Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

UNITY



Додаток створює система Unity, яку можна завантажити безкоштовно. Якщо на вашому комп‘ютері встановлено 64-бітну операційну систему, рекомендовано завантажувати останні версії (2018, 2019,...), до яких вже інтегровано систему доповненої реальності Vuforia. Якщо на комп‘ютері встановлено 32-бітну (х86) операційну систему, то треба встановити Unity версії 5.6 та додатково встановити пакет Vuforia для цієї системи.
Кроки, що треба зробити для створення додатку.
1. Створюємо або знаходимо (на платних чи безкоштовних ресурсах) 3D модель. Модель в результаті має бути у форматі “fbx”. Якщо модель створена у іншому форматі, її треба конвертувати у fbx. Вимоги до моделі:
а) кількість полігонів (трикутників) – мінімально можлива (для швидкої обробки моделі мобільним пристроєм). Якщо кількість полігонів суттєво більше 8 – 10 тис., слід перевірити, перш за все, малі криві “заокруглені” елементи. Як правило, саме вони дають найбільшу кількість полігонів, які не впливають на результуючий вигляд моделі. Якщо такі знайдені, слід замінити їх елементами такого ж розміру, але більш “кутастими”.
б) розмір текстур для малих елементів (які займатимуть на екрані не більше чверті площі) слід обирати не більше 512 ´ 512 (для зовсім малих можна брати 128 ´ 128 або навіть 64 ´ 64). Винятком є випадок, коли та ж саме текстура накладається на кілька елементів різного розміру. Тоді кращими розмірами цієї текстури будуть 512 ´ 512 або 1024 ´ 1024.
2. Обираємо зображення, що буде ключовим (тобто таке, при наведення на яке камери мобільного пристрою, буде демонструватись 3D модель). Вимоги до зображення:
а) розмір меншої сторони має бути не менше 320 точок;
б) зображення має містити контрастні елементи, розподілені по всій площі. У більшості випадків слід у фоторедакторі дещо підвищити контраст та, можливо, зробити зображення більш чітким (різким);
в) на зображенні не має бути багато однакових повторюваних елементів;
г) зображення може бути як кольоровим, так і чорно-білим. У будь-якому разі алгоритм розпізнавання обробляє лише чорно-біле зображення (канал яскравості)
3. Реєструємось у платформі “Vuforia”. Створюємо безкоштовну ліцензію розробника (developer license) для нового продукту (розповсюдження додатків з такою ліцензією є легальним лише для некомерційного продукту). Додаємо наші ключові зображення. Після завантаження кожного зображення система оцінює його з точки зору стабільності розпізнавання (див. вимоги до зображення у попередньому пункті) та надає рейтинг. Якщо рейтинг 4-5 зірок, зображення буде розпізнаватись стабільно. Якщо зірок менше, слід подумати над зміною або редагуванням зображення. Далі завантажуємо ці зображення у вигляді пакету Unity.
4. Запускаємо Unity та створюємо новий проект. Стандартну камеру, що присутня у будь-якому новому проекті видаляємо, натомість додаємо до проекту AR камеру від Vuforia (Vuforia – Prefabs – ARCamera). Розмістити її можна у будь-якому місці. У налаштуваннях камери (вікно “Inspector”) вказуємо створену на сайті ліцензію (просто копіюємо у відповідне поле). Підключаємо до проекту пакет із ключовими зображеннями (Assets – Import package – Custom package). Створюємо нове ключове зображення (Vuforia – Prefabs – Image target) та прив‘язуємо до нього одне з підготовлених зображень. Якщо ключове зображення не відображається (Image target виглядає просто як білий прямокутник), у вікні Project у розділі Editor – Vuforia – ImageTargetTextures – “Ім‘я бази даних ключових зображень, створеної на сайті Vuforia” ви побачите усі ключові зображення. Для кожного з зображень слід у вікні «Інспектор» обрати Texture shape – “2D”. Завантажуємо підготовлену 3D модель (Assets – Import new asset), додаємо її до сцени та робимо її «нащадком» відповідного ImageTarget. Коректність роботи програми зручно перевіряти при наявності Web-камери (просто натискаємо «play» та наводимо Web-камеру на роздруковане ключове зображення).
5. Мобільний додаток можна створити безпосередньо у системі Unity. Налаштування, специфічні для обраної платформи (iOS чи Android) робимо у розділі Edit – Project Settings – Player.
Завантажити за посиланням.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Немає коментарів:

Дописати коментар