Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Дидактичні матеріали до проведення Великодня

 Великдень: метод сторітелінг: (ідеї + картки+традиції)



Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Сторітелінг в навчальному процесі - це метод викладання, який використовує історії для того, щоб допомогти учням зрозуміти та запам'ятати навчальний матеріал. Цей метод може бути використаний в будь-якому навчальному предметі та на будь-якому рівні навчання.

Сторітелінг у навчальному процесі може допомогти залучити учнів до процесу навчання, зробити матеріал цікавішим та доступнішим, а також збільшити рівень запам'ятовування та розуміння навчального матеріалу. Крім того, сторітелінг може допомогти учням розвивати креативне мислення, покращувати їхні навички комунікації та сприяти підвищенню мотивації до навчання.

Учителі можуть використовувати сторітелінг у навчальному процесі, включаючи розповіді про історію, казки, використання рольових ігор, мультимедійних презентацій та інші методи.

Ми маємо гральний кубик, ілюстрації на якому присвячені святкуванню Великодня, то ми можемо використати його на уроках за допомогою методу сторітелінгу. 

Кілька ідей та активностей, які можна зробити із використанням кубика:


1. Ігровий розповідач: розіграйте ігру, де кожен учень кидає кубик і розповідає історію, пов'язану з ілюстрацією на грані, на яку він чи вона впала. Це може бути історія про те, як святкують Великдень в різних країнах, або про традиції, пов'язані з цим святом.


2. Розповідь з кубиком: створіть історію, яка пов'язана з Великоднем, і розіграйте її з використанням кубика. Кожна грань кубика вказує на наступну частину історії. Наприклад, грань з яйцем може вказувати на те, що головний герой знайшов дивне яйце під час святкування Великодня.


3. Інтерактивна історія: попросіть учнів розіграти історію з використанням кубика. Кожен учень кидає кубик і додає свій елемент до історії. Наприклад, якщо на грані кубика зображено квіти, учень може розповісти про те, як вони прикрашають церкву під час Великодня.


4. Великодній диктант: використайте кубик як інструмент для вивчення нових слів, пов'язаних з Великоднем. Кожна грань кубика може мати зображення слова, наприклад, писанка, хрест, молитва тощо. Кожен раз, коли учень кидає кубик, він мусить назвати слово, яке зображено на грані, і використати його в реченні.


5. Тематичний складання розповіді: роздайте кожному учневі кубик і попросіть їх скласти розповідь про Великдень за допомогою ілюстрацій на гранях кубика. Учні можуть розповісти про традиції святкування Великодня в своїх сім'ях, країнах чи релігіях, про символіку яєць, писанок та інших предметів, пов'язаних з цим святом.



Ось деякі традиції святкування Великодня у різних країнах світу:


  • Україна - "Писанки" - традиційне розмальовування яєць у різні кольори та зображення з елементами народної символіки.
  • Швеція - "Påskris" - традиція прикрашати гілки від куща калини та дерева гілками, які прикрашаються яйцями.
  • Греція - у Греції святкують Великдень дуже традиційним способом. Наприклад, у суботу після четвертого дня Великого посту, у храмі святять спеціальну свічку, яку потім приносять додому і з неї розпалюють вогнище. Також у Велику П'ятницю греки відвідують храми, де беруть участь у службі.
  • Франція - у Франції на Великдень традиційно готують великодні яйця, які розписують та прикрашають. Також дуже популярними є великодні шоколадні зайці та курочки. У деяких регіонах Франції проводять традиційні великодні ярмарки.
  • Німеччина - у Німеччині традиційно на Великдень прикрашають дерева та кущі гілками верби. Також дуже популярними є великодні яйця, які розписують та прикрашають. У багатьох містах Німеччини проводяться великодні ярмарки зі спеціальними стравами та атракціонами.
  • Італія - у Італії на Великдень традиційно готують великодні паски та печиво в формі голубів. Також дуже популярними є великодні яйця, які розписують та прикрашають. У деяких містах Італії проводять традиційні процесії зі святими образами.
  • Іспанія - у Іспанії на Великдень проводяться традиційні процесії зі святими образами. Також у багатьох містах Іспанії проводять великодні ярмарки зі спеціальними стравами та атракціонами. Дуже популярними великодніми стравами є риба та овочі.
  • США - "Easter Egg Roll" - звичай ганяти яйця з паски на газоні Білого дому у Вашингтоні.



6. Креативна робота: надайте учням завдання створити власний кубик з ілюстраціями, пов'язаними з Великоднем, і використовувати його для розповіді своїх історій. Учні можуть використовувати різноманітні матеріали, такі як картон, папір, фарби тощо, для створення свого кубика.

Шаблон (перегляд):


Завантажити: тут.

Користуючись гральним кубиком з ілюстраціями Великодня, учні можуть зробити своє навчання цікавішим та запам'ятовування нових знань більш ефективним. Використовуючи метод сторітелінгу, ви можете допомогти учням збільшити свої навички мовлення, а також допомогти їм збагатити свої знання про культуру і традиції, пов'язані з Великоднем.


Великодні паперові аплікації: творимо самотужки (35 шаблонів та ідей)


Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Немає коментарів:

Дописати коментар