Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Фізика 8 клас. Освітні тренди.

 Лабораторія віртуальної реальності 

"Зміна агрегатних станів речовини"


Як правило, серед агрегатних станів виділяють тверде тіло, рідину, газ та плазму. Відрізняються вони, в першу чергу, характером руху молекул. Кожний зі станів має свій ступінь впорядкованості, який визначається силами, що дiють мiж частинками.  



На землі вода існує в трьох агрегатних станах — твердому, рідкому та газоподібному. За нормального атмосферного тиску при 0°С вона замерзає і перетворюється у лід, а при 100°С — кипить, перетворюючись у пару.

Теплоємність води аномально висока. Щоб нагріти певну її кількість на один градус, необхідно затратити більше енергії, ніж при нагріванні інших рідин, - принаймні вдвічі по відношенню до простих речовин. З цього випливає унікальна здатність води зберігати тепло. Переважна більшість інших речовин такою властивістю не володіють. Ця виняткова особливість води сприяє тому, що у людини нормальна температура тіла підтримується на одному рівні і спекотним днем, і прохолодним вечором. 

Вода має високу питому теплоту плавлення, тобто воду дуже важко заморозити, а лід - розплавити. Завдяки цьому клімат на Землі в цілому досить стабільний і м'який.

У твердотільному стані речовина зберігає як форму, так і об'єм. При низьких температурах майже всі речовини замерзають — перетворюються в тверді тіла. Тверді тіла поділяють на кристалічні й аморфні. 

 


У рідкому стані речовина зберігає об'єм, але не тримає форму. Це означає, що рідина може займати тільки частину об'єму посудини, але вільно перетікати й проникати у всі її закутки.


 Газоподібний стан характерний тим, що не зберігає ні форму, ні об'єм. Він заповнює весь доступний об'єм і проникає в будь-які його закутки.

Експеримент: опріснення води в домашніх умовах.




1. Налийте у ємність солоної води.

2. Помістить у ємність із солоною водою, іншу ємність меншого розміру.


 3. Накрийте ці ємності харчовою плівкою.

4. Покладіть у центрі харчової плівки камінець (або будь-який важкий предмет).


5. Розмісить конструкцію на сонці.

6. Перевірте через 2-5 діб наявність води у ємності меншого розміру.

Поясніть експеримент.

Які зміни агрегатних станів води ви спостерігали у цьому експерименті?

Вправа:

 https://learningapps.org/8709989

Джерело анімованих рисунків.

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!  

#імерсивні_технології_в_освіті

#сучасні_освітні_тренди

#освітні_тренди

#віртуальна_реальність

 

Немає коментарів:

Дописати коментар