Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Tracker - інструмент використання на лабораторних роботах з фізики

 Як використовувати відеоаналізатор Tracker для аналізу відео фізичних процесів?



Завантаження програми Tracker: https://physlets.org/tracker/


1. Як працювати у програмі Tracker сайт вчителів фізики м. Києва:

http://phys.ippo.kubg.edu.ua/?page_id=4727

Лабораторні роботи, які можуть бути виконанні за допомогою програмного засобу Tracker

10 клас. Робота № 1. Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху

10 клас. Робота № 2. Дослідження руху тіла, кинутого вертикально вгору та визначення прискорення вільного падіння

10 клас. Робота № 3. Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту


2. Автор Чернецький Ігор

Завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація учителів фізики “Шлях освіти – ХХІ”». 

Наукові інтереси: моделювання освітніх та навчальних середовищ загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів з урахуванням трендів розвитку сучасних засобів навчання.

Лабораторні роботи "Механіка".

Опис використання програмного забезпечення Tracker для проведення лабораторної роботи "Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху" з розділу "Механіка" курсу "Фізика 10"


Дослідження рівномірного руху тіла по колу

На відео представлено варіант виконання лабораторної роботи з використанням відеоаналізатора Tracker.


Дослідження руху тіла, кинутого горизонтально



Дослідження руху тіла, кинутого вертикально


 Вимірювання прискорення вільного падіння



Дослідження коливань нитяного маятника



Додаткові джерела:





Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/


#сучасні_освітні_тренди

#освітні_тренди

#stem-уроки


Немає коментарів:

Дописати коментар