Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Матеріали "Робота з обдарованими дітьми" (вільний доступ)

Матеріали на тему: «Робота з обдарованими дітьми» (анкети, посібники, рекомендації, плани, програми)


У сучасній освітній системі визнання та підтримка обдарованих дітей є ключовим фактором для розвитку їх потенціалу. Ця стаття надає огляд основних матеріалів та методів, які використовуються для виявлення, підтримки та розвитку обдарованих учнів.

Для завантаження документа натисніть на назву матеріалу.


Анкета обдарованої дитини — це інструмент, який допомагає виявити дітей з особливими здібностями в різних сферах. Використання анкет допомагає вчителям і батькам краще зрозуміти сильні сторони дитини і розробити індивідуальний план розвитку.

1. Анкета обдарованої дитини

Різні тести дозволяють визначити рівень обдарованості дитини. Вони включають:

  • Тести на креативність
  • Інтелектуальні тести
  • Тести на соціальні навички

Ці тести допомагають визначити, які саме здібності має дитина та як найкраще їх розвивати.


План роботи з обдарованими учнями включає розробку спеціальних програм, що враховують індивідуальні потреби кожного учня. Це можуть бути додаткові заняття, участь у конкурсах та олімпіадах, а також розвиток наукових проєктів.

Картка обдарованості містить інформацію про здібності, досягнення та інтереси учня. Вона є корисним інструментом для вчителів, які працюють з обдарованими дітьми, дозволяючи відслідковувати їхній прогрес і коригувати навчальні плани відповідно до потреб дитини


Цей тест допомагає батькам ідентифікувати обдарованість їхніх дітей за певними критеріями, такими як:

  • Високий рівень енергії
  • Висока допитливість
  • Швидке оволодіння новими знаннями

Відповіді батьків на питання анкети дозволяють зрозуміти, в яких сферах дитина потребує додаткової підтримки.


Цей посібник містить методики та рекомендації для психологів щодо роботи з обдарованими дітьми. Він охоплює питання діагностики, підтримки емоційного благополуччя та розвитку соціальних навичок


Цей матеріал описує основні аспекти психолого-педагогічного супроводу обдарованих дітей у школах. Він включає рекомендації щодо створення сприятливого навчального середовища, яке сприятиме розвитку здібностей учні.


Посібник для початкової школи "Потенціал Обдарованості" допомагає вчителям розпізнавати та розвивати здібності молодших школярів. Він містить методики та вправи для розвитку інтелектуальних і творчих здібностей.

Ці рекомендації допомагають вчителям підготувати учнів до участі в різних конкурсах, що є важливою складовою розвитку обдарованих дітей. Вони включають поради щодо вибору тем, підготовки проєктів та ефективної презентації.


Перспективний план включає довгострокові стратегії розвитку обдарованих учнів, враховуючи їхні індивідуальні особливості та потенціал. Він охоплює планування навчального процесу, участь у конкурсах та олімпіадах, а також розвиток дослідницьких навичок.


Ці рекомендації містять стратегії та методики підготовки учнів до математичних олімпіад. Вони включають поради щодо вивчення теорії, вирішення задач та розвитку аналітичного мислення.


Методика підготовки учнів-членів Малої академії наук (МАН) спрямована на розвиток науково-дослідницьких навичок. Вона включає етапи вибору теми, проведення дослідження, написання роботи та її презентації.


Ці правила допомагають вчителям створювати умови для успішного навчання обдарованих дітей. Вони включають методи мотивації, інтерактивні форми навчання та індивідуальний підхід до кожного учня.


МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК
(пам’ятка для вчителів)
«Робота з обдарованими дітьми»



Завантажити: тут

Нормативно-правова база

Указ Президента України:

  • Указ Президента України «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді» (№927/2010): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/927/2010#Text
  • Указ Президента України «Про гранти Президента України для обдарованої молоді» (від 02.08.2000 №945/2000): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/945/2000#Text
  • Указ Президента України «Про затвердження Положення про Малу академію наук учнівської молоді» (від 09.02.2006 №90): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0172-06#Text
  • Указ Президента України «Про затвердження Змін до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності» (25.10.2021  №1127): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1570-21#Text
  • Наказ МОН України «Про затвердження Положення про наукові товариства учнів» (10.11.2014 №1287): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1495-14#Text
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 


Немає коментарів:

Дописати коментар