразки для всіх освітніх галузей, які ви можете використовувати в роботі. Збережіть собі та користуйтесь.

ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ: 5-7 кл. НУШ

Автор: Богачик Т.С., заступник директора Чернівецького ІППОЧО з науково-методичної роботи, кандидат історичних наук



Презентація: тут

Особливості виставлення підсумкових оцінок у різних освітніх галузях НУШ полягають у наступному:

  • У мовно-літературних, інформаційних та технологічних галузях оцінювання створення за чотири групи результатів . Підсумкові роботи для групи результатів виконуються обов'язково, а оцінки виставляють окремо для групи 2 .

  • У математичному, природничому, мистецькому, громадянському, історичному, соціальному та здоров'язбережувальному галузях оцінювання відбувається за трьома групами результатів 2 .

  • Для мистецької галузі проведення підсумкових робіт за окремими групами результатів не є обов'язковим . Семестрові оцінки для цієї групи можуть виставлятися на основі поточного оцінювання  1 5 .

  • У технологічній галузі та фізичній культурі семестрові оцінки за групами результатів можна виставляти лише за результати поточного оцінювання, без додаткових кінцевих робіт. Можливе також оцінювання проєктної діяльності 1 .

  • Семестрову оцінку за кожною групою результатів формують на основі щонайменше двох поточних оцінок та оцінок за підсумкову роботу. Загальна семестрова оцінка за предмет виводиться як середня арифметична оцінка за групами результатів, але вчитель може скоригувати її за результатами динаміки досягнення учня 4 5 .

  • Оцінки за ведення зошитів чи інші допоміжні види діяльності фіксують окремо і вони не впливають на підсумкову оцінку 2 4 .

  • Тематичне оцінювання не є обов'язковим і може бути винесено на рішення педагогічної ради, воно може охопити одну або кілька груп результатів 5 .

  • Річна оцінка у 5–9 класах НУШ формується на основі двох семестрових оцінок , тобто за результатами навчання в І та ІІ семестрах, і не передбачає окремого річного підсумкового оцінювання. 9 10 .


  1. https://naurok.com.ua/post/ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-5-8-klasiv-nush-oglyad-roz-yasnen-mon
  2. https://osvita.ua/school/reform/94277/
  3. https://nus.org.ua/2024/10/09/yak-zapovnyuvaty-zhurnal-i-vystavlyaty-otsinky-za-grupamy-rezultativ-perekazuyemo-golovne-z-vebinaru-mon-pro-novi-rekomendatsiyi-otsinyuvannya-uchniv-5-9-h-klasiv/
  4. https://osvitoria.media/experience/yak-otsinyuvaty-uchniv-za-grupamy-rezultativ-vidpovidi-mon-na-garyachi-pytannya/
  5. https://mon.gov.ua/news/otsiniuvannia-v-59-klasakh-nush-vidpovidaiemo-na-zapytannia
  6. https://osvitoria.media/experience/zapovnyuyemo-klasnyj-zhurnal-u-5-h-klasah-nush/
  7. https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/news/2024/10/03/otsinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-5-9-klasiv-2024-osnova.pdf
  8. https://znayshov.com/News/Details/vse_pro_otsiniuvannia_za_novymy_rekomendatsiiamy
  9. https://naurok.com.ua/post/ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-ta-oformlennya-svidoctva-dosyagnen-uchniv-5-9-klasiv-nush-novi-vimogi-ta-pidhodi
  10. https://oplatforma.com.ua/news/91954-potochne-semestrove-ta-richne-otsiniuvannia-roziasnennia-mon

Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання


Форма Свідоцтва досягнень доступна за покликаннями (.docx.pdf).

Немає коментарів:

Дописати коментар