Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Доповнена реальність в освіті

Яку користь можуть отримати вчителі від доповненої реальності в освіті?



5 способів, як вчителі можуть використовувати AR в освіті


Доповнена реальність (AR) в освіті може розширити можливості вчителів, надаючи надзвичайно цікавий цифровий контент та функції, що в найкоротші терміни можуть мотивувати учнів до навчання.

Ця технологія надає вам покращений досвід, додаючи цифрові елементи до реального світу. Все, що вам потрібно зробити, це відсканувати ключову картку (зображення) в підручнику або методичних рекомендаціях, зошитах для лабораторних робіт, і вам запропонують 3D-інтерактивну модель, текст, відео тощо. 


Доповнена реальність в освіті може допомогти викладачам, мотивувати учнів до навчання, візуалізувати детальніше наш 3Д простір. Те, чого неможливо досягти за допомогою традиційної педагогіки, можна зробити за допомогою технології доповненої реальності. 

 5 способів, як вчителі можуть використовувати доповнену реальність у класах

1. Робимо заняття більш інтерактивними. Візуалізація матеріалу

Одна із ключових позицій використання технологій в освітньому процесі полягає у тому, щоб зробити навчання більш інтерактивним та цікавим. Цим займається технологія доповненої реальності. Це допомагає викладачам швидко привернути увагу студентів, а також підвищує рівень залучення. Це оживляє абстрактні теми. Нехай учні сканують зображення зі своїх підручників та навчаються за допомогою 3D-моделей. Існує можливість зробити заняття ще більш інтерактивними за допомогою 3D-симуляцій, які дозволяють виконувати фізичні експерименти у віртуальному світі. Таким чином студенти можуть вчитися на основі експериментального навчання.

2. Педагогіка співробітництва

Можливість бути тьютором для учнів, надавати напрямок траєкторії навчання. Залучати студентів знаходити необхідні знання самостійно, бути уважним до деталей. Очолюйте клас, керуючи сесією, а не просто дайте накази та вказівки. Познайомте учнів із технологією. Будьте тим, на кого вони можуть розраховувати на підтримку, а не тим, з ким вони бояться спілкуватися.

3. Об’єднання зі студентами. Командна робота

Коли вчителі стають наставниками, тьюторами, заняття стають веселими та інтерактивними. Сучасні студенти більше займаються навчанням, коли технології використовуються в тій чи іншій формі. Легко організувати проєктну діяльність і впровадити командну роботу. Доведено, що доповнена реальність в освіті покращує співпрацю вчителів та учнів у класах. Це пов’язано з використанням цифрових елементів, заснованих на іграх, здатних заінтригувати учнів. Досліджуйте чудеса світу разом зі своїм класом та допомагайте їм використовувати цю технологію. Вчителі можуть починати з більш простих тем і поступово зосереджуватись на більш складних. Ви також можете запитати, які теми ваші студенти вважають найбільш складними, і відповідно спланувати лекції.

4. Максимальна ефективність використання технологій 

Освітній сектор завжди був останньою сферою застосування нових технологій. Зараз настав час вчителям максимально використати доповнену реальність в освіті та краще проводити уроки. Теми, де пояснюється мікро або макросвіт, технологія доповненої реальності - це знахідка.  Викладачам слід навчитися керувати та використовувати імерсивні технології. Використовуйте силу новомодної технології, щоб залишити студентів у захваті, щоб складні теми пояснити доступніше. Сканування 2D-зображень у підручнику та перетворення їх у 3D-інтерактивні моделі займає кілька секунд. Використовуйте цю функцію, щоб привернути увагу учнів. Займіть їх за допомогою симуляцій, і нехай вони практикуються, доки вони не стануть повноцінними. Ідея полягає в тому, щоб максимально використовувати технології у тих експериментах, що неможливо з легкістю провести в аудиторії. 

5. Використання технології для оцінки

Оцінка може бути цікавою. Чому контрольні повинні бути жахливими? Чому тести не можуть бути розроблені так, щоб студентам було цікаво виконувати їх? Доповнена реальність може це зробити! Більшість програмного забезпечення та додатків для управління навчанням, які оснащені технологією доповненої реальності, мають функцію веселих вікторин та тестів.  Ще одним цікавим способом зробити процес оцінювання захоплюючим є використання головоломок та вікторин. Хоча це може працювати не для кожної теми, воно може творити чудеса з таких предметів, як історія, біологія або для вивчення математичних формул. Ідея полягає в тому, щоб зробити навчання цікавою справою.

Корисні відео:

Біологія
Астрономія
Математика
Хімія
Фізика

 

#AR #AugmentedReality #доповненареальність


Цікаво, корисно, легко!

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

5 коментарів:

  1. Пункти 2.3 та 4 ніхто не відміняв. Педагогіка співробітництва має стаж за 50 років, робота в групах (командах) ще більший. Зараз це подаєтьсяяк щось нове. Плагіат нам вже справа не нова. Для тих, хто не обізнаний, пропоную прогуглити ці термміни і їм вдасться знайти авторів чисельних статей, книжок, дисертацій... Реальні об'єкти пропонують замінювати на віртуальні в останні 2-3 десятиліття. Можливо, хтось досліджував результати запровадження. Хотілось би ознайомитись.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день, пане Андрію. Все правильно. Але...співробітництво...мається на увазі навчання разом із учнями. Наприклад, створення 3Д моделей, або вже вдосконалення тих моделей що вже існують у вільних бібліотеках. Командна робота...це теж не нове...але впровадження технології доповненої реальності у освітній процес, передбачає розподіл ролей у команді. Дизайнер, 3Д архітектор, сценарист, програміст (якщо будемо прописувати інтерактивність для 3Д моделі) тощо... Це не тільки мова про нашарування віртуальною інформацією реального простору...це про процес створення, а потім вже і впровадження власного продукту у життя. Так, досліджували. Наприклад:https://www.researchgate.net/publication/344308958_A_review_of_augmented_reality_in_educational_applications Також протягом останніх 3 років на кафедрі фізики кристалів працює STEM-AR клуб "Science around us", на базі якого розробляються мобільні додатки із доповненою реальністю,а потім вже досліджуються питання доцільності цієї технології в освіті. Детальніше: https://educationpakhomova.blogspot.com/p/ar.html Гарного дня. Бережіть себе.

      Видалити
  2. Хотілося б не статей, а практичних відео чи описів як приклади, щоб людина спробувала. Сподобалося то вже далі сама шукала б засоби та ресурси. А таких статей маса на на урок, все освіта і таке інше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю! Розділи YouTube каналу присвячені доповненій реальності: https://bit.ly/3dfMjd9
      і віртуальній реальності в освіті: https://bit.ly/3a9I7K2 (приклади, ідеї).
      Гарного дня.

      Видалити