Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Хмарочоси



 Доповнена реальність

 Skyscrapers AR

Додаток з доповненою реальністю для демонстрації всесвітньовідомих архітектурних споруд.



Чи готові ви доповнити ваші уроки або проекти чимось неймовірним і захоплюючим?
Skyscrapers AR - це нова форма додатка доповненої реальності (AR), яка пропонує користувачам знаходитися поблизу відомих хмарочосів світу, прогулятися навколо будівлі і переглянути його в деталях з усіх боків, з'ясувавши особливості архітектурного витвору.
Цей додаток створить доповнену реальність і перенесе вас в неймовірний світ сучасних хмарочосів. Сучасні уроки з доповненою реальністю - це весело, креативно і захоплююче. Ви хочете створити 3D музей сучасних унікальних хмарочосів або побудувати на занятті хмарочос з підручних матеріалів? Ця програма додасть вашому уроку сучасності, зацікавленості. 3D моделі будівель підштовхнуть учнів до генерації ідей та створення власного шедевра.

Ідеї використання мобільного додатку на STEM - заняттях.


Можна зробити власну фотографію із відомою спорудою. 


При використанні додатку вам не потрібно підключення до Інтернету.

Як це працює?



2. Роздрукуйте ключові зображення, розміщені за адресою
або відкрийте ключові зображення на іншому телефоні.



3. Запустіть додаток на телефоні, наведіть камеру на зображення, і ви бачите 3D моделі хмарочосів. Крутить зображення на папері і хмарочос буде обертатися!

Додаток абсолютно безкоштовний.

Моделі:

Бурдж-Халіфа (Дубай, ОАЕ)
Вежі Петронас (Куала-Лумпур, Малайзія)
Закручений торс (Turning torso) (Мальме, Швеція)
Ліппі-центр (Гонконг)
Ейфелева вежа (Париж, Франція)

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

Немає коментарів:

Дописати коментар