Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

STEM на уроках інформатики

STEM на уроках інформатики (ідеї, приклади, джерела)



Віртуальний STEM-центр Малої академії наук України

STEM-лабораторія МАНЛаб – центр реальних і віртуальних навчальних досліджень, спрямований на підтримку та розвиток STEM-освіти в Україні.

Що пропонує STEM-лабораторія МАНЛаб? STEM-лабораторія МАНЛаб пропонує дистанційну й очну фахову методичну і технологічну допомогу в організації STEM-навчання учнівської молоді України.

Які предметні області охоплює STEM-лабораторія МАНЛаб? STEM-лабораторія МАНЛаб спеціалізується на здійсненні досліджень у галузі природничих дисциплін: фізика, хімія, біологія, географія, астрономія, екологія, мінералогія.

Практичний кейс STEM-уроків з інформатики

Вивчаємо Arduino (спочатку) без Arduino (STEM на уроках інформатики)




Основи автоматики і робототехніки як
як складові впровадження STEM-освіти на уроках інформатики

 

STEM-практики на уроках інформатики та дизайну у 2-3 класах

Приклад міні-проєктів із STEM-активностями


Механізми збору та обробки відходів у місті

Ціль: Ознайомити учнів з механізмами збору та обробки відходів у місті за допомогою інформаційних технологій.

Обладнання: Комп'ютери з доступом до Інтернету, проектор, дошка, маркери.

Кроки:

  1. Введення (15 хвилин):

    • Пояснення теми уроку та її важливості.
    • Визначення поняття "відходи" та їх класифікація.
    • Подання основних проблем, пов'язаних із неконтрольованим накопиченням відходів у містах.
  2. Пошук та аналіз інформації (30 хвилин):

    • Учні групами отримують завдання з пошуку інформації в Інтернеті про механізми збору та обробки відходів у їх місті.
    • Кожна група повинна зібрати інформацію про способи сортування, переробки та використання відходів у місті.
  3. Презентація та обговорення (30 хвилин):

    • Кожна група презентує результати свого дослідження.
    • Під час презентацій учні обговорюють отриману інформацію, порівнюючи різні підходи та методи вирішення проблеми в містах.
  4. Створення інформаційного буклету (40 хвилин):

    • Учні утворюють нові групи та отримують завдання підготувати інформаційний буклет з пропозиціями щодо покращення системи збору та обробки відходів у місті.
    • Кожна група має включити в буклет рекомендації, графічні матеріали, та аргументовані пропозиції для влади та місцевих мешканців.
  5. Презентація та обговорення буклетів (15 хвилин):

    • Кожна група презентує свій буклет та аргументує запропоновані рекомендації.
    • Клас обговорює ідеї та пропозиції, спільно обираючи найефективніші та реалізовані.
  6. Підсумок (10 хвилин):

    • Резюмування основних відкриттів та важливості проблеми управління відходами.
    • Заклик до відповідальності кожного громадянина щодо управління відходами та збереження навколишнього середовища.


Тема: Вплив глобального потепління на клімат та екосистеми.

Обладнання: Комп'ютери з доступом до Інтернету, проектор, діаграми/графіки та картки для групової роботи.

Мета:

  • Ознайомити учнів з поняттям глобального потепління та його впливом на навколишнє середовище.
  • Розглянути можливі шляхи мінімізації негативних наслідків глобального потепління.

Кроки:

  1. Введення (15 хвилин):

    • Пояснення теми уроку та її важливості.
    • Демонстрація діаграми/графіка, який показує зростання температур у світі протягом останніх десятиліть.
  2. Вивчення впливу (35 хвилин):

    • Поділ учнів на групи. Кожна група вивчає конкретний аспект впливу глобального потепління (наприклад, танення льодовиків, зміна вегетації, підвищення рівня морів тощо).
    • Кожна група аналізує дані, шукає відомості та готує коротку презентацію про вплив обраного аспекту глобального потепління.
  3. Презентація та обговорення (30 хвилин):

    • Кожна група презентує свій аспект впливу глобального потепління та запропоновані способи управління цими впливами.
    • Учні обговорюють представлену інформацію та аналізують можливі шляхи зменшення негативних наслідків глобального потепління.
  4. Моделювання рішень (30 хвилин):

    • Учні у групах працюють над проектом, який має на меті запропонувати конкретні кроки для мінімізації впливу глобального потепління в їх регіоні або країні.
    • Вони використовують інформацію, зібрану під час аналізу впливу, та розробляють практичні рекомендації.
  5. Презентація проектів (20 хвилин):

    • Кожна група презентує свій проект та обговорює його з класом.
    • Разом з класом визначають найефективніші та реалізовані ідеї для мінімізації впливу глобального потепління.
  6. Підсумок та аналіз (10 хвилин):

    • Резюмування основних відкриттів та ідей, які були обговорені під час уроку.
    • Заклик до відповідального ставлення до збереження навколишнього середовища та поширення знань про глобальне потепління.

Корисні статті:



Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар