Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Дидактичні картки + 9 ігор (вільний доступ)

 Зображення для проведення дидактичних ігор "Тварини та їх діти" (завантажити безкоштовно)























Дидактичні ігри із картками:

Класифікація

  • Дайте дітям завдання розсортувати картки за групами: домашні тварини, дикі тварини, (самостійно можна згенерувати зображення морських тварин, комах тощо). Після цього обговоріть кожну групу.

Історії про тварин

  • Попросіть дітей вибрати одну пару карток (тварина і її дитина) та придумати коротку історію про цих тварин. Потім кожен може розповісти свою історію класу.

Відгадай, хто я

  • Один учень витягує картку і, не показуючи її іншим, описує тварину, не називаючи її. Інші учні мають відгадати, про яку тварину йде мова.

Тваринні звуки

  • Учитель показує картку із зображенням тварини, а діти повинні зімітувати звук, який видає ця тварина. Потім обговоріть, які звуки видають дитинчата цих тварин.

Пошук інформації

  • Розділіть дітей на групи та дайте кожній групі певну тварину. Завдання групи — знайти та підготувати цікаві факти про цю тварину та її дитинча, а потім презентувати знайдену інформацію класу.

Доросла тваринаДитинча
СобакаЩеня
КішкаКошеня
ТигрицяТигреня
ЛевицяЛевеня
ВівцяЯгня
КозаКозеня
КачкаКаченя
ГускаГусеня
КобилаЛоша
ВедмедицяВедмежа
СвиняПорося
ОленицяОленя

Гра "Загадки про тварин"

Мета гри: Відгадати тварину та її дитинча за описом.

Правила:

  • Учитель або ведучий читає загадки про тварин, наприклад: "Ця тварина гавкає, її дитинча називається щеня. Хто це?" (Відповідь: Собака).
  • Діти піднімають руку або вигукують відповідь.
  • Той, хто першим правильно відгадає, отримує бал.
  • Перемагає той, хто набере найбільше балів.

Гра "Покажи та розкажи"

Мета гри: Розвинути мовні навички та вивчити назви тварин і їх дитинчат.

Правила:

  • Учитель показує картку із зображенням тварини та її дитинчати.
  • Діти по черзі називають тварину та її дитинча (наприклад, "Це кішка і кошеня").
  • Після називання кожна дитина повинна розповісти щось про цю пару тварин (де живуть, що їдять, цікаві факти тощо).
  • Гра продовжується, доки всі картки не будуть названі та обговорені.

Гра "Хто швидше?"

Мета гри: Розвинути уважність і швидкість реакції.

Правила:

  • Учитель тримає колоду карток із зображеннями тварин та їх дитинчат.
  • Діти сидять або стоять у колі.
  • Учитель показує картку і називає одну з тварин (наприклад, "Собака").
  • Діти повинні якнайшвидше назвати дитинча цієї тварини (в цьому випадку "Щеня").
  • Перший, хто правильно відповість, отримує бал.
  • Перемагає той, хто набере найбільше балів.

Гра "Живі малюнки"

Мета гри: Розвинути творчі здібності та вміння працювати в команді.

Правила:

  • Розділіть дітей на невеликі групи.
  • Кожна група отримує картку із зображенням тварини та її дитинчати.
  • Групи повинні підготувати коротку сценку або пантоміму, де вони зображують цю пару тварин.
  • Інші групи повинні відгадати, яку тварину та дитинча вони зображують.
  • Після кожного виступу обговорюйте правильні відповіді та цікаві факти про ці тварини.
Додавайте у коментарях згенеровані штучним інтелектом зображення тварини та дитинча цієї тварини.

Індивідуальна консультація по роботі з інструментами штучного інтелекту (тексти, зображення, відео, презентації) https://educationpakhomova.blogspot.com/2024/01/blog-post_23.html


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Немає коментарів:

Дописати коментар