Сторінки

Сторінки

2023-24 (календарно-тематичне планування)

MYP IB

АКТУАЛЬНО

STEM

Польша

Доповнена реальність

Українські діти у Варшаві

Участь у проєктах 2021

Участь у проєктах 2020

Усміхнись!

Фізика

Теми блогу:

Логопедичні ігри

Логопедичні ігри та вправи для збагачення словникового запасу дитини


Логопедична дидактична розробка "Хмаринки" Автор Антонець Алеся


Дана логопедична дидактична розробка допоможе молодшим школярам удосконалити вміння щодо визначення наявності потрібного голосного звука у слові, розвиватиме у них фонематичні процеси, формуватиме навички звуко-буквеного аналізу.

Перегляд:


Завантажити: тут

Логопедична вправа «Словник іменників» 


Вам знадобляться овочі та фрукти, або картинки, на яких вони зображені. 
Спочатку покажіть їх, попросіть усі, а потім назвати їх одним загальним словом. Дитина повинна сказати: банан, яблуко, персик, лимон – це фрукти; огірок, морква, буряк, цибуля – це овочі. Далі називайте їй групи слів уже без опори на наочність.

Зразок: 
огірок, помідор, картопля, капуста, морква, буряк, редька, кабачок, баклажан, гарбуз (овочі); 



Логопедична гра «Словник іменників» ОВОЧІ автор: Ірина Пахомова

яблука, груша, банан, апельсин, лимон, мандарин, персик (фрукти); 
малина, полуниця, суниця, смородина, журавлина, аґрус, вишня (ягоди); 
лялька, м’ячик, пірамідка, дзиґа, кубики (іграшки); 
корова, коза, вівця, кішка, собака, кінь, кролик (свійські тварини); 
лисиця, вовк, заєць, білка, ведмідь, лев, мавпа, слон (дикі тварини); 
півень, курка, качка, гуска, індик (свійські птахи); 
голуб, ворона, горобець, сова, соловей, орел, папуга, чайка (дикі птахи); 
муха, комар, павук, оса, бджола, жук, метелик (комахи); 
сом, щука, окунь, карась, камбала, судак, тріска (риби); 
спідниця, штани, халат, сарафан, шорти, плащ, куртка (одяг); 
майка, труси (білизна); 
туфлі, кеди, чоботи, кросівки (взуття); 
тарілка, склянка, глечик, вилка, ложка (посуд); 
стіл, стілець, диван, шафа, ліжко (меблі); 
молоток, сокира, лобзик, пилка, обценьки, дриль (інструменти); 
літак, автобус, трамвай, тролейбус, пароплав, метро (транспорт); 
дуб, липа, верба, сосна, береза, клен, горобина, тополя, каштан (дерева); 
ромашка, мак, волошка, гладіолус, тюльпан, чорнобривці (квіти). 

Також можна повправлятись і в зворотному порядку. Запитайте у дитини, які інструменти (квіти, свійських птахів тощо) вона знає. Дитина повинна відповісти: "Я знаю такі інструменти: молоток, сокира, лобзик."

Ігри з крупою


Ейдетика і формування правильної звуковимови

Диференціація звуків: правила, послідовність

Корисні публікації:



Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар