STEM-урок із AR

Технології доповненої реальності в освіті.

Мобільний додаток "Skyscrapers AR" було створено у STEM-лабораторії кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені Василя Каразіна.
Автори: 
Мацокін Дмитро Вадимович (доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету),
Пахомова Ірина Миколаївна (доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету).

Плідна взаємодія вчителів Краматорська і STEM-лабораторії кафедри фізики кристалів ХНУ імені Василя Каразіна дозволила презентувати розроблені уроки на всеукраїнському і міжнародному конкурсах, і отримати винагороди.

Колектив учителів Краматорської загальноосвітньої школи № 8 взяв участь у конкурсі проектів від International LUMA StarT Education Award 2019 (Фінляндія) у номінації «Найкраща вчительська практика».
Авторка і координаторка проекту проекту «АR — мандри та дослідження веж» Олена Ковальова, розповіла, що проект був високо оцінений міжнародним журі.
«Головним у проекті було зацікавити дітей. Вони побачили світові вежі за допомогою додатку доповненої реальності — прямо на парті вони підіймалися, крутилися. Після цього ми запропонували вивчити їх на різних предметах, поєднати теорію з практикою, адже саме це складає сутність STEM-підходу», — розповіла Олена Ковальова, координаторка проекту.
Як результат: у міжнародному конкурсі проєктів,  проєкт колективу учителів з Краматорська увійшов до десяти кращих і став єдиним переможцем з України. Пишаємося нашими перемогами.





Другим був всеукраїнський конкурс на кращий STEM-урок.
За словами Олени Шаповалової та Олени Ковальової, на конкурс були зареєстровані 245 заявок. 20 фіналістів запросили до Києва представити свої проекти, і серед них обрали п’ятьох переможців.
Ковальова Олена та Ткаченко Олена. Архітектура – союз науки, техніки, мистецтва або здобуття STEM- професії
Завантажити презентацію уроку.

Відео "Новини."

Приємно отримати слова подяки, а головне - це перемоги наших дітей.
Олена Ковальова:
"Створили міждисциплінарний проект «STEAM-підхід в освіті з використанням доповненої реальності. AR-мандри та дослідження веж». Математика, інформатика, українська та англійська мови, технологія, як ми це все поєднали? А дуже просто, згуртована команда ініціативних, творчих педагогів, заохочувала та надихала дітей 6-го класу за допомогою додатка доповненої реальності «Skyscrapers AR». Додаток містить 3D моделі деяких відомих хмарочосів світу, він був розроблений у STEAM-лабораторії при кафедрі фізики кристалів ХНУ ім. В.Н. Каразіна у Харкові, за що ми дуже вдячні розробникам-професіоналам."
Це свідчить про те, що взаємодія і співпраця приносить певні результати.
Нових ідей і перемог.

Немає коментарів:

Дописати коментар