Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Критерії оцінювання результатів навчання учнів (географія)

 Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії 


Оцінювання навчальних досягнень учнів з географії у 2024-2025 навчальному році передбачає використання диференційованого підходу, що враховує індивідуальні особливості учнів. Основні критерії оцінювання включають:

Загальні критерії оцінювання


1. Правильність і науковість викладення матеріалу:

   - Оцінюється повнота розкриття понять і закономірностей, точність термінології.

   

2. Ступінь самостійності:

   - Важливо, наскільки учень може самостійно аналізувати та узагальнювати інформацію.


3. Логічність і доказовість:

   - Відповіді повинні бути логічними та обґрунтованими.


4. Формування інтелектуальних умінь:

   - Включає вміння працювати з картографічними та статистичними матеріалами[1][2][4].


Рівні оцінювання


Оцінювання проводиться за 12-бальною системою, де кожен рівень має свої критерії:

I. Початковий (1-3 бали)

Учень розрізняє окремі географічні явища за допомогою вчителя. На цьому рівні учень має базові знання, але потребує значної підтримки для розуміння матеріалу.




II. Достатній (4-7 балів)

Учень самостійно відтворює більшість визначень теми, виявляє причинно-наслідкові зв’язки за допомогою вчителя. Цей рівень свідчить про те, що учень починає розуміти основні концепції, але ще не може повністю самостійно аналізувати інформацію.

III. Добрий (8-10 балів)

Учень добре володіє матеріалом, може його аналізувати та застосовувати на практиці. На цьому рівні учень демонструє впевненість у знаннях і здатність до самостійного мислення.


IV. Високий (11-12 балів)

Учень вільно володіє матеріалом, аргументує свої відповіді прикладами, використовує різні джерела інформації. Цей рівень свідчить про глибоке розуміння теми та здатність до критичного аналізу.






Формати оцінювання


1. Тематичне оцінювання:

   - Проводиться у різних формах після завершення теми.

   - Обов'язкова письмова робота один раз на семестр.


2. Поточне оцінювання:

   - Включає регулярні перевірки знань через тести, контрольні роботи та практичні завдання.


3. Підсумкове оцінювання:

   - Визначає рівень досягнень за семестр або навчальний рік, включаючи самостійні та контрольні роботи[1][2][4].


Ці критерії спрямовані на формування у учнів не лише знань, але й умінь самостійно вирішувати проблеми та приймати рішення в різних ситуаціях.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії


Джерела:

[1] https://pnvk.net/?page_id=1964

[2] https://naurok.com.ua/kriteri-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-z-geografi-337027.html

[3] https://mkl.licey.org.ua/kriterii-ocinjuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-z-geografii-u-sistemi-zagalnoi-osviti-16-08-45-05-10-2021/

[4] https://nus.org.ua/news/u-mon-rozrobyly-novi-rekomendatsiyi-otsinyuvannya-uchniv-5-9-klasiv/

[5] https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2023/09/12/IMR.2023-2024.Pryrodn.osv.haluz.12.09.2023-1.pdf

[6] https://vseosvita.ua/library/kryterii-otsiniuvannia-navchalnykh-dosiahnen-uchniv-z-heohrafii-2023-705097.html

[7] https://hust3.school.org.ua/geografiya-09-58-15-01-10-2022/




Завантажити: тут




Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova


Немає коментарів:

Дописати коментар